Cyfrowy Polsat podpisał ze spółką Polkomtel list intencyjny, na mocy którego rozpoczął świadczenie usługi dostępu do Internetu w sieciach radiowych 3G i 2G operatora na częstotliwościach 2100 MHz i 900 MHz w technologiach HSPA i EDGE/GPRS. Oznacza to istotny wzrost zasięgu szerokopasmowego Internetu Cyfrowego Polsatu, z którego mogą teraz korzystać zarówno obecni, jak i nowi klienci platformy.
– ,i>Dzięki nawiązanej współpracy nasi klienci zyskali ogólnopolski zasięg usługi internetowej. To dla nas kolejny krok w realizacji strategii zmierzającej do spopularyzowania Internetu mobilnego i uczynienia z tej usługi drugiej nogi biznesowej firmy. Wraz z rozwojem w obszarze infrastruktury, mamy możliwość oferowania abonentom nowych usług i dotarcia do klientów w całej Polsce – mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu.
W wyniku współpracy z Polkomtelem nastąpił wzrost populacji w zasięgu Internetu HSPA/HSPA+ Cyfrowego Polsatu do blisko 85%. Do najszybszego Internetu LTE ma obecnie dostęp 28% Polaków. Zupełnie nową opcją zarówno dla obecnych, jaki i nowych klientów Internetu Cyfrowego Polsatu jest możliwość korzystania z sieci 2G w technologii EDGE/GPRS na częstotliwości 900 MHz, która posiada ogólnopolski zasięg.
Wszystkie nowe karty SIM Cyfrowego Polsatu zostały dostosowane do pracy w sieciach Mobylandu i Polkomtela. Karty SIM obecnych klientów są sukcesywnie aktualizowane, tak aby umożliwiły użytkownikom korzystanie z kolejnych technologii i częstotliwości, czyli z szerszego zasięgu Internetu. Klienci mogą sprawdzić status swojej karty w internetowym bądź telefonicznym Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu.
W zależności od swojej lokalizacji i zasięgu danej sieci, użytkownik będzie łączył się z poszczególnymi technologiami w następującej kolejności: LTE/HSPA+/HSPA/EDGE/GPRS. Modemy proponowane przez Cyfrowy Polsat obsługują nowe dla klientów platformy technologie oraz częstotliwości. Klient ma do wyboru 6 pakietów danych od 1 GB do 25 GB w abonamencie od 14,90 zł do 119,90 zł, nowoczesne modemy i routery już od 1 zł oraz Internet – nawet do 5 GB miesięcznie.
Cyfrowy Polsat szerokopasmowy Internet w technologii HSPA+ dostarcza od lutego 2010 r. W październiku 2010 r. zwiększył jego prędkość do 28,8 Mb/s, dzięki wykorzystaniu technologii MIMO. We wrześniu 2011 r., jako pierwszy dostawca w Polsce, zaoferował najszybszy i najnowocześniejszy Internet mobilny LTE o prędkości do 100 Mb/s, uważany za przyszłość bezprzewodowego szerokopasmowego dostępu do Internetu i następcę powszechnie obecnie używanego standardu UMTS.
źródło: Cyfrowy Polsat
Kan
I super. wreszcie będzie można sprawdzić działanie LTE:)
EDGE (skrót od ang. Enhanced Data rates for GSM Evolution) jest rozszerzeniem dla technologii GPRS. Teoretyczna maksymalna szybkość połączenia EDGE wynosi 384 kbit/s, faktycznie uzyskiwane prędkości są rzędu 115 kbit/s. GPRS teoretycznie oferuje prędkości transmisji zaczynając od 9,05 kb/s, a kończy na 171,2 kbit/s.
Powiedzcie mi proszę czy EDGE jest lepszy od GPRS. Cały czas myślałem, że jest odwrotnie. Chyba, że z tą kolejnością to tak ma być.
