Kinga Preis i Tomasz Kot wystąpią w ogólnopolskiej, szerokiej kampanii reklamowej T-Mobile, która rusza już 15. marca. Będzie ona podkreślać zalety korzystania z niezawodnej sieci, której doskonałe parametry potwierdziły niezależne badania.
Niezależny ośrodek badawczy P3 Communications dwukrotnie już przeprowadził badania polskich sieci komórkowych. W obu stwierdził że najwyższą jakość usług mobilnych oferuje swoim klientom T-Mobile, dlatego też przyznał Operatorowi certyfikat „Best in test”. Wyniki poprzednich audytów potwierdzają także wyniki tegorocznego raportu UKE. Zarówno w zakresie usług głosowych jak i tych opartych o transmisję danych T-Mobile wyróżniał się na tle konkurencji oferując m.in. najniższy wskaźnik zerwanych połączeń głosowych ale też np. wzorcowe parametry usług wideo. To łącznie sprawia że klienci T-Mobile otrzymują do dyspozycji najlepszą sieć.
Dla podkreślenia tej przewagi T-Mobile przygotował szeroką kampanię reklamową, która wystartuje 15. marca. Utrzymano ją w ramach znanej i świetnie przyjętej platformy „Hit od T-Mobile”. W stylizowanych na teledyski filmach reklamowych nie mogło zabraknąć Tomasza Kota, któremu tym razem towarzyszy Kinga Preis. Muzyczny motyw przewodni stanowi tym razem megaprzebój Tiny Turner – „Simply the Best”. Na potrzeby 2-miesięcznej kampanii przygotowane zostały 4 filmy reklamowe.
W głównym spocie Tomasz Kot zachwyca się jakością sieci T-Mobile, śpiewając „po prostu the best”. Kinga Preis, słysząc Tomka, chce także skorzystać z superszybkiego Internetu i symbolicznie przesiada się ze skutera na ścigacz. T-Mobile śpiewająco zachęca do przejścia do swojej sieci tych, którzy „kochają taki szybki net”.
Główną reklamówkę, zobaczymy w wersji 45- i 30-sekundowej.
<
Główną produkcję uzupełniają trzy 15-sekundowe tagi produktowe. Kampanię wspierają działania w Internecie, radiu, na billboardach i Digital Signage oraz w salonach operatora. Za koncept kreatywny i realizację kampanii ATL odpowiada agencja Bridge2Fun, z kolei za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe – Starcom Mediavest Group (SMG). Materiały BTL przygotowała agencja G7. Działania w social mediach to domena Agencji Warszawa.
źródło: T-Mobile
Kan
Dobrze, że stawiają na mobilność, bo bez tego w dzisiejszych czasach ciężko. A Kinga Preis jak milion dolarów wygląda 🙂
Jaka jakość przecież systemy w T wiecznie nie działają. Przejdzie się do ich sklepu konsultanci tylko oczami świecą z bezradności.
Jaka jakość? te cymbały nie mają takiego pojęcia w słowniku. Oni tylko widzą dwa pojęcia – fatura i przelew i nic poza tym. Zdarza się ze mms nie działa, sms ma np. zwieche taką że na drugi dzień wpada mi odrazu 30 wiadomości. Dodzwonić się na bok? prędzej 6 w totka trafię. Po 40 min. słuchania popierdolonej muzyczki i tekstu ze wszyscy konstanci są zajęci jest tylko jedno rozwiązanie – przeniesienie numeru. Szkoda że jestem klientem biznesowym i co miech płacę za te pseudo usługi niezłą kase.
Te wszytskie hity to bardzo dobry wybór na nowy wizerunek, są zabawne i odrazu wiadomo o co chodzi….
Są tak zabawne, że aż słychać przecinki. Aż żal Cleo i Preis. Musieli im sporo zapłacić, że dały się namówić na podpisanie się pod tym łajnem.
Sam bym w takim łajnie chętnie bym wziął udział 😀
reklamy sieci komórkowych raczej irytyuja niz bawia, ale seria tych z Kotem jest wg mnie udana. coś gość ma w sobie takiego 🙂 czekam na potwierdzenie aktywacji 1TB neta, dziś rano wysłałem zgłsozenie. ktoś z was już z tego kozrysta? wszystko z tym ok?