P4 (Play) wspólnie z Europ Assistance Polska przygotowało dla osób, które zawierają lub przedłużają umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych dwa, specjalne pakiety usług assistance „MultiSerwis” i „Asystent domowy”. Oferta zapewnia specjalistyczną pomoc w domu na wypadek losowych zdarzeń technicznych, a także konieczności napraw sprzętu AGD/RTV i PC.

Pakiet usług pomocy domowej dostępny jest w dwóch wariantach. W ramach podstawowego assistance domowego, ubezpieczeni, w przypadku wystąpienia zdarzenia losowego np. pożaru, zalania, wybuchu, czy wandalizmu lub uszkodzenia / zatrzaśnięcia zamka w miejscu zamieszkania mogą liczyć na interwencję specjalisty (ślusarza, hydraulika, elektryka, dekarza, murarza, glazurnika, malarza, stolarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych). Wariant rozszerzony przewiduje ponadto pomoc specjalisty od napraw sprzętu RTV/AGD i PC w przypadku awarii tych sprzętów. Dodatkowo na życzenie ubezpieczonego otrzymuje on nielimitowany dostęp do informacji o sieci usługodawców.

MultiSerwis pomocny w naprawie

Jeżeli awarii ulegnie np. pralka, suszarka, lodówka, zmywarka, piekarnik, kuchenka mikrofalowa, płyta grzewcza, odkurzacz lub ekspres do kawy, ubezpieczony otrzymuje pomoc specjalisty w zakresie napraw sprzętu AGD/ RTV. Ochrona w wariancie rozszerzonym obejmuje również np. odbiorniki telewizyjne i radiowe, odtwarzacze i nagrywarki np. VIDEO, DVD, zestawy Hi-Fi.

Wariant pełny zapewnia ponadto interwencję specjalisty w przypadku awarii kina domowego, anteny satelitarnej, czy komputera stacjonarnego. Wystarczy telefon do Centrum Alarmowego, które zorganizuje wizytę specjalisty wraz z pokryciem kosztów naprawy i w tym przypadku również części zamiennych.

Klienci cenią sobie pomoc specjalistów takich jak np. hydraulicy, ślusarze, elektrycy. Pakiet usług pomocy technicznej w domu zwiększa atrakcyjność oferty głównej partnera, a także stanowi wartość dodaną dla aktualnych i potencjalnych klientów – mówi Marta Tomczak-Koziupa, Koordynator projektu w Europ Assistance Polska.

Oba pakiety assistance skierowane są do klientów indywidualnych w związku z zawarciem lub przedłużeniem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz klientów biznesowych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

źródło: Europ Assistance Polska

Kan