Instytut Pantone ogłosił, że kolorem 2018 jest fioletowy. Tym bardziej jesteśmy dumni, że w zbliżonej palecie barw znalazł się fiolet PLAY. – podkreśla Kancelaria KONDRAT i Partnerzy, która zdobyła dla Play wyłączność dla koloru fioletowego.
Przeszło rok trwała procedura analiz, badań rynkowych i zgłoszenia koloru (per se) fioletowego (nr RGB: 72/34/124) w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej.
Rejestracja znaku towarowego – koloru marki PLAY daje monopol na jego używanie w branży usług telekomunikacyjnych w Polsce. Odzwierciedleniem tego jest kojarzenie fioletu z usługami PLAY. Na przykładzie naszego Klienta możemy wykazać, jak istotna jest dbałość o silne portfolio zasobów własności intelektualnej i związaną z tym spójną strategię marketingową – dodaje Kancelaria.
Za projekt odpowiedzialni są partnerzy Kancelarii: dr Mariusz Kondrat, adwokat i rzecznik patentowy oraz Andrzej Przytuła, adwokat wspierani przez prawniczki: Natalię Dyda, radcę prawnego i Katarzynę Biegańską, doktorantkę UWB.
źródło: Kancelaria KONDRAT i Partnerzy
Kiedyś (dawno temu) jak jeszcze Play był świeży – kombinował nad tym jak usługami przyciągnąć klientów – było zatem pierwsze w Polsce 4G, telefony za 1zł (owszem były dopłaty dla Playa) ale stawali na głowie, żeby tylko klienci się zjawiali… Teraz w reklamach mamy celebrytów, a agencje marketingowe chwalą się własnymi sukcesami… tylko CO TO OBCHODZI przeciętnego użytkownika? Nie wiem… jak dla mnie op zlał się z innymi i obecnie korzystam z usług innego dostawcy…