Piłkarz – Krzysztof Piątek – przeszedł został zaangażowany przez Play i promuje najnowszą ofertę PLAY HOMEBOX.

 

„Konsumujemy coraz więcej danych w internecie, dlatego zwiększa się zapotrzebowanie na szybki transfer wysokiej jakości. Play chce wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, dlatego stawia na dynamiczny rozwój i świeżość ofert. Dlatego oczywiste wydaje się zaproszenie do współpracy jednego z najbardziej utalentowanych piłkarzy młodego pokolenia. Już dzisiaj Krzysztof Piątek zakłada fioletowo-białą koszulkę i promuje z nami najnowszą ofertę PLAY HOMEBOX” – mówi Michał Sobolewski, dyrektor ds. marketingu marki Play.

Już od 7 czerwca startuje kampania reklamowa z ATL, BTL oraz digital. Napastnika reprezentacji Polski będziemy mogli zobaczyć w spotach telewizyjnych, w kinie, na nośnikach outdoor, kreacjach internetowych, a także materiałach POS w punktach sprzedaży.

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne są agencje Grandes Kochonos (kreacja ATL) oraz Plej (kreacja BTL i digital). Zakup mediów prowadzi MediaCom, a komunikację PR agencja MSL.

O ofercie

Play HOMEBOX to pakiet zawierający internet dla domu oraz abonament komórkowy. Wyróżnia się przede wszystkim dużą paczką danych, która umożliwia pozostanie w kontakcie z bliskimi – w domu z internetem bez limitu (150 GB pełnej prędkości) i poza nim z nielimitowanym internetem w telefonie (35 GB pełnej prędkości). Krzysztof Piątek przeszedł do Play i na start ustrzelił 500 zł rabatu na drugi smartfon w najnowszej ofercie PLAY HOMEBOX.