Zagadka została rozwiązana – intrygujący teaser prezentujący atrakcyjną dziewczynę i hasło „Od września, dajemy za darmo” był pierwszym etapem nowej kampanii reklamowej operatora telekomunikacyjnego Multimedia Polska. Dziś rusza drugi etap akcji, promowanej hasłem „Za darmo internet dla naszych abonentów”.
Internet za darmo to oferta skierowana do abonentów Multimedia Polska, pozwalająca korzystać
z internetu 1MB za 0 zł. Obniżone zostały także ceny za pozostałe prędkości. Np. za 59 zł miesięcznie można wykupić łącze 20 MB.
Operator przygotował również szereg atrakcyjnych promocji na pozostałe usługi i pakiety oferowanych usług, np. telewizyjny Pakiet Komfort czy też Aktywny Plan telefoniczny można mieć już za 19 zł miesięcznie.
Kampania reklamowa potrwa do końca października. Nośnikami wykorzystywanymi do promocji będą siatki wielkoformatowe, reklamy na autobusach i w warszawskim metrze. Akcja prowadzona będzie również w Internecie i w formie BTL.
Za kreację, zakup i planowanie mediów odpowiedzialna jest Agencja MediaMocni.
źródło: Multimedia Polska
Kan
Za darmo od niej? czemu nie? ale internet to już mam
Temat chwytliwy. Ciekawa promocja, warto sie zapoznac. Mi niestety telewizja nie potrzebna,zeby skorzystac za darmo 😛
Kan – jednostki! mbit/s 🙂 Chyba że mówimy o megabajtach…
już wiadomo o co chodziło w tych reklamach z podpisem 'od września dajemy za darmo’. chwyt trochę tani, ale całkiem dobrze pomyślany. a i oferta przyzwoita. zobaczymy co na to powie konkurencja!
nie podobal mi się ten teaser, nie lubie takiego wizerunku wspolczesnej kobiety. dobrze, ze teraz już wiadomo o co chodzilo i kontynuacja nie ma takich podtekstow!!!
nad oferta natomiast warto sie chyba pochylic, wydaje sie calkiem fajna!!!