Dziś jutro o godzinie 11:00 Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile uruchamia facebookowy Serwis Klienta T-Mobile. Poprzez niego możecie zapytać konsultantów m.in o sprawy faktur, czy roamingu.
Jak obiecuje Operator, po zgłoszeniu problemu w Serwisie Klienta na Facebooku, konsultanci odezwą się do klienta w ciągu 48 godzin.
Serwis Klienta T-Mobile ma być dla nich udogodnieniem, a sama obsługa jest prosta. Użytkownik wpisuje swoje dane kontaktowe, zaznacza, jaki temat go interesuje, czy jest abonentem czy posiadaczem telefonu na kartę. Następnie potwierdza swój wybór, a konsultanci T-Mobile kontaktują się w ciągu 48 godzin.
W taki sposób możecie rozwiązać kwestie związane z aktywacją oraz kosztami dodatkowych usług, załatwić sprawy z fakturami czy też uzyskać informacje dotyczące roamingu lub mobilnego Internetu. Istotne jest, że Serwis Klienta dostępny jest o każdej porze, w każdym miejscu – wystarczy tylko dostęp do portalu społecznościowego Facebook. Serwis zacznie działać w najbliższy wtorek, a więc 26 września o godzinie 11:00.
– Naszym priorytetem jest dobry kontakt z klientem i sprawna komunikacja z nim. By tak było, staramy się wykorzystać wszystkie możliwe kanały. Chcemy, by nasi użytkownicy mieli ułatwiony dostęp do wszelkich interesujących ich informacji związanych z naszą ofertą.
Dla tego też zdecydowaliśmy się stworzyć nowoczesne narzędzie komunikacji on-line, jakim jest Serwis Klienta T-Mobile, do którego dostęp będzie można uzyskać poprzez portal społecznościowy Facebook. Dlaczego Facebook? To bardzo proste. Zgodnie z danymi przedstawionymi w lutym 2011 r. przez Socialbakers aż 5,6 mln Polaków posiada konta na Facebooka. Bardzo duża ich część jest także naszymi użytkownikami – uzasadnia uruchomienie serwisu T-Mobile.
źródło: T-Mobile
Kan
Dość specyficzna forma kontaktu z klientem, ale w sumie czemu nie trzeba być otwartym na nowe kanały komunikacji tym bardziej jeśli będzie to tak sprawnie działało jak jest opisane ;D póki co obsługa wydaje się dość prosta.
ale czekać 48godzin. Szybciej jest zadzwonić do BOK
Jak ktoś ma bardzo pilną sprawę to i tak pewnie zadzwoni na infolinie, a tak zawsze mamy jakiś wybór przy kontakcie. Co do samego czasu to zapewne jest wartość maksymalną jaką trzeba czekać na odpowiedź, zapewne w większości przypadków będzie po prostu szybciej.
Facebook ogarnia świat 🙂 Bardzo dobry pomysł z serwisem obsługi klienta T-Mobile w sieci. Wygoda, oszczędzanie czasu… Moim zdaniem super sprawa. T-mobile ma świetne pomysły co ostatnio widać często. Oby tak dalej !
To tylko dodatkowa zakładka na profilu T-M i do tego czas kontaktu z konsultantem do 48 godz. Niestety nie jest to obsługa online 🙁
Ale nie musisz się osobno logować do iBOA lub itaktaka. Od jakiegoś czasu podobna funkcjonalność jest na fanpagu Heyah i jest to mega wygodne- FB zazwyczaj jest u mnie włączony, więc jak będę miał problem, nie będę musiał odgrzewać loginów, haseł itp do mojego konta – wszystko jest na FB.
Myślę, że facebook-owy kontakt z klientem będzie coraz częstszy. Nie powiedziałbym, że jest specyficzny, bo Facebook staje się narzędziem powszechnym i dla wielu jest sposobem komunikacji takim jak telefon czy poczta. Znaczna część osób wieczorem pierwsze co robi po włączeniu komputera to logowanie na Facebooka.
Bardzo prosty, a jakże praktyczny pomysł dla wielu użytkowników portalu. Coraz więcej czynności możemy robić nie ruszając się z miejsca. W tym momencie możemy sobie już darować zbędnego spaceru do najbliższego punktu obsługi ;D coraz bardziej zaskakuje mnie ta sieć 🙂
PTC przetestowało pomysł kilka tygodniu temu na profilu Heyah 😉 A zawsze można zadzwonić lub napisać maila do BOKu – nie trzeba od razu iść do salonu…
Niedługo żeby się wys..ać trzeba będzie mieć konto na facebooku. Ludzie czy Świat zaczyna się i kończy natym portalu?
Przecież jest jeszcze wiele innych form kontaktu, z przejściem się do salonu włącznie, także po co te nerwy? Z facebooka korzysta rzesza ludzi i nie ma co się dziwić, że operator decyduje się również na tą formę komunikacji z klientem i mnie osobiście w niczym to nie przeszkadza…
To tylko dodatkowa funkcjonalność i jej wprowadzenie nie powoduje usunięcie dotychczasowych kanałów. Kilka tygodni temu swój BOK na Facebooku wprowadziła Heyah, ale ciągle można kontaktować się z Biurem Obsługi w tradycyjny sposób. Dla mnie to zmiana na plus 😉
mam do was pytanko jak wgrywac na niego muzykę gdyż mam kies proboje wgrac ale nic sie nie wgrywa?
Odnośnie zegara- tylko jako tapeta, inaczej ustawić się nie da z tego co wiem.
Plusy to jak dla mnie: rozbudowany budzik, java i aplikacje, których niestety nie miałam w poprzednim telefonie, pokazywanie stanu baterii w % i dzwonienie przy wyczerpywaniu się tylko 2-3 razy, nie jak w moim Samsungu co 5 minut nawet przez kilka dni -.-, dobra latarka…
– trudno, mając kompletnie suche ręce, szybko wysunąć telefon
– u mnie zmienia się czasem natężenie światła. Normalnie przy grach najlepiej widać- czasem nagle się przyciemnia, a nie ma tego w ustawieniach 🙁
– chyba w ogóle ma dość mało rozbudowane ustawienia
– po chwili, gdy tylko włączy się latarkę, klawiatura zostaje zablokowana i znowu trzeba wchodzić w skróty…
– we wgranym kalkulatorze nie ma choćby pierwiastka, pozostaje ściągnąć aplikację