T‑Mobile potwierdza, że Sąd Okręgowy w Warszawie, na wniosek T‑Mobile, zastosował zabezpieczenie procesowe w postaci nakazu zaprzestania emisji i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie materiałów reklamowych sieci Play z wykorzystaniem frazy 5G Ready lub innej, sugerującej, że operator dysponuje siecią w technologii 5G.
T-Mobile ceni kreatywne podejście do działań marketingowych, ale nie godzi się z sytuacją, gdy kreatywność zaczyna rozmijać się z prawdą, a komunikacja realizowana przez konkurenta może wprowadzać klientów w błąd. Z uwagi na szybkie tempo wdrażania innowacji i nowych technologii nawet zorientowany w nich klient po obejrzeniu reklam P4 Sp. z o.o może odnieść wrażenie o dostępności technologii 5G w sieci tego operatora.
Ustanowienie zabezpieczenia procesowego jest niezwykle istotne dla rynku telekomunikacyjnego, bowiem blokuje wprowadzanie klientów w błąd.
I bardzo dobrze.
kreatywne podejscie playa do marketingu to nic innego jak jedna wielka G sciema, zadenj litosci dla oszustow, dowalic kare i play na kolana z przeprosinami
Brawo T-mobile!!!
W końcu może zajmą się wdrażaniem i testowaniem 5g bo znowu zachód nam ucieka.
Brawo, jako abonent playa bardzo się cieszę z takiego zagrania konkurenta 🙂 🙂 🙂 5G ready to jak HD Ready w telewizorze, oby to cały 5G nie wypaliło bo szkodliwe bardzo.
a w telewizji nadal reklamy 5G Play lecą…
T-Mobile czyżby żal d…e ściskał że P lay ma nowszą infastrukture niż oni??? Chyba tak.. T-Mobile niech sie lepiej wezmie za zasięg bo znów sie cofają jak przed czasami NetWorks!
Powinni skupić się na wprowadzaniu prawdziwego 5G, a nie podróbki. Alternatywa nam nie jest potrzebna, to dalej inna liga i zupełnie inne możliwości.