Jesteś tutaj:-, Internet, Newsy, Operatorzy, Play, Rozrywka, Top7-Zostań w domu z Play i korzystaj z dodatkowego bezpłatnego pakietu 10GB

Zostań w domu z Play i korzystaj z dodatkowego bezpłatnego pakietu 10GB

Play, w odpowiedzi na obecną sytuację w kraju i potrzeby swoich klientów, przygotował dodatkowy, bezpłatny pakiet danych. Abonenci zarówno indywidualni jak i biznesowi mogą odebrać 10 GB dodatkowego transferu.

Klienci ofert abonamentowych mają od dziś możliwość aktywowania dodatkowych 10 GB do wykorzystania w sieci Play. Dzięki temu spędzając czas w domu mogą kontaktować się z rodziną, przyjaciółmi oraz w zaistniałych okolicznościach zdalnie kontynuować aktywność zawodową.

 

Jak odebrać bezpłatne 10 GB?

Aby uruchomić pakiet wystarczy zalogować się na swoje konto w aplikacji Play24, przejść do sekcji „Pakiety” i wybrać nową, darmową opcję. O przyznaniu pakietu użytkownik zostanie poinformowany powiadomieniami i/lub przez SMS.

Pakiet można włączyć również przez stronę internetową 24.play.pl w zakładce „Usługi i pakiety”.

Pakiet można uruchomić do 31 marca 2020 r. i będzie on ważny przez 14 dni od momentu aktywacji.

Play nieustannie rozwija i modernizuje swoją sieć, aby klienci na co dzień mogli korzystać z szybkiego internetu mobilnego, a teraz wspierając akcję #zostańwdomu, także ze zwiększonego pakietu danych.



Autor |2020-03-19T15:27:58+02:0019 marca 2020 13:00|Kategorie: Inne, Internet, Newsy, Operatorzy, Play, Rozrywka, Top7|Tagi: , , , , |7 komentarzy

7 komentarzy

  1. Zygmunt 20 marca 2020 w 11:33 - Odpowiedz

    W Red Bull Mobile to nie działa.

    • Wioletta 23 marca 2020 w 14:25 - Odpowiedz

      Nie dziala w Red Bull Mobile bo to nie play jak sie okazuje. Klienci zostali oszukani ! Mówiąc że przechodzę na abonament po prostu przeniesli mnie z sieci w ktorej bylam od jej początków do jakiejś podsieci jak to nazwał ładnie pan konsultant w ktorej promocje play nie obowiązują. Tak sie robi ludzi w bambucho.

  2. Angel 29 marca 2020 w 13:32 - Odpowiedz

    Pakiet darmowy działa tylko gdy jest aktywny pakiet podstawowy pakiet podstawowy.

  3. Arkadiusz 9 maja 2020 w 09:48 - Odpowiedz

    To nie działa. Gdy za trzecim razem mam do potwierdzenia „zostań w domu” pojawia się informacja – usługa chwilowo niedostępna, spróbuj później. I tak jest przez całą dobę. Równo po 24.00 wszystko działa poprawnie i znów można dołączyć do akcji ale tylko przez 2 dni bo w trzecim dniu pojawia się komunikat „usługa chwilowo niedostępna – spróbuj później”.

    • Olga 9 maja 2020 w 13:32 - Odpowiedz

      Mam dokładnie tak samo. Trzeciego dnia nie mogę potwierdzić. Oszukują ludzi i tyle.

  4. Maciej z Wejherowa 12 maja 2020 w 04:38 - Odpowiedz

    Mam dokładnie tak samo jak Wy. Jak chcesz potwierdzić 3 raz ze jesteś w domu to za każdym razem jest komunikat że „usługa jest chwilowo niedostepna”. Testowałem to wiele razy, dla mnie to jawne oszustwo!

  5. Radek 25 lipca 2020 w 19:49 - Odpowiedz

    U mnie niestety również nie działa.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.