NARESZCIE zadbali o klientów CP a nie tylko PLUSA
Plus ma problem ze zwykłym zasięgiem GSM w małych miasteczkach. Mieszkam obecnie w Wolbromiu (woj. Małopolskie) i na nieszczęście mam u nich 2 numery. W centrum mojego miasta zanika zasięg w kamienicach przy rynku !!!! sieć ma jeden nadajnik na obrzeżach miasteczka, a coś takiego jak 3G to chyba abstrakcja, wszystkie pozostałe sieci w tym często krytykowany za zasięg tu Play mają nawet 3G (każdy z tych operatorów tj. Tmobile, Orange i Play mają nadajniki w centrum i to UMTS) a Polkomtel nie ma nawet zwykłego 2G. tak więc uważajcie na te mapki sami sobie sprawdźcie czy się Wam wyswietla PLUS w wykazie sieci lub PL 17.
Aero2 niby polsatu ale nie łapie zasięgu plusa buuu
Skoro jadą teraz na trzech łączach to teraz wypadałoby pokazać ofertę która zakasuje konkurencje. Jest potencjał ale nie ma ludzi do tego potencjału.
Mialam internet w Polsacie i nie ma zasiegu nawet dzwonili technicy z Polsatu i chcili ustawic na odbior z Plusa i nic z tego.Na ekranie pisze: PROGRAM INTERNET W CYFROWYM POLSACIE NIE ODPOWIADA.Zlozylam reklamacje i czekam prawie miesiac.Ale rachunki dostaje choc nie korzystam bo nie mam zasiegu.Nawet nie dostalam testu na 7 dni .ZPlusa dostalam i chodzi jak burza.
Przez 10 miesięcy korzystałam z internetu i nadajnika Cyfrowego Polsatu w zasięgi 4 kresek (choć mieszkam w lesie), ale radość diabli wzięli jak nadajnik zamienili na Plusa. Obecnie mam ciągłe przerwy lub niemożliwość połączenia (wyświetla „brak usługi”), a w wyszukarce automatycznej oraz ręcznej operator z którym mam umowę nawet nie występuje!! Monity nie przynoszą żadnych skutków. Cyfrowy Polsat tylko w ofercie prasowej jest najlepszy!! w realu nie potrafią świadczyć usługi na poziomie XXI w.
internet cyfrowego polsatu to wielkie oszustwo, od sierpnia 2012 gdy polsat połączył się z plusem to już nic nie działa. wcześniej przez pół roku działał poprawnie i tego nie mogę zrozumieć. nie mogę się doczekać kiedy mi wygaśnie umowa a z ich telewizji też zrezygnuję bo z oszustami nie chcę mieć nic wspólnego. o ich telefonicznej obsłudze technicznej to szkoda gadać
Nie podpisujcie z nimi żadnych umów na koniec sz problemy z rozwiązaniem chociaż umowa była na rok jak nie złożysz wypowiedzenia to z automatu masz przedłużoną i uwaga musisz złożyć wypowiedzenie na trzy okresy rozliczeniowe (nie mylić z data przyjścia faktur)ani datą zawarcia umowy.Jak dzwonie to rozmowa trwa tak długo że nabija kolejne 70 zł czyli tyle ile płaciłem miesięcznie za internet (który i tak nie działał bo słaby zasięg w mniejszym mieście, pomyślałem trudno będę płacił jak mam tą umowę)Po skończonej umowie i zapewnieniu ,że jest ok ciągle sms żebym zapłacił bo zalegam za jakiś miesiąc(kłamstwo wszystko było zapłacone) i to tak sprytnie ,że za pierwszym razem jak czytasz sms to masz komunikat za który miesiąc zalegasz a jak porównać za chwile chcesz z rachunkami i ponownie go otwierasz to już tylko komunikat że 70 zł trzeba zapłacić na konto numer taki to a taki.Nie wiem czy jest to świadoma polityka naciągania firmy czy pracownicy sobie w ten sposób dorabiają.ciągle są jakieś telefony ,że mam coś dopłacać choć nie powinno być ich wcale! uwaga zatem na naciągaczy i proponuje omijać z daleka.Ewidentnie oszuści!!!!Już nigdy nic od nich!