Najlepsze sportowe emocje, wysoka jakość sieci i kompleksowy pakiet usług – to wyróżniki nowej oferty dla kibiców, przygotowanej przez T-Mobile Polska. Od 21 sierpnia fani piłki nożnej oraz innych dyscyplin mogą skorzystać ze specjalnej oferty abonamentowej, dzięki której oglądanie wydarzeń sportowych online nie będzie wiązało się ze zużywaniem gigabajtów.

W nowej ofercie kibica użytkownicy magentowego operatora mogą oglądać transmisje meczów na smartfonach w dowolnym miejscu i na wybranych platformach, a dzięki opcji wideo bez limitu danych nie zużywają gigabajtów dostępnych w pakiecie. Dodatkowo sportowe emocje będą dla nich na wyciągnięcie ręki tym bardziej, że mogą aktywować aż trzy pakiety IPLA – IPLA POLSAT SPORT PREMIUM, IPLA ELEVEN SPORTS oraz IPLA SPORT – w prezencie na 30 dni bez dodatkowych opłat.

W abonamencie w cenie 55 zł miesięcznie użytkownik otrzymuje kompleksowy pakiet usług: nielimitowane rozmowy SMS-y, MMS-y, 15 GB internetu (do wykorzystania w kraju) i dostęp do Supernet Video DVD, czyli usługi pozwalającej oglądać materiały wideo bez limitu danych. Wśród dostępnych platform VOD wchodzących w skład usługi znajdują się m.in. Netflix, Amazon Prime Video, TVP Sport, WP Pilot czy YouTube.

oferta kibica cennik

Z kolei osoby zainteresowane nową ofertą T-Mobile ze smartfonem mogą nabyć ją już od 85 zł miesięcznie, wybierając smartfon spośród modeli producentów takich Xiaomi, Samsung czy Oppo.

 

smartfony w ofercie kibica v2

Bliżej sportowych emocji

Operator przygotował także kampanię reklamową, składającą się z czterech spotów telewizyjnych, w których promowane są nowoczesne smartfony w korzystnych cenach: Xiaomi Redmi Note 9 Pro z opaską Mi Smart Band 5 za 1 zł, Xiaomi Redmi Note 9 za 1 zł, Samsung Galaxy S20+ 5G czy Oppo Reno3. To już kolejna odsłona z cyklu „Bez nonsensów”, w której T-Mobile przedstawia tylko sensowne rozwiązania i oferty.

Kampania będzie prowadzona od 21 sierpnia na szeroką skalę – spoty będzie można obejrzeć w telewizji i internecie. Ponadto informacje o nowej ofercie pojawią się w radiu, social mediach, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży.

nowa oferta t mobile dla kibicow

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Magentowy team z Robertem Lewandowskim

W tym roku T-Mobile został oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, chcąc dzielić się ze swoimi klientami sportowymi emocjami. Operator wspiera męską i kobiecą kadrę narodową, Reprezentację U21 oraz kadrę młodzieżową. Ponadto został partnerem serwisu „Łączy nas piłka”, w którym publikowane są najważniejsze informacje dotyczące rozgrywek polskich drużyn narodowych. Do magentowego składu dołączył również w zeszłym tygodniu kapitan reprezentacji Polski, Robert Lewandowski.

Więcej informacji na temat oferty kibica można znaleźć na stronie t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/oferta-pilkarska