Jesteś tutaj:-, Operatorzy, T-Mobile, Top7-T‑Mobile kontra zszargane nerwy przez infolinię, czyli kolejna odsłona kampanii „Bez nonsensów”

T‑Mobile kontra zszargane nerwy przez infolinię, czyli kolejna odsłona kampanii „Bez nonsensów”

T‑Mobile rozpoczyna właśnie drugą odsłonę kampanii „Bez nonsensów”. Operator obala absurd dotyczący długiego oczekiwania na kontakt z konsultantem infolinii. W T‑Mobile 80% połączeń odbieranych jest w ciągu minuty.

Użytkownicy oczekują od operatorów dobrej jakości połączeń, szybkiej transmisji danych, ale także sprawnie działającej obsługi klienta. Każdy z nich ceni swój czas i liczy na szybką reakcję na swoje zapytanie. Jedną z najczęstszych bolączek klientów jest długie oczekiwanie na połącznie z konsultantem infolinii. T‑Mobile stawia czoła nonsensom w branży telekomunikacyjnej i udowadnia, że ma nie tylko świetną sieć, ale również sprawnie działające call-center.

 

Codzienne doświadczenia klientów z naszą marką są dla nas bardzo ważne, dlatego konsekwentnie realizujemy strategię Frontline first. Jakość obsługi w call-center oraz sprawność i profesjonalizm naszych konsultantów przekładają się na postrzeganie całej naszej firmy. Aż 90% klientów ocenia kontakt z nami najwyższymi w skali ocenami, czyli 4 i 5, co jest zasługą uproszczonego iVR oraz partnerskiego podejścia naszych konsultantów” – mówi Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T Mobile Polska.

Współcześni klienci oczekują bardzo szybkiej reakcji na swoje zapytania. Tak jak nikt nie lubi stać w kolejce w sklepie, tak też nikt nie chce tracić czasu ze słuchawką przy uchu, żeby zadać jedno pytanie. Dlatego właśnie w T‑Mobile klienci wiedzą, że dokładamy wszelkich starań, żeby ich sprawa została rozwiązana najszybciej jak to możliwe. Mamy wspaniałych ludzi pracujących na infolinii, którzy zawsze są otwarci i chętni do pomocy naszym klientom” – mówi Frederic Perron, Członek Zarządu T Mobile ds. Rynku Prywatnego.

 

Możliwość kontaktu zawsze i wszędzie

W T‑Mobile klienci otrzymują kompleksową obsługę, bo mogą kontaktować się z konsultantami poprzez m.in., chat, Messenger czy właśnie infolinię. Ponadto IVR przygotowany został przy współpracy z grupą klientów, którzy mieli wpływ na treść komunikatów, decydowali o różnych funkcjonalnościach oraz wybrali głos nowej lektorki. A co najważniejsze – wdrożenia te skróciły czas potrzebny na wybór właściwego tematu z niemal 2,5 minut do nieco ponad 20 sekund. 

T‑Mobile wyróżnia też wewnętrzny, wykwalifikowany zespół pracowników w dziale obsługi klienta, który bardzo dobrze zna bieżące oferty i jest w stanie szybko rozwiązać większość spraw osób dzwoniących. Osobisty kontakt z użytkownikami jest właśnie kluczową kwestią sprawnie funkcjonującej infolinii w T‑Mobile.

 

To nonsens, że infolinia szarpie ci nerwy

W ramach kampanii przygotowany został spot wizerunkowy, z udziałem aktorki – Magdaleny Boczarskiej. Widzimy w nim frustrację jaka ogarnia klientkę czekającą długo na połączenie z konsultantem infolinii.  

Spot reklamowy można obejrzeć poniżej:



Autor |2019-06-03T15:26:40+02:003 czerwca 2019 15:26|Kategorie: Newsy, Operatorzy, T-Mobile, Top7|Tagi: , , , |2 komentarze

2 komentarze

  1. elvis_124 5 czerwca 2019 w 23:23 - Odpowiedz

    Ciekawe, bo jeszcze ze dwa lata temu jak miałem abonament w T-Mobile dodzwonienie się na infolinię operatora wyglądały dokładnie tak jak w rzeczonym spocie reklamowym…

  2. agiller 6 czerwca 2019 w 16:08 - Odpowiedz

    Jeeeeezu Boczarska to jest jakiś wszechaktor! Dobra akcja dla dobrej marki, ja cenię!

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.