Virgin Mobile, największy wirtualny operator w Polsce, nieustannie rozszerza liczbę punktów stacjonarnych, w których można dokonać obowiązkowej rejestracji numeru. Do dyspozycji klientów jest już w ponad 2200 placówek, a w najbliższych miesiącach Virgin mobile zamierza rozszerzyć ilość punktów nawet do kilkunastu tysięcy.


Na tą chwilę klienci mogą skorzystać z ponad 1800 kiosków sieci RUCH (możliwa jest w nich rejestracja kart aktywnych i nowych), 74 punktów Telakces i 363 niezależnych punktów partnerskich (w obu przypadkach można zarejestrować karty aktywne i nowe, a także dokończyć proces rejestracji rozpoczęty za pomocą formularza na stronie www).

Virgin Mobile rejestracja numeru – odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Użytkownicy Virgin Mobile, obok tradycyjnej rejestracji w punktach stacjonarnych, mają możliwość skorzystania z rejestracji online, z potwierdzeniem danych bezpłatnemu kurierowi lub w placówce partnerskiej. Jednocześnie za pomocą prostego formularza online klienci mogą przenieść numer lub kupić starter, którego zarejestrowanie odbędzie się poprzez potwierdzenie danych kurierowi. Kurier jest wysyłany na koszt operatora.

Rejestracja kart SIM w usłudze prepaid jest obowiązkowa i wynika z przepisów ustawy o działaniach antyterrorystycznych. Dotyczy nowych i obecnych klientów wszystkich operatorów. Nowi klienci zobowiązani są zarejestrować numer po zakupie startera, aby usługa mogła zostać uruchomiona. Użytkownicy aktywnych numerów powinni zarejestrować swoją kartę do 1 lutego 2017 roku – w przeciwnym razie możliwość wykonywania i odbierania jakichkolwiek połączeń zostanie zablokowana.

Więcej informacji na temat rejestracji numerów w sieci Virgin Mobile, formularz online znajdziesz na stronie virginmobile.pl/rejestrujemy-numery, a aktualną mapę z punktami stacjonarnymi na virginmobile.pl/gdzie-nas-znajdziesz#gdzie-zarejestrowac.

źródło: Virgin Mobile Polska

Kan