Kinga Preis i Tomasz Kot wystąpią w ogólnopolskiej, szerokiej kampanii reklamowej T-Mobile, która rusza już 15. marca. Będzie ona podkreślać zalety korzystania z niezawodnej sieci, której doskonałe parametry potwierdziły niezależne badania.


Niezależny ośrodek badawczy P3 Communications dwukrotnie już przeprowadził badania polskich sieci komórkowych. W obu stwierdził że najwyższą jakość usług mobilnych oferuje swoim klientom T-Mobile, dlatego też przyznał Operatorowi certyfikat „Best in test”. Wyniki poprzednich audytów potwierdzają także wyniki tegorocznego raportu UKE. Zarówno w zakresie usług głosowych jak i tych opartych o transmisję danych T-Mobile wyróżniał się na tle konkurencji oferując m.in. najniższy wskaźnik zerwanych połączeń głosowych ale też np. wzorcowe parametry usług wideo. To łącznie sprawia że klienci T-Mobile otrzymują do dyspozycji najlepszą sieć.


Dla podkreślenia tej przewagi T-Mobile przygotował szeroką kampanię reklamową, która wystartuje 15. marca. Utrzymano ją w ramach znanej i świetnie przyjętej platformy „Hit od T-Mobile”. W stylizowanych na teledyski filmach reklamowych nie mogło zabraknąć Tomasza Kota, któremu tym razem towarzyszy Kinga Preis. Muzyczny motyw przewodni stanowi tym razem megaprzebój Tiny Turner – „Simply the Best”. Na potrzeby 2-miesięcznej kampanii przygotowane zostały 4 filmy reklamowe.
W głównym spocie Tomasz Kot zachwyca się jakością sieci T-Mobile, śpiewając „po prostu the best”. Kinga Preis, słysząc Tomka, chce także skorzystać z superszybkiego Internetu i symbolicznie przesiada się ze skutera na ścigacz. T-Mobile śpiewająco zachęca do przejścia do swojej sieci tych, którzy „kochają taki szybki net”.


Główną reklamówkę, zobaczymy w wersji 45- i 30-sekundowej.

<

Główną produkcję uzupełniają trzy 15-sekundowe tagi produktowe. Kampanię wspierają działania w Internecie, radiu, na billboardach i Digital Signage oraz w salonach operatora. Za koncept kreatywny i realizację kampanii ATL odpowiada agencja Bridge2Fun, z kolei za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe – Starcom Mediavest Group (SMG). Materiały BTL przygotowała agencja G7. Działania w social mediach to domena Agencji Warszawa.

źródło: T-Mobile

Kan