Jesteś tutaj:-, Newsy, Operatorzy, T-Mobile, Taryfy komórkowe-Klienci T-Mobile Usługi Bankowe uzyskali dostęp do BLIKA

Klienci T-Mobile Usługi Bankowe uzyskali dostęp do BLIKA

T-Mobile Usługi Bankowe w nowej aplikacji mobilnej udostępnił klientom system płatności BLIK. Oznacza to, że blisko 700 tysięcy nowych użytkowników już może dokonywać transakcji BLIKIEM w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłacać gotówkę z bankomatów.

T-Mobile Usługi Bankowe to wynik współpracy Alior Banku i T-Mobile, jednego z największych operatorów komórkowych w Polsce. Bank proponuje kompleksową ofertę produktów i usług z wykorzystaniem wielu kanałów, w tym bankowości internetowej i mobilnej. Pełna oferta banku dostępna jest w punktach sprzedaży T-Mobile, więc obecny lub potencjalny klient operatora może w prosty i szybki sposób skorzystać także z propozycji banku. A teraz także z BLIKA.

Porozumienie z T-Mobile Usługi Bankowe to dla nas świetna wiadomość, bo kolejna grupa klientów zyskała możliwość korzystania z naszego systemu. Widzimy tu także ogromny potencjał, jeżeli chodzi o klientów operatora komórkowego T-Mobile, którzy mogą dołączyć do grona klientów T-Mobile Usługi Bankowe i tym samym zyskać dostęp do BLIKA. Dajemy do rąk metodę płatności, która sprawdza się w wielu obszarach, a w dodatku jest bardzo szybka, wygodna i bezpieczna. Wdrożenie naszego systemu w kolejnej aplikacji to ważny krok w kierunku popularyzacji płatności mobilnych. Mamy nadzieję, że wkrótce do dołączą do nas kolejne banki – mówi Grzegorz Długosz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Od samego początku tworzenia nowej aplikacji dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe, założyliśmy pełną integrację z BLIK. Ten nowy standard płatności systematycznie zwiększa uznanie wśród użytkowników i jesteśmy przekonani, że docenią go również nasi Klienci, którzy szczególnie cenią wszelkie ułatwienia w dostępie do swoich finansów – mówi Magdalena Proga-Stępień, Dyrektor Departamentu T-Mobile Usługi Bankowe w Alior Banku.

W tej chwili z BLIKA korzystają klienci Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (oraz Orange Finanse), PKO Banku Polskiego (oraz Inteligo) i Getin Noble Banku.

Aplikacji z aktywowanym BLIKIEM jest obecnie
ponad 2 miliony. Od momentu gdy został uruchomiony dokonano nim ponad 6 milionów transakcji. BLIKIEM można płacić w ponad 162 tysiącach terminali płatniczych, w sklepach stacjonarnych, kawiarniach i lokalach usługowych obsługiwanych przez eService, First Data
i PayTel oraz w większości sklepów internetowych za pośrednictwem działających w Polsce agentów rozliczeniowych i integratorów płatności, takich jak: Dotpay, Przelewy24, Transferuj.pl, CashBill, eCard, PayU, czy First Data. BLIK to także wygodna i bezpieczna wypłata gotówki z większości, bo z około 14,5 tys. bankomatów (w sieci Euronet, Planet Cash oraz banków- uczestników systemu) oraz płatności bezpośrednio na numer telefonu w usłudze P2P (w tej chwili jest to możliwe w ING Banku Śląskim, Banku Millennium, Banku Zachodnim WBK, mBanku i PKO Banku Polskim).

źródło: Polski Standard Płatności

Kan



Autor |2016-10-28T10:40:09+02:0028 października 2016 10:40|Kategorie: Konsole, Newsy, Operatorzy, T-Mobile, Taryfy komórkowe|Tagi: , , , |4 komentarze

4 komentarze

  1. wlo 28 października 2016 w 08:56 - Odpowiedz

    Szkoda, że jednak nie wszyscy mogą z BLIKa korzystać…

  2. bero 28 października 2016 w 09:29 - Odpowiedz

    blika w aplikacji tmub mogło najbardziej brakować wiec dobrze. czy ktoś już korzystał?

  3. thx 28 października 2016 w 09:34 - Odpowiedz

    Jeszcze nie korzystałem, ale bardziej cieszyłbym się z płatności HCE.

  4. era gsm 29 października 2016 w 02:30 - Odpowiedz

    to już ten news o asach i kartach? no to rzeczywiscie nie było co transmitować…

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.