Dziś o północy Play wyłączył możliwość słuchania muzyki za pomocą TIDALa w ofertach prepaid. Kosztowało to 1 zł za dzień, w którym dokonaliście aktywacji a muzyka działała do północy.
– piszę w czasie przeszłym dlatego, że dziś wyłączyliśmy tę możliwość i nie będzie już możliwości aktywacji w ofertach na kartę – poinformował Marcin Gruszka, rzecznik Play.
Rok obecności promocji darmowego TIDALa w Play udowodnił, że co najmniej milion Polaków chce wspierać legalną muzykę. Tym samym cel, jaki postawił sobie operator, został osiągnięty. Polacy kochają muzykę i jeśli tylko da się im wybór, są gotowi zrezygnować z piractwa. Dowód? Od listopada 2015, aż 521 389 497 razy sięgnęli po muzykę TIDAL w PLAY i łącznie poświęcili aż 2454 lata na słuchanie legalnej muzyki dostarczanej przez serwis TIDAL.
Co dalej? Operator nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i nie wyklucza powrotu z muzyczną ofertą w 2017 roku.
źródło: Play
Kan
Drogi Playu
Po ostatnich ograniczeniach tego całego roamingu krajowego zasięgu playowego nie mam, jest doskonały zasięg T-Mobile ale internet z roamingu T-Mobile siorbie tak wolno że nie da się nawet teledysku rozdzielczości 720 pixeli obejrzceć na YouTube
Cały flej. Kto daje i zabiera…:-P a i jeszcze pogłoski chodzą o wyłączeniu roamingu krajowego w 2017r. Ile w tym prawdy zobaczy już nie długo.
to za pewne ta super niespodzianka od play, na która kazali nam czekac. żenada i tyle
Ty tak na powaznie z wylaczeniem roamingu?
Jeśli Play płacił TIDAL-owi 1 gr za jedno odtworzenie utworu to niezły biznes zrobił – za 500 tys zł miał mega reklamę i mega magnes – lepszy niż danie np tych 500 tys za parę spotów z jakąś pseudogwiazdą 😀
Brawo PLAY.
Ps. biznesowo pewnie wyczaili że jak juz ktoś 1 zł odżałował to ściągał 200 utworów of line i potem nie włączał tranferu danych przez miesiąc tel słuchając na okrągło 😉 a abonamentowy jak ma to go nie korci aż tak i 99 % tylko sprawdzi że jest i czasem coś tam puści więc koszt znikomy.
Rzeczpospolita: PLAY więcej warty od Plusa
Według rankingu Polska Marka dziennika Rzeczpospolita marka PLAY jest już więcej warta od marki Plus. Marka należąca do P4 jest warta 2,677 mld zł i zajmuje pod względem wartości 4 miejsce w Polsce. Rok wcześniej PLAY zajmował 6 pozycję, a jego wartość wynosiła 2,263 mld zł. Przez rok wartość marki urosła aż o 18%.
Wartość marki Plus spadła o 4% do 2,524 mld z 2.618 mld rok wcześniej. Plus spadł z 4 na 5 pozycję.