Niedługo miesięcznica wprowadzenia nju mobile:.

Nju.mobile zamieszało na rynku i tego właśnie oczekiwaliśmy – mówi Maciej Witucki, prezes Grupy TP, do której należy nowa telefonia komórkowa. – Ze startu jesteśmy zadowoleni, ale z chwaleniem się liczbami poczekamy do wyników za II kwartał wtóruje mu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Marka zadebiutowała na rynku pod koniec kwietnia. Ma być alternatywą przede wszystkim dla Play, czwartego operatora, który dotąd na rynku postrzegany był jako najtańszy operator.

Dotychczasowe propozycje konkurencji jeszcze mocniej utwierdziły mnie w przekonaniu, że działania robione na szybko, nie są w stanie dorównać starannie przygotowanej strategii nju mobile. (…) czuję, że fioletowemu operatorowi, po wprowadzeniu „zrobionemu na kolanie” Red Bull MOBILE no limit za 29,50 zł , zapał do agresywności marketingowej opadł wraz ze zrównaniem stawek MTR oraz kupnem drogich częstotliwości – podkreśla Wojciech Jabczyński. Dodając, że T-Mobile postarał się mocniej wprowadzając ofertę Heyah non stop.

Jak w reklamie nie występuje kontrowersyjny Lenin, to pojawił się diabeł. I właśnie w nim tkwią szczegóły, które decydują, dlaczego wciąż uważam naszą propozycję za najlepszą dla klientów szukających oszczędności i bycia niezwiązanym żadną długą umową. Po pierwsze oferta Heyah jest ograniczona czasowo, czyli tylko do końca lipca. Czyżby nadzieja, że szybko zrezygnujemy z nju mobile? – pyta retorycznie Rzecznik Orange i zaraz dodaje – Nic z tych rzeczy.

Wojciech Jabczyński zwraca uwagę także na różnice między nju mobile, a Heyah non stop m.in. na brak mechanizmu z niskim progiem.

Magentowy no limit oznacza określony wydatek. Amen i płacisz. W nju mobile korzystasz dużo – płacisz mało, a jak korzystasz mniej, zapłacisz jeszcze mniej. Proste – podkreśla.

Wreszcie nieprzyjemny brak no limit na MMS-y i potrzeba dokupowania wszystkiego, co nie jest rozmowami – dodaje.

I zadaje pytanie, na które zaraz odpowiada – czy opcja telefonu na raty i mit łapy mogą zrekompensować takie braki? Nie wydaje mi się.

Nju.mobile ma rywalizować z pozostałymi sieciami komórkowymi o klienta, dla którego najważniejsze są niskie koszty i proste rozwiązania. Kluczową grupą odbiorców mają być osoby w wieku od 16 do 36 lat, którzy stawiają na elastyczną ofertę. Chcą płacić mało, nie wiążąc się przy tym z operatorem długimi umowami.

Z medialnych wypowiedzi rzecznika spółki Polkomtel wynika, że komórkowa sieć Plus na razie nie planuje odpowiedzi na Nju Mobile. – O Plusie nie mam nic do powiedzenia i pewnie doskonale wiecie, dlaczego – konkluduje Wojciech Jabczyński.

źródło: Orange

Kan