Podczas dzisiejszej konferencji prasowej marki Heyah, która odbywa się w Warszawie w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, Miroslav Rakowski, szef Polskiej Telefoni Cyfrowej, operatora T-Mobile w Polsce zaprezentował nowe logo Heyah i komunikator Freeyah.


Logo heyah, a więc charakterystyczna łapa, zmienia swoją kolorystykę. Jednostajną czerwień zastąpi wzór różnobarwnych figur geometrycznych, które mają odzwierciedlać dynamizm heyah. Siłą heyah są bowiem niezwykłość, zaskoczenie i energia.

Hasłem przewodnim jest wolność komunikacji.

Logo heyah
Logo heyah

Pamiętacie czerwoną łapę? Zapomnijcie o niej! Właśnie zaczynamy ewolucję marki Heyah wprowadzając rewolucyjne i pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie, aplikację Freeyah – powiedział Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej. Freeyah pozwala rozmawiać i pisać za darmo z innymi użytkownikami Freeyah. Program może zainstalować każdy posiadacz smartfona, niezależnie w jakiej sieci ma telefon. Jednakże on nie zapłaci za przesył danych pod warunkiem, że znajduje się w zasięgu sieci Wi-Fi.

Komunikator jest dostępny dla wszystkich klientów operatorów w Polsce. Dziś od godziny 21 aplikacja Freeyah będzie dostępna dla wszystkich posiadaczy smartfonów Android – mówi Grzegorz Bors, członek zarządu PTC. Niebawem aplikacja freeyah będzie dostępna również w App Store.

Aplikacja Freeyah po zainstalowaniu jej na telefonie użytkownika, poprosi o rejestrację, podanie numeru telefonu oraz pobranie kodu aktywacyjnego. Proces rejestracji i aktywacji usługi kończy się synchronizacją listy kontaktów Freeyah z kontaktami w telefonie.

Aplikacja Freeyah pozwala na rozmowy i wysyłanie wiadomości do znajomych na całym świecie z wykorzystaniem transmisji danych zupełnie za darmo. Aby korzystać z usługi wystarczy mieć aktywny pakiet internetowy Heyah Internet Non Stop L 600MB za 15 zł lub Internet Non Stop XL 1,2 GB za 25 zł. Wówczas dane przesyłane przez aplikację Freeyah nie będą zmniejszać limitów w zakupionych przez użytkownika pakietach internetowych. Posiadają one 30-dniową ważność. Po przekroczeniu limitu danych z pakietu, użytkownik nadal będzie miał dostęp do Internetu, ale ze zmniejsząną prędkością transmisji danych.


Freeyah waży poniżej 10 MB. Freeyah do końca tego roku chce pozyskać ponad 300 tys. użytkowników – powiedział Miroslav Rakowski. W przyszłości przez Freeyah można będzie prowadzić wideorozmowy, przesyłać zdjęcia lub pliki z muzyką.


Aplikacja została wyposażona w funkcję powiadamiania o dostępności poprzez zieloną i czerwoną ikonę przy kontakcie. Freeyah pozwala ponadto na śledzenie jakości połączenia oraz czasu trwania rozmowy. Oferuje także dostęp do historii połączeń oraz korespondencji prowadzonej ze znajomymi.


Użytkownicy Heyah, którzy czekają na zmiany w ofercie cenników będą zawiedzeni. Obecnie Operator nie planuje wprowadzenia zmian w ofercie Heyah.

Heyah w 2012 roku chce pozyskać netto ponad milion nowych klientów – powiedział Szef PTC.

Heyah pozostanie odrębną marką, skierowaną do młodzieży – dodaje Grzegorz Bors.

Na gwiazdkę, prawdopodobnie w T-Mobile ruszy LTE.


Kampania reklamowa, promująca nowy wymiar Internetu w Heyah i kolorowe logo marki, obejmie szerokie spektrum mediów. Spoty 15- i 30- sekundowe zostaną wyemitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, a także w kinach. Ponadto możliwość darmowej komunikacji, aplikacja Freeyah i nowy wymiar marki będą komunikowane w prasie, na wybranych portalach Internetowych, w mediach społecznościowych, na wiatach przystankowych oraz w pojazdach komunikacji miejskiej.

źródło: wł.

Kan

freeyah