Dla T‑Mobile troska o otaczający nas świat jest kluczowym elementem strategii firmy, czego dowodem są wyróżnienia przyznane przez redakcję tygodnika Polityka, Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu – „Złoty Listek CSR” oraz „Zielony Listek”. Podstawą podejścia jest także rozwój partnerskich relacji z klientami. Doceniają to zarówno klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy, których głosami zostaliśmy nagrodzeni Gwiazdą Jakości Obsługi oraz tytułem tytuł Marki Godnej Zaufania, przyznawanym przez czytelników magazynu My Company Polska.

Redakcja tygodnika „Polityka”, eksperci Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu docenili działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu realizowane przez T‑Mobile Polska. Trzeci rok z rzędu firma zdobyła najwyższe wyróżnienie, „Złoty Listek CSR”. Otrzymują je organizacje, dla których zrównoważony rozwój jest kluczowym elementem strategicznych działań, w których korzystają z najlepszych praktyk i międzynarodowych standardów.

Z uznaniem jury „Listków CSR” spotkały się także działania w zakresie transformacji klimatycznej, za które firma otrzymała dodatkowe wyróżnienie – „Zielony Listek Polityki”, przyznawany w tym roku po raz pierwszy. T‑Mobile został tu nagrodzony za jedną z najbardziej zaawansowanych strategii ekologicznych na rynku oraz działania mające na celu obniżenie negatywnego wpływu na środowisko naturalne i klimat.

„Listki CSR” przyznawane są corocznie w trzech kategoriach. Do tegorocznej edycji zgłosiło się 126 firm, a tylko 21 z nich zostało wyróżnionych Złotym Listkiem, 27 Srebrnym, a 35 Białym.

 

Bycie firmą zorientowaną na wartości oznacza świadomość naszej wielkiej odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska. Neutralność węglowa jest jednym z ambitnych celów, jakie sobie postawiliśmy, aby prowadzić naszą działalność w sposób zrównoważony. Fakt, że znaleźliśmy się wśród najbardziej odpowiedzialnych, ale także najbardziej przyjaznych środowisku firm w Polsce, jest potwierdzeniem naszej ambicji pozostawienia zdrowego świata dla przyszłych pokoleń. I na tym oczywiście nie poprzestaniemy – powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska.

 

Klienci po raz kolejny docenili jakość obsługi T‑Mobile Polska

Kolejną nagrodą, jaką otrzymało T‑Mobile, jest Gwiazda Jakości Obsługi. To niezwykle cenne wyróżnienie, przede wszystkim dlatego, że przyznawane jest przez samych konsumentów. Co roku, Polski Program Jakości Obsługi przeprowadza badanie satysfakcji konsumentów, analizując wskaźnik jakości obsługi w pięciu obszarach – terminowości i czasu obsługi, rodzaju asortymentu i jego ceny, a także indeksu NPS, to jest prawdopodobieństwa rekomendacji marki przez jej klientów innym konsumentom.

Tegoroczna edycja badała zadowolenie konsumentów z jakości obsługi w okresie od stycznia do listopada 2021 r. Każda nominowana marka została dodatkowo sprawdzona podczas badania ankietowego, przeprowadzonego metodą CAWI. Prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2022 otrzymały firmy, które uzyskały najwyższe oceny. Otrzymanie tego typu nagrody – przyznanej przez klientów końcowych – cieszy najbardziej.

 

Nie zatrzymujemy się, dopóki wszyscy nie będą połączeni – to cel, który przyświeca T‑Mobile Polska. Idzie on oczywiście w parze z dostarczaniem najlepszych i najbardziej niezawodnych usług dla naszych klientów. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że nasze działania w tym zakresie zostały docenione aż dwiema nagrodami – za zaufanie klientów i jakość usług. Nagrody te pokazują, że jesteśmy na dobrej drodze, jeśli chodzi o nasze podejście skoncentrowane na kliencie i co jest dla nas szczególnie ważne: że klienci wiedzą, iż zawsze mogą na nas polegać. W zamian nagradzają nas swoją lojalnością i, patrząc na wyniki MNP, również swoim zaufaniem – dodał Andreas Maierhofer.