Virgin Mobile Polska udostępnił nową wersję portalu internetowego www.VirginMobile.pl w nowej odsłonie portalu operatora usprawniono nawigację oraz przyspieszono i uproszczono korzystanie z najczęściej wykorzystywanych usług i produktów.

Operator wprowadził obecnie także elementy tzw.
responsive web design, co w znaczący sposób ułatwi korzystanie z portalu w urządzeniach
przenośnych np tabletach.

Portal internetowy www.VirginMobile.pl jest jednym z głównych narzędzi komunikacyjnych operatora z użytkownikami. Od momentu uruchomienia w sierpniu 2012 r. skorzystało z niego już ponad milion Polaków.

Wraz z rozwojem liczby klientów portal Virgin Mobile Polska cieszy się rosnącą popularnością i zwiększającym się wykorzystaniem np. przy poszukiwaniu informacji o
ofercie, zakupie starterów czy doładowań oraz przeniesieniu numerów. Wielu klientów Virgin Mobile Polska dokonuje także rejestracji w Klubie Virgin, co związane jest z dodatkowymi korzyściami dla nich np gratisowymi doładowaniami od operatora.

W ostatnim czasie – po wprowadzeniu promocji przez operatora (2013
darmowych smsów w br. oraz nowych pakietów internetowych) znacząco wzrósł ruch w
portalu użytkowników poszukujących informacji o tych ofertach.

Użytkownicy portalu często korzystają także z możliwości zadawania pytań konsultantom CMOK-­‐u (Centrum Miłej Obsługi Klientów Virgin Mobile Polska) oraz zgłaszania problemów i propozycji. Właśnie wsłuchując się w te głosy klientów oraz
obserwując zwiększającą się liczbę użytkowników Virgin Mobile Polska zdecydował się wprowadzić nową, ulepszoną funkcjonalność wraz z nową odsłoną portalu. Jego nowa wersja posiada znacznie prostszą nawigację oraz intuicyjny i szybszy dostęp do najczęściej wykorzystywanych treści i usług.

Po półrocznym
praktycznym doświadczeniu i obserwacji najczęstszych potrzeb naszych klientów korzystających z portalu internetowego, zdecydowaliśmy się wprowadzić jego nową
odsłonę
” -­‐ mówi Karol Majewski, Online Manager w Virgin Mobile Polska

Zależy nam, aby nasi klienci mogli jak najwygodniej komunikować
się z nami oraz by korzystali z jak największym zadowoleniem z usług oferowanych przez Virgin Mobile Polska. Jestem przekonany, że portal internetowy Virgin Mobile
Polska z nową, lepszą funkcjonalnością będzie jeszcze częściej i chętniej wykorzystywany każdego dnia przez tysiące naszych klientów
„.

W przyszłości operator nie wyklucza wprowadzania nowych treści i funkcjonalności w portalu, zgodnie z rozwojem oferty i potrzebami klientów, korzystając przy tym z najlepszych światowych rozwiązań w tym zakresie.

źródło: Virgin Mobile Polska

Kan