Kilka słów o fioletowym Wi-Fi Calling

Testy trwały i samo Wi-Fi Calling (te prawdziwe, bezpośrednio w telefonie a nie przez aplikację) Play uruchomił jako pierwszy operator w Polsce rok później. Na samym początku usługa działała na 9 urządzeniach, co ważne nie tylko z najwyższej półki, ale i na tych bardziej przyjaznych portfelowi. Teraz lista obejmuje grubo ponad 100 modeli!

Wi-Fi Calling – to dedykowane rozwiązanie pozwalające na prowadzenie rozmów czy wysyłanie SMS-ów przez sieć Wi-Fi (zamiast sieci komórkowej). Ma to szereg zalet:

  • Można nie martwiąc się przesadnie o opłaty dzwonić poza granicami Polski czy Europy (takie połączenie jest rozliczane jakby było wykonywane z Polski)
  • Możliwe jest też wykonywanie połączeń tam, gdzie dostęp sieci komórkowej jest utrudniony a funkcjonuje sieć Wi-Fi – na przykład w piwnicach, garażach podziemnych, windach czy schroniskach górskich
  • Jakość dźwięku przy rozmowie przez Wi-Fi Calling może być lepsza

Play ma garść ciekawostek związanych z fioletowym Wi-Fi Calling:

  • prawie co trzeci klient PLAY może korzystać z Wi-Fi Calling (ma odpowiedni telefon i ofertę)
  • w ciągu miesiąca klienci wykonują ponad 8 milionów połączeń
  • trwają one łącznie ponad 360 tysięcy godzin
  • a rekordzista w ciągu zaledwie jednego miesiąca wykonuje 130 godzin rozmów po Wi-Fi Calling

Wi Fi Calling play

Oznacza to, że aktywacja jak i miesięczna opłata to 0 zł – połączenia rozliczane są tak, jak w ofercie. Jak klient ma w Polsce nielimitowane połączenia do wszystkich sieci – ma je też w Wi-Fi Calling. Jeśli klient korzysta z pakietów minut to takie połączenia standardowo będą wykorzystywały taki krajowy pakiet.

Jakie telefony obsługują Wi-Fi Calling? Jak włączyć tę usługę? Po szczegóły zapraszamy na play.pl/wificalling



Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.