Od 5 marca br. klienci Alior Banku mogą korzystać z usługi T-Mobile – MyWallet, umożliwiającej płatności zbliżeniowe telefonem komórkowym w ponad 140 tys. punktów w Polsce. W „mobilnym portfelu” dostępne są zarówno karty debetowe, jak i karty kredytowe.
Jednym z kluczowych elementów sukcesu płatności zbliżeniowych telefonem, jest ich dostępność. Dzięki nawiązaniu współpracy z Alior Bankiem, z usługi MyWallet może skorzystać ponad milion nowych klientów – powiedział Grzegorz Bors, Członek Zarządu ds. Rynku Prywatnego T-Mobile Polska. Zwiększanie liczby partnerów, których oferta jest dostępna w MyWallet jest naszym priorytetem – dodaje.
W Alior Banku staramy się zawsze wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Łączymy światowe trendy z nowymi technologiami, aby ułatwić klientom korzystanie z innowacyjnych usług – tłumaczy Michał Hucał, Wiceprezes Zarządu Alior Banku. Płatności mobilne są obecnie najszybciej rozwijającym się obszarem bankowości. Bacznie obserwujemy pojawiające się inicjatywy i włączamy się w najważniejsze z nich – dodaje Michał Hucał.
Nowa wersja aplikacji MyWallet
Korzystanie z usługi MyWallet jest równie proste, jak płacenie kartą zbliżeniową. Klient może umieścić w „mobilnym portfelu” jedną lub kilka kart debetowych oraz kredytowych i płacić telefonem we wszystkich miejscach akceptujących płatności zbliżeniowe. Obecnie, takich punktów jest w Polsce około 140 000. W przypadku płatności powyżej 50 zł, transakcję należy potwierdzić kodem PIN.
W MyWallet można także ustawić dodatkowe zabezpieczenia, takie jak hasło lub kod do aplikacji, czy blokadę ekranu telefonu, co zapewnia użytkownikom poczucie bezpieczeństwa przy korzystaniu z usługi. Ponadto, wszystkie transakcje realizowane za pomocą telefonu z usługą MyWallet są autoryzowane online w banku, co gwarantuje bieżącą weryfikację salda na koncie.
MyWallet: jak korzystać z usługi i płacić telefonem z NFC od T-Mobile (wideo)
Aby skorzystać z usługi MyWallet należy być abonentem sieci T-Mobile i posiadać telefon z funkcją Near Field Communication (NFC – komunikacja bliskiego zasięgu), z kartą SIM przystosowaną do NFC. Obecnie klienci mogą wybierać spośród 20 modeli telefonów, za pomocą których można korzystać z oferty MyWallet. Klient, po pobraniu na swój telefon aplikacji MyWallet powinien złożyć zlecenie w banku na instalację karty w telefonie. Po zdalnej instalacji karty od razu możliwe jest dokonywanie płatności zbliżeniowych za pomocą telefonu. Do października 2014 r. usługa dla klientów T-Mobile jest bezpłatna.
Dotychczas do usługi MyWallet dostęp mieli klienci następujących banków: eurobank, Getin, mBank, Noble Bank i Raiffeisen Polbank.
źródło:
T-Mobile Polska
Kan
szkoda tylko, ze sie nie da zlozyc wniosku w aliorze
„Przepraszamy, aktualnie nie można wykonać wybranej operacji. Proszę spróbować później.”
Na początku mogą pojawić się problemy, jak dostanę telefon z nfc w przyszłym tygodniu to sam spróbuje, płatności mobilne to właśnie to na co czekałem dłuższy czas 🙂
kiedy play ????
Ile razy mamy powtarzać bankierm, że nas nie interesuje płacenie telefonem, butem czy czymś tego typu? Komu przeszkadza zwykła normalna karta płatnicza? Ktoś chce płacić bezstykowo to ma karty z antenką. Idę na imprezę to nie biorę za dużo gotówki aby mi nie ukradli czy aby nie wydać więcej niż zakładałem. Karty nie biorę bo się zgubi/ukradną, gotówki tyle ile trzeba. I żeby mnie nie obrabowali mam zmienić telefon ? Romek płatny komentator zapewne ze wspomnianego banku.