Polkomtel, operator sieci Plus uruchomił w Plus Online płatności online – kartą i szybkim przelewem. Ponadto w eboku Plusa pojawiła się usługa Windows Store – informują Telix.pl Czytelnicy.
Warto przypomnieć, że obecnie Klienci usług abonamentowych w sieci Plus korzystający z urządzeń z systemem Android mogą w wygodny sposób robić zakupy w sklepie Google Play. Usługa „Płatności Google Play w Plus” pozwala na zakupienie wszystkich dostępnych tam produktów, a płatność za nie dopisana jest klientowi do najbliższego rachunku telekomunikacyjnego w Plusie. Więcej pisaliśmy o tym Tutaj
źródło: wł.
Kan
A oprócz tego pojawił się denerwujący monit w „szczegółach płatności”
[b]”Posiadasz zaległości w płatnościach!”[/b] choć termin na zapłacenie faktury jest mocno [u]przyszły[/u]. Sprawdźcie sobie sami w Plus Online.
Rzeczywiście jest… Jednak formalnie jest to zaległość – faktura wystawiona, a termin płatności ma określony ostateczną datę zapłaty zobowiązania. Zatem wszystko w normie 😉 Jak będzie po terminie, sądzę, ze jak wcześniej – na czerwono zaległość (przeterminowana już) będzie się świecić 😉
Nowości to oni mają w Plus Banku 😉 http://niebezpiecznik.pl/post/giodo-o-wlamaniu-do-plus-banku/
Ciekawe ilu klientów odejdzie z tego banku 🙂 A spin doktor w kółko to samo że kasa klientów jest bezpieczna, a co z danymi osobowymi? W tym kraju na same dane jest zbyt łatwo brać kredyty chwilówki.
Problem, ze przy okazji zmian spieprzyli (bo inaczej tego nazwać nie można) billing online. I jeszcze debilne odpowiedzi na interwencję w BOK piszą…
Jeśli to nie błąd a „planowe” wyłączenie dostępu ze względu na modernizację, to mam nadzieję, billing będzie bardziej szczegółowy i wygodny – chociaż jak na billing online dotychczas był całkiem przyzwoity i wystarczający do przeglądu bieżącego zużycia.
Co to za forma: „Więcej na ten temat informowaliśmy Tutaj”? Proponuję poprawić np. na: „Więcej pisaliśmy o tym Tutaj”.
Dziękuję za pomoc w redagowaniu. Andrzej
’Formalnie’ nie są to zaległości, lecz bieżące płatności do ureg. w terminie. Zaległość powstaje po przekroczeniu umownego terminu należnej płatności, a zatem zaległość to przeterminowana należność/płatność. Klienci operatora, który częstuje ich tak kompromitującą zapowiedzią już z góry, przed terminem należnych płatności, powinni zdecydowanie zaprotestować przeciwko takiemu traktowaniu już jak zalegających z przeterminowanymi płatnościami dłużników, zanim ich bieżąca powinność przekroczy uzgodniony termin płatności i zacznie być zaległością. To postępowanie nie mieści się w żadnej cywilizowanej normie. Jeśli się nie zna znaczenia terminów, lepiej się publicznie nie wychylać. Tak na zdrowy polski rozum.
NO nie zgadzam się. Faktura, rachunek określa należną do zapłaty kwotę i wyznacza OSTAECZNY termin zapłaty. Zatem zobowiązanie powstaje w momencie wystawienia faktury. Potem rzeczywiście to płatność przeterminowana. Ale zobowiązanie powstaje w momencie wystawienia faktury. Stając się przeterminowanym, wierzyciel ma prawo żądać dodatkowo odsetek – umownych czy ustawowych… Pewnie, że czepiać się można – bo każdy inaczej interpretuje co widzi czy czyta i czuje się obrażany… Na to nic się nie poradzi 😉
Zaległość – zgodnie z terminologią słownikową to, czego ktoś nie zapłacił w uzgodnionym terminie. Jeśli termin jeszcze nie minął to nieuprawnione jest pisanie o posiadaniu zaległości w płatnościach. I faktycznie wiele osób może się poczuć urażonych. W dobie w miarę wyrównanych ofert, takie drobiazgi mogą mieć znaczenie przy podejmowaniu decyzji o wyborze operatora po zakończeniu umowy. 🙄
W skrócie: Plus po prostu wyszedł naprzeciw naszym potrzebom. Jeszcze nie testowałem, ale z tego co się pisze, będzie teraz wygodniej.
Nic podobnego. Wygodniej owszem, pozbyć się kasy xD
@Tom, jak masz namiary na operatora, który nie wymaga pozbycia się kasy, to dawaj :D. A poważnie mówiąc, nie wiem, czy się zorientowałeś, ale za wszystko trzeba płacić. Usługa kosztuje i tyle. Coś za coś, w tym przypadku operator telefonii za kasę. A ludzie jednak Plusowi płacą, czyli nie jest tak źle.
Plus ma swój bank i ten rodzaj płatności to było do przewidzenia. Dla mnie istotne jest również to, że dzięki Plusowi – T Mobile i Orange również zaczynają wprowadzać usługi finansowe. Odnoszę wrażenie że od kilku lat konkurencja Plusa czeka co on zrobi.
Kilka fajnych udogodnień. Trzeba przetestować. Fajnie, że plus cały czas wprowadza jakieś zmiany i stara się być elastyczny i przyjazny dla abonentów.
Nowości jest wiele i to nie tylko w płatnościach, ale i w wielu promocjach. To widoczna zmiana w Plusie.
Fantastyczna sprawa z zakupami w Play, nie trzeba kombinować z tymi nieszczęsnymi kredytówkami wirtualnymi. A teraz jeszcze te nowe płatności w Plus Online, duże ułatwienie, na pewno sprawdzę. Dla mnie akurat monit o zaległości to zaleta (w końcu rzeczywiście skoro fv wystawiona, to termin już leci), bo pozwala nie zapomnieć o rachunku do zapłaty, co mi się czasem zdarzało.
Dokładnie, jest to wygodne. Teraz wszyscy siedzą w necie, więc przez ten kanał kontaktu najprościej się z operatorem komunikować. Pod tym względem Plus się dobrze prezentuje.