Równolegle z niedawną prezentacją nowej oferty Heyah została przedstawiona także nowa filozofia marki, która znajduje odzwierciedlenie w startującej właśnie kampanii reklamowej. Motyw przewodni nowej kampanii stanowi hasło „Możesz”, które werbalizuje odświeżoną filozofię marki. Symbolizuje wolność komunikacji i otwarte możliwości. Ale także wolność od zobowiązań i możliwość zmiany w każdej chwili.

Prawdziwy świat nie istnieje już bez Internetu. smartfon jest dla nich tak samo ważny jak tlen. Do tej właśnie grupy właśnie skierowana jest nowa oferta Heyah oraz – co za tym idzie – zupełnie nowy format reklamowy, który koncentruje się na ukazaniu nowych możliwości, jakie otrzymują użytkownicy mogąc swobodnie korzystać z Interentu. Pierwszy 15 sekundowy, produktowy spot, stanowiący teaser formatu, można oglądać w telewizji już od poniedziałku, 20 kwietnia br.

Działania komunikacyjne na pełną skalę Heyah rozpocznie jednak wraz z prezentacją nowego, 30–sekundowego filmu wizerunkowego, która będzie miała miejsce w sobotę, 25 kwietnia br (przedpremierowo prezentujemy go poniżej). Kolejne, krótsze spoty, będzie można oglądać sukcesywnie już od 25 kwietnia br.

Kampania promująca odświeżoną markę Heyah to nie tylko nowe spoty reklamowe, ale także szeroko zakrojone działania w kanałach cieszących się największą popularnością wśród aktualnych i potencjalnych użytkowników Heyah, m.in. social media, radia internetowe, blogi czy serwisy video. Często zmieniające się komunikaty i kreacje, jakie zobaczymy w Internecie, to spełnienie obietnicy marki Heyah, która zawsze jest na bieżąco z trendami i podąża za potrzebami swoich użytkowników.

Kampanię SmartfoNOWEJ Heyah wspierają specjalnie wyselekcjonowane nośniki tzw. digital signage, takie jak ekrany w komunikacji miejskiej, w kinach, na uczelniach, sklepach odzieżowych czy przestrzeni miejskiej – czyli wszędzie tam, gdzie można spotkać młodych duchem i ceniących swobodę użytkowników.

SmartfoNOWY Internet – Heyah z nową ofertą na abonament i na kartę

Strategię i kreację najnowszej kampanii przygotowała agencja Brain, od niedawna odpowiadająca za całość działań dla marki Heyah. Za działania w Internecie odpowiada agencja Next, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

źródlo: T-Mobile Polska

Kan