T‑Mobile rozpoczyna właśnie drugą odsłonę kampanii „Bez nonsensów”. Operator obala absurd dotyczący długiego oczekiwania na kontakt z konsultantem infolinii. W T‑Mobile 80% połączeń odbieranych jest w ciągu minuty.

Użytkownicy oczekują od operatorów dobrej jakości połączeń, szybkiej transmisji danych, ale także sprawnie działającej obsługi klienta. Każdy z nich ceni swój czas i liczy na szybką reakcję na swoje zapytanie. Jedną z najczęstszych bolączek klientów jest długie oczekiwanie na połącznie z konsultantem infolinii. T‑Mobile stawia czoła nonsensom w branży telekomunikacyjnej i udowadnia, że ma nie tylko świetną sieć, ale również sprawnie działające call-center.

 

Codzienne doświadczenia klientów z naszą marką są dla nas bardzo ważne, dlatego konsekwentnie realizujemy strategię Frontline first. Jakość obsługi w call-center oraz sprawność i profesjonalizm naszych konsultantów przekładają się na postrzeganie całej naszej firmy. Aż 90% klientów ocenia kontakt z nami najwyższymi w skali ocenami, czyli 4 i 5, co jest zasługą uproszczonego iVR oraz partnerskiego podejścia naszych konsultantów” – mówi Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T Mobile Polska.

Współcześni klienci oczekują bardzo szybkiej reakcji na swoje zapytania. Tak jak nikt nie lubi stać w kolejce w sklepie, tak też nikt nie chce tracić czasu ze słuchawką przy uchu, żeby zadać jedno pytanie. Dlatego właśnie w T‑Mobile klienci wiedzą, że dokładamy wszelkich starań, żeby ich sprawa została rozwiązana najszybciej jak to możliwe. Mamy wspaniałych ludzi pracujących na infolinii, którzy zawsze są otwarci i chętni do pomocy naszym klientom” – mówi Frederic Perron, Członek Zarządu T Mobile ds. Rynku Prywatnego.

 

Możliwość kontaktu zawsze i wszędzie

W T‑Mobile klienci otrzymują kompleksową obsługę, bo mogą kontaktować się z konsultantami poprzez m.in., chat, Messenger czy właśnie infolinię. Ponadto IVR przygotowany został przy współpracy z grupą klientów, którzy mieli wpływ na treść komunikatów, decydowali o różnych funkcjonalnościach oraz wybrali głos nowej lektorki. A co najważniejsze – wdrożenia te skróciły czas potrzebny na wybór właściwego tematu z niemal 2,5 minut do nieco ponad 20 sekund. 

T‑Mobile wyróżnia też wewnętrzny, wykwalifikowany zespół pracowników w dziale obsługi klienta, który bardzo dobrze zna bieżące oferty i jest w stanie szybko rozwiązać większość spraw osób dzwoniących. Osobisty kontakt z użytkownikami jest właśnie kluczową kwestią sprawnie funkcjonującej infolinii w T‑Mobile.

 

To nonsens, że infolinia szarpie ci nerwy

W ramach kampanii przygotowany został spot wizerunkowy, z udziałem aktorki – Magdaleny Boczarskiej. Widzimy w nim frustrację jaka ogarnia klientkę czekającą długo na połączenie z konsultantem infolinii.  

Spot reklamowy można obejrzeć poniżej: