Mumio już nie jest w Plusie. 17 stycznia Play rozpoczął nową kampanię reklamową, podając rozwiązanie teasera, w którym zachęcał do zgadywania, kto jeszcze mógł przejść do tej sieci. Kabaret znany z kampanii promocyjnych telefonii Plusa, dla której wraz z PZL stworzył serię bardzo znanych i nagradzanych reklam, podpisuje umowę na przejście do Play.

Reklama, w której słyszymy, że że „Mumio też przeszło do Play” wywołała jednak reakcję pracowników biura prasowego Plusa. – Mumio to zawodnicy pozostający od półtora roku bez klubu zostali zaangażowani przez nową drużynę– mówi w rozmowie z Gazetą Wyborczą Aleksandra Gieros-Brzezińska z biura prasowego Plusa.


Mumio też przeszło do Play – chwali się w reklamie najmłodszy z czterech polskich operatorów komórkowych. – Z tego skojarzenia zrobimy atut. Chcemy, by klienci zobaczyli, że ludzie z Plusa przeszli do Playa – podkreśla w rozmowie z „Gazetą Wyborczą” rzecznik prasowy tej sieci Marcin Gruszka.

Play postanowiło odkopać Mumio – to oczywiście ich wybór, tylko prawdą jest, że Mumio nie przeszło z Plusa do Play – odpowiada konkurencji Przedstawicielka z biura prasowego Plusa.

Pracownicy biura sieci Plus uważają także, że to miło, iż konkurencja czerpie przykład od najlepszych.

2 lata temu zrezygnowaliśmy ze współpracy z Mumio i od tej pory wprowadzamy w życie nasze kolejne pomysły.- Oczywiście jeżeli Play potrzebuje pomysłów na reklamy, to możemy im kilka zgrać – dodaje Aleksandra Gieros-Brzezińska.

Mumio zniknęło ze spotów Plusa pod koniec 2012 roku. Agencja Change Communications Warsaw przejęła wtedy promocję sieci Plus. W ciągu 7 lat powstała ich niemal setka – kampania zgarnęła niemal wszystkie możliwe nagrody, kilka reklamówek doczekało się nawet miana kultowych.

Swoją drogą, to ciekawie, czym zakończy się wymiana zdań między Rzecznikami tych sieci, pamiętając ciekawe dysputy pomiędzy Marcinem Gruszką z Play i Wojciechem Jabczyńskim z Orange.

źródło: Gazeta Wyborcza

Kan