Virgin Mobile Polska udostępnił nową wersję portalu internetowego www.VirginMobile.pl w nowej odsłonie portalu operatora usprawniono nawigację oraz przyspieszono i uproszczono korzystanie z najczęściej wykorzystywanych usług i produktów.
Operator wprowadził obecnie także elementy tzw.
responsive web design, co w znaczący sposób ułatwi korzystanie z portalu w urządzeniach
przenośnych np tabletach.
Portal internetowy www.VirginMobile.pl jest jednym z głównych narzędzi komunikacyjnych operatora z użytkownikami. Od momentu uruchomienia w sierpniu 2012 r. skorzystało z niego już ponad milion Polaków.
Wraz z rozwojem liczby klientów portal Virgin Mobile Polska cieszy się rosnącą popularnością i zwiększającym się wykorzystaniem np. przy poszukiwaniu informacji o
ofercie, zakupie starterów czy doładowań oraz przeniesieniu numerów. Wielu klientów Virgin Mobile Polska dokonuje także rejestracji w Klubie Virgin, co związane jest z dodatkowymi korzyściami dla nich np gratisowymi doładowaniami od operatora.
W ostatnim czasie – po wprowadzeniu promocji przez operatora (2013
darmowych smsów w br. oraz nowych pakietów internetowych) znacząco wzrósł ruch w
portalu użytkowników poszukujących informacji o tych ofertach.
Użytkownicy portalu często korzystają także z możliwości zadawania pytań konsultantom CMOK-‐u (Centrum Miłej Obsługi Klientów Virgin Mobile Polska) oraz zgłaszania problemów i propozycji. Właśnie wsłuchując się w te głosy klientów oraz
obserwując zwiększającą się liczbę użytkowników Virgin Mobile Polska zdecydował się wprowadzić nową, ulepszoną funkcjonalność wraz z nową odsłoną portalu. Jego nowa wersja posiada znacznie prostszą nawigację oraz intuicyjny i szybszy dostęp do najczęściej wykorzystywanych treści i usług.
„Po półrocznym
praktycznym doświadczeniu i obserwacji najczęstszych potrzeb naszych klientów korzystających z portalu internetowego, zdecydowaliśmy się wprowadzić jego nową
odsłonę” -‐ mówi Karol Majewski, Online Manager w Virgin Mobile Polska
„Zależy nam, aby nasi klienci mogli jak najwygodniej komunikować
się z nami oraz by korzystali z jak największym zadowoleniem z usług oferowanych przez Virgin Mobile Polska. Jestem przekonany, że portal internetowy Virgin Mobile
Polska z nową, lepszą funkcjonalnością będzie jeszcze częściej i chętniej wykorzystywany każdego dnia przez tysiące naszych klientów„.
W przyszłości operator nie wyklucza wprowadzania nowych treści i funkcjonalności w portalu, zgodnie z rozwojem oferty i potrzebami klientów, korzystając przy tym z najlepszych światowych rozwiązań w tym zakresie.
źródło: Virgin Mobile Polska
Kan
19 gr za minute, 50% bonusu za doładowanie, rok wazności konta oraz 2013 darmowych smsów do wszystkich sieci. Dość dobrze wygląda ta oferta, gdzie jest haczyk? Bo zacznę żałować że wybrałem Play.
Nie ma haczyka 😉 No chyba, że progi przy przyznawaniu bonusu za doładowanie 5/10/30/50/100/150 😉
19 groszy w sieci, więc haczyk jest.
@PROZAK. Pomyliło się tobie z ofertą o. Rydzyka. W Vm 19 groszy jest do wszystkich sieci w Polsce.
Kolejny raz hak , a nie haczyk …… niekompetencji….
~ wiedzący zanim coś napiszesz to przeczytaj dokładnie mój komentarz i sprawdź oficjalny cennik na stronie Virgin Mobile Polska z którego jasno wynika to że jest tak jak piszę.[img] http://img255.imageshack.us/img255/9145/virgin.png%5B/img%5D
~Prozak Wychodzi natura pieniacza . Przecież wyraźnie „udowadniasz” różnicę w wysokości opłat w sieci Virgin i innych sieciach (-:
~Lucek, wpuszczony w haczyk niekompetencji przez ~wiedzącego, zamiast podkulić ogon i cicho siedzieć za swój idiotyczny komentarz to próbujesz kolejnej zaczepki.
~Prozak Wykazanie ewidentnego błędu uważasz za zaczepkę ? 19 groszy w sieci i na krajowe stacjonarne , 19 gr do innych sieci komórkowych – to tylko dla ciebie nie jest taką samą opłatą i tylko dla ciebie stanowi „haczyk”. Choc mozesz jeszcze się tłumaczyć , ze to wszystko są „sieci „. A „samobójcze” wklejanie fragmentu cennika potwierdzającego twoją niekompetencję to już szczyt masochistycznego pieniactwa . Lecz ten swój „haczyk” póki nie jest za późno (-: Pa . pa …
~Lucek,gdyby były nielimitowane rozmowy w sieci to byłby wielki plus i miejsce na pochwalne listy, a tak to jest dla mnie haczyk, bo ponad 70% rozmów wykonuje w sieci. Więc oczywiste, że mi się nie bardzo to podoba, a jak tobie to odpowiada, to pisz za siebie a nie robisz komuś przytyki. Wkleiłem fragment cennika aby pokazać że za rozmowy w sieci trzeba też płacić. Poza tym mam aktywna kartę tej sieci to wiem co mi pasuje a co nie.
Po TelepolisU.pl kolejny portal branżowy (GSM Online) „upiększył” i „unowocześnił” się na siłę, ubierając się w kafelki i kobylaste obrazki. Wychodzi na to że teraz jedyną siłą został Telix.pl 🙂
Obyście i Wy nie poszli w tą stronę!
o jakim portalu piszesz?
~Simp… Przyłączam się do Twojego apelu !
Strona Virgin wygląda o wiele lepiej od poprzedniej, teraz Virgin czekamy na kolejne promocje 🙂
[quote]o jakim portalu piszesz? [/quote]
o GSM Online.
Virgin Mobile wprowadził na swojej stronie w strefie klubowicza zabawę polegającą na doładowaniu się, gdzie możemy osiągnąć 9 leveli. Dodatkowo czekają na Nas bonusy za doładowanie.
MAM virginmobile (od początku listopada 2012r) 🙂
I JESTEM ZADOWOLONY Z TEJ SIECI 🙂
W Lutym dostałem trzy gratisowe startery 🙂 (każdy starter był na inny adres-ale musiałem czekać 12 dni na dostarczenie) ,i skorzystałem z promocji verginlove
w sumie miałem na każdej karcie si 23zł 🙂
@wiedzący i prozak
Panowie nie kłóćcie się, obydwoje macie rację, po co te złośliwości…
jak myślicie kiedy on stanieje????????