Dziś jutro o godzinie 11:00 Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile uruchamia facebookowy Serwis Klienta T-Mobile. Poprzez niego możecie zapytać konsultantów m.in o sprawy faktur, czy roamingu.

Jak obiecuje Operator, po zgłoszeniu problemu w Serwisie Klienta na Facebooku, konsultanci odezwą się do klienta w ciągu 48 godzin.

Serwis Klienta T-Mobile ma być dla nich udogodnieniem, a sama obsługa jest prosta. Użytkownik wpisuje swoje dane kontaktowe, zaznacza, jaki temat go interesuje, czy jest abonentem czy posiadaczem telefonu na kartę. Następnie potwierdza swój wybór, a konsultanci T-Mobile kontaktują się w ciągu 48 godzin.

W taki sposób możecie rozwiązać kwestie związane z aktywacją oraz kosztami dodatkowych usług, załatwić sprawy z fakturami czy też uzyskać informacje dotyczące roamingu lub mobilnego Internetu. Istotne jest, że Serwis Klienta dostępny jest o każdej porze, w każdym miejscu – wystarczy tylko dostęp do portalu społecznościowego Facebook. Serwis zacznie działać w najbliższy wtorek, a więc 26 września o godzinie 11:00.

Naszym priorytetem jest dobry kontakt z klientem i sprawna komunikacja z nim. By tak było, staramy się wykorzystać wszystkie możliwe kanały. Chcemy, by nasi użytkownicy mieli ułatwiony dostęp do wszelkich interesujących ich informacji związanych z naszą ofertą.

Dla tego też zdecydowaliśmy się stworzyć nowoczesne narzędzie komunikacji on-line, jakim jest Serwis Klienta T-Mobile, do którego dostęp będzie można uzyskać poprzez portal społecznościowy Facebook. Dlaczego Facebook? To bardzo proste. Zgodnie z danymi przedstawionymi w lutym 2011 r. przez Socialbakers aż 5,6 mln Polaków posiada konta na Facebooka. Bardzo duża ich część jest także naszymi użytkownikami – uzasadnia uruchomienie serwisu T-Mobile.

źródło: T-Mobile

Kan