Jesteś tutaj:-, Internet, Newsy, Operatorzy, Play, Rozrywka, Top7-Zostań w domu z Play i korzystaj z dodatkowego bezpłatnego pakietu 10GB

Zostań w domu z Play i korzystaj z dodatkowego bezpłatnego pakietu 10GB

Play, w odpowiedzi na obecną sytuację w kraju i potrzeby swoich klientów, przygotował dodatkowy, bezpłatny pakiet danych. Abonenci zarówno indywidualni jak i biznesowi mogą odebrać 10 GB dodatkowego transferu.

Klienci ofert abonamentowych mają od dziś możliwość aktywowania dodatkowych 10 GB do wykorzystania w sieci Play. Dzięki temu spędzając czas w domu mogą kontaktować się z rodziną, przyjaciółmi oraz w zaistniałych okolicznościach zdalnie kontynuować aktywność zawodową.

 

Jak odebrać bezpłatne 10 GB?

Aby uruchomić pakiet wystarczy zalogować się na swoje konto w aplikacji Play24, przejść do sekcji „Pakiety” i wybrać nową, darmową opcję. O przyznaniu pakietu użytkownik zostanie poinformowany powiadomieniami i/lub przez SMS.

Pakiet można włączyć również przez stronę internetową 24.play.pl w zakładce „Usługi i pakiety”.

Pakiet można uruchomić do 31 marca 2020 r. i będzie on ważny przez 14 dni od momentu aktywacji.

Play nieustannie rozwija i modernizuje swoją sieć, aby klienci na co dzień mogli korzystać z szybkiego internetu mobilnego, a teraz wspierając akcję #zostańwdomu, także ze zwiększonego pakietu danych.



Autor |2020-03-19T15:27:58+02:0019 marca 2020 13:00|Kategorie: Inne, Internet, Newsy, Operatorzy, Play, Rozrywka, Top7|Tagi: , , , , |6 komentarzy

6 komentarzy

  1. Zygmunt 20 marca 2020 w 11:33 - Odpowiedz

    W Red Bull Mobile to nie działa.

    • Wioletta 23 marca 2020 w 14:25 - Odpowiedz

      Nie dziala w Red Bull Mobile bo to nie play jak sie okazuje. Klienci zostali oszukani ! Mówiąc że przechodzę na abonament po prostu przeniesli mnie z sieci w ktorej bylam od jej początków do jakiejś podsieci jak to nazwał ładnie pan konsultant w ktorej promocje play nie obowiązują. Tak sie robi ludzi w bambucho.

  2. Angel 29 marca 2020 w 13:32 - Odpowiedz

    Pakiet darmowy działa tylko gdy jest aktywny pakiet podstawowy pakiet podstawowy.

  3. Arkadiusz 9 maja 2020 w 09:48 - Odpowiedz

    To nie działa. Gdy za trzecim razem mam do potwierdzenia „zostań w domu” pojawia się informacja – usługa chwilowo niedostępna, spróbuj później. I tak jest przez całą dobę. Równo po 24.00 wszystko działa poprawnie i znów można dołączyć do akcji ale tylko przez 2 dni bo w trzecim dniu pojawia się komunikat „usługa chwilowo niedostępna – spróbuj później”.

    • Olga 9 maja 2020 w 13:32 - Odpowiedz

      Mam dokładnie tak samo. Trzeciego dnia nie mogę potwierdzić. Oszukują ludzi i tyle.

  4. Maciej z Wejherowa 12 maja 2020 w 04:38 - Odpowiedz

    Mam dokładnie tak samo jak Wy. Jak chcesz potwierdzić 3 raz ze jesteś w domu to za każdym razem jest komunikat że „usługa jest chwilowo niedostepna”. Testowałem to wiele razy, dla mnie to jawne oszustwo!

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.