Facebook zwiększa możliwości dostarczania reklam wideo w ramach usługi Audience Network. Partnerzy reklamowi, którym zależy na zwiększeniu świadomości marki mogą teraz umieścić reklamy wideo zarówno w streamie (przed, w trakcie lub po klipie), jak i wewnątrz artykułu (w ramach Instant Articles). Dzięki wprowadzonym zmianom firmy będą mogły rozszerzyć zasięg wideo z Facebooka i Instagrama o inne aplikacje i strony należące do Audience Network.
Najważniejsze informacje:

  • Audience Network umożliwi dostarczenie reklam wideo w dwóch formatach: w streamie oraz wewnątrz artykułów.
  • Reklama w streamie może być wyświetlona w trzech miejscach – przed startem klipu (pre-roll), w trakcie (mid-roll) lub po jego zakończeniu (post-roll).
  • Partnerami testującymi nowe rozwiązanie są USA Today Sports Media Group (reklamy w streamie) oraz Daily Mail (w artykułach).
  • Reklamy wideo wewnątrz artykułów pojawią się pomiędzy akapitami i uruchomią się automatycznie, gdy będzie widoczna przynajmniej połowa pikseli. Początkowo ten format będzie dostępny jedynie w Instant Articles.
  • Audience Network po raz pierwszy pozwoli na wyświetlenie reklam na komputerach, umożliwiając dotarcie do ludzi na szeregu różnych platform.

Partnerzy reklamowi, którzy korzystają z usługi Audience Network mogą zanotować zwiększenie przyrostowego zasięgu o 10% w porównaniu do sytuacji, w której skorzystaliby jedynie z mobilnego News Feedu.

f
Ludzie oglądają na Facebooku ponad 100 milionów godzin wideo każdego dnia. To format często odbierany bardziej osobiście, szczególnie w przypadku wykorzystania go na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu firmy mogą skuteczniej opowiadać o swoich markach.

Źródło: Facebook

Kan