Play uruchomił na Forum nowy dział znajdujący się w sekcji Pomoc Play: Obsługa Klienta. Trafiać będą tam wątki, które swoją skomplikowaną i trudną zawartością muszą być chronione przed hejtem.
Użytkownik tworzący wątek na Forum w dziale Pomoc Play chce uzyskać od Operatora pomoc i nie można dopuścić, aby taki wątek stał się wylęgarnią postów hejtujących działania Obsługi Klienta, Obsługi Forum i Play jako całości.
O decyzji przeniesienia takiego wątku decyduje w pierwszej kolejności Obsługa Klienta, a w drugiej Moderatorzy, chyba że sytuacja w wątku będzie wymagała natychmiastowych działań zabezpieczenia przed hejtem. Wgląd do wątku i całego działu ma Obsługa Forum oraz twórca wątku (widzący tylko swoje wątki).
źródło: Play
Kan
Plej jest hejtowany? Nie wierzę! Tam zawsze wszystko działało i było najlepsze!
Gdybym nie próbował obecnie przedłużyć umowy z Play, to bym przypuszczał, że ten hejt rzeczywiście jest sponsorowany przez konkurencję. Ale po ostatnich doświadczeniach, to jestem w stanie uwierzyć, że to jednak niezadowoleni klienci dają upust swojej frustracji.
Zostawiłem do siebie kontakt na stronie – zadzwonił konsultant, który w rozmowie stwierdził, że nie może mi dać telefonu za darmo i się rozłączył! (Chciałem zapłacić, ale tak do 1000). Potem zostawiałem kontakt jeszcze dwa razy i nikt nie oddzwonił.
Po napisaniu posta na FB, piszą żeby zostawić kontakt i zaproponować ofertę, a oni coś dopasują. Ponieważ nie oddzwaniali to sam zadzwoniłem i się dowiedziałem, że nie mogą modyfikować ofert. Na czacie to samo – wielce mi wyskakuje natrętne okienko, to się zapytałem co mogą zaproponować, a konsultant to samo – nie może modyfikować ofert. No to po co mi ta gadka z nim – widzę co mają na stronie!
No i jeszcze raz usiłowałem pogadać na czacie, już o trochę innych zagadnieniach, to konsultantka nic mi nie wyjaśniła, po czym się rozłączyła nie odpowiadając na ostatnie pytanie…
No żesz k… Żeby przenieść numer, to wystarczy mi parę kliknięć na klawiaturze, a Play jak widać ma to gdzieś. Dlatego sam ich zacznę za chwilę hejtować 😉
zamiast pisać o byle czym napisz po prostu co chciałeś dostać od play, konkretnie jai sprzęt za ile i przy jakiej taryfie, zobaczymy czy nie wymagałeś za dużo a tym samym się ośmieszyłeś;-)
Po prostu wypowiedz umowę to wtedy ruszy do boju dział utrzymania klienta. Niestety konsultant pierwszego kontaktu ds. ofert to jak doktor pierwszego kontaktu w przychodni. Zaleci zimny prysznic i pigułki. Niestety u operatorów jest tak że pierwsza przedstawiona oferta na przedłużenie jest byle jaka nierzadko nawet gorsza niż dla nowego klienta. Liczą na to że ktoś to przyjmie bez targowania się. Dlatego często klient słyszy: nie da się, tylko to możemy zaproponować, to i tak dobra oferta itd. Poważne rozmowy i sensowne oferty zaczynają się po złożeniu wniosku rezygnacyjnego. Nie bój się wypowiedzenia zawsze możesz je cofnąć.
Skoro Plus może nowemu klientowi sprzedać LG G4 za 800zł w abonamencie średnio wychodzącym 82zł, to Play też może dać podobną ofertę na przedłużenie, ale nawet się nie starają, bo im nie zależy. Wiem co można dostać, bo ludzie ślą wypowiedzenia i się z nimi bawią w podchody. Prościej mi przenieść numer, niż się bawić w gierki z niekompetentnymi konsultantami Play, którzy nie rozróżniają Huawei P8 od P8 Lite.
Nie może bo wydał kupę kasy na reklamy z celebrytami.
[quote]Nie może bo wydał kupę kasy na reklamy z celebrytami. [/quote]
dodajmy, że reklamy nudne jak flaki z olejem, oklepane na maksa i nic nie wnoszące do oferty. Ot, od lat to samo klepanie tego samego kotleta, a sieć (infra) taka jak oferta. Zamiast być coraz lepszą jest coraz gorszą.