Od 2 lutego operator rozdaje zniżki na bilety do kin Cinema City wszystkim użytkownikom ofert rodzinnych w PLAY.
Wyjście do kina jest jednym z najchętniej wybieranych sposobów wspólnego spędzania wolnego czasu. Dzięki PLAY jest to jeszcze łatwiejsze.

Od piątku, 2 lutego 2018 r., każda osoba korzystająca z rodzinnej oferty będzie mogła w aplikacji Play24 znaleźć kod uprawniający do 50% zniżki na bilet na wybrany seans 2D w sieci kin Cinema City. Kod wystarczy pokazać przy kasie i już można cieszyć się filmem w niższej cenie.

Akcja przeznaczona jest zarówno dla obecnych Klientów posiadających numery w ofertach Rodzina, jak i dla tych, którzy dopiero zdecydują się na wybranie takiej oferty do końca bieżącego miesiąca. Kody można zrealizować do końca marca, dzięki czemu każda rodzina będzie mogła na spokojnie zaplanować wspólny czas przy wybranym filmie.

Aplikacja Play24 jest dostępna w sklepach Google Play (Android) oraz App Store (iOS) i można ją pobrać wchodząc z poziomu telefonu na stronę www.24.play.pl i wybierając jeden z przycisków w sekcji Pobierz aplikację na swój telefon.
Promocja będzie komunikowana w telewizji, kanałach cyfrowych, punktach sprzedaży oraz oczywiście w sieci kin Cinema City.
New Age Media (NAM) to największy w regionie Europy Środkowej dom sprzedaży reklamy w kinach wielosalowych, firma wyspecjalizowana w reklamie kinowej. W Polsce NAM odpowiada za sprzedaż reklam w największej sieci multipleksów – Cinema City i kinach M IMAX. Obecnie NAM działa w 6 krajach: w Polsce, Rumunii, Bułgarii, a także w Czechach na Węgrzech i Słowacji (pod nazwą New Age Advertising). Oferta New Age Media International obejmuje 1010 ekranów w 103 multipleksach zlokalizowanych w 65 miastach regionu CEE.

źródło: Play