Play proponuje od 6 czerwca br. nowe warunki promocyjne oferty Formuła Europa Unlimited dla obecnych użytkowników. Jednocześnie Operator w rozsyłanej korespondencji informuje, że proponowana zmiana jest podwyższeniem usług telekomunikacyjnych, a to oznacza, że możemy ją nie zaakceptować i zgodnie z prawem zerwać umowę.
Warto przypomnieć, że wprowadzona we wrześniu ubiegłego roku nowa taryfa z rodziny Play Formuła – Europa Unlimited, która oferowała bezpłatne połączenia przychodzące w roamingu w Unii Europejskiej, dla nowych klientów została zmieniona pod koniec roku. W przypadku zawarcia umowy w ramach taryfy FORMUŁA EUROPA Unlimited od 19 grudnia 2013 r. abonent otrzymuje m.in. usługę „Pakiet 1000 minut na połączenia przychodzące w UE”.
Od kilku dni także Abonentom, którzy posiadają taryfy aktywowane przed tą datą Play proponuje zmianę warunków umowy. Jednocześnie zamieszczając zapis, że abonentom przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia kary umownej, w związku ze zmianą Regulaminu świadczenia usług. Nowy Regulamin wchodzi w życie z dniem 10 czerwca 2014 roku.
Regulamin Oferty Promocyjnej FORMUŁA Unlimited obowiązuje od 19 grudnia 2013r. do odwołania: Tutaj
źródło:
Play
Kan
Świetny manewr Play obliczony na zarobienie GRUBEJ kasy! Moim zdaniem niewiele osób zdecyduje się na zerwanie umowy nawet bez konsekwencji, a to dlatego, że korzystający z taryfy Formuła Europa Unlimited są przywiązani do numeru jak mało kto i nie każdy zdecyduje się na jego utratę z powodu drastycznego pogorszenia warunków oferty. Zobaczycie, że akurat w tym przypadku rezygnacji będzie niewiele. Pewne jest, że wiele osób za takie kombinatorstwo straci zaufanie do Play i będzie pamiętać, aby w przyszłości nie wiązać się ze zmiennym operatorem.
Drastyczne? Przestań… Nie wierzę, żeby osoba pracująca za granicą na stałe, nawet mająca bliską rodzinę w kraju potrzebowała drastycznie więcej niż 1000 minut 😉 Będący często w delegacjach też nie odbierają non stop telefonów – bo nie wiem jak by załatwiali sprawy firmowe?
Bzdura,przy rezygnacji można przejść na kartę lub podpisać inna umowę. A potem z karty odejść do innego operatora. To opcja dla biznesu , bo dla prywatnego numeru to przywiązanie do takiego numeru jest znikome.
@”Ja”. Na jakiej podstawie twierdzisz, że ludzie wypowiadający umowy stracą swoje numery? Przecież tak samo jest po zakończeniu okresu zastrzeżonego, że można przenieść numer do innego operatora lub do oferty na kartę. Tylko należy przy wypowiedzeniu zaznaczyć z jakiego powodu ono następuje, aby uniknąć zapłacenia kary umownej i zaznaczyć co ma dalej stać się z numerem oraz przestrzegać zasad regulaminu dotyczącego sposobu postępowania przy rozwiązywaniu umowy (30 dni wypowiedzenia i ewentualnie skutkuje na koniec okresu rozliczeniowego).
PROZAK – uważasz, zę Plej po wypowiedzeniu umowy bez konsekwencji (z konsekwencjami po stronie operatora) bez zmrużenia oka przyjmie tego samego dnia z tym samym numerem telefonu może jeszcze klienta na umowę jaką mu proponował wcześniej, a której ten nie zaakceptował, i sprzeda nowy telefon może jeszcze?
~wlo, myślę że operator nie odrzuci klienta, bo ten zgodnie z prawem może wypowiedzieć umowę i przejść do innego operatora. Trzeba by było sprawdzić czy zaraz można drugą podpisać. Moim zdaniem, operator woli stracić na telefonach, chyba że są raty, to wtedy nie wiele straci, niż ciągnąć taryfę która mocno obciąża Play.
Czy w przypadku, gdy skorzystałem z oferty ze smartfonem mogę „odejść” nie ponosząc kary za telefon?
Prosimy zdjęcia przyporządkować do odpowiednich telefonów.
A co ten zapis oznacza właściwie: „[i]
Nielimitowane odbieranie połączeń głosowych w roamingu w strefie Euro. [/i]
Wazelinowy troll ma poważny problem . Jak tu bowiem bronić wycofanie się chwalonego przez z siebie operatora z własnych umów i przyrzeczeń ? I to w tak drastyczny sposób ? Stąd jedynie bzdurne pytania .
Nie mam z tym, problemu. Zastanawiam się co ten zapis oznacza. Nie pisałem przecież o wycofaniu :lol :lol
@wlo, ale te 1000 minut jest nie na miesiąc tylko na całą umowę czyli 24 miesiące.
Że co? Na czas trwania umowy o świadczenie usług czy umowy na czas oznaczony? A dotychczas nielimitowane dawali?
@wlo, osoby które w tym planie taryfowym podpisały umowę przed 19 grudnia 2013 r. miały nielimitowane połączenia w UE. Osoby które podpisały umowę po 19 grudnia 2013 r. w tym planie taryfowym miały już zapis o tym, że 1000 minut jest do wykorzystania przez cały czas trwania umowy, czyli np. przez 24 miesiące. I teraz cudownie Play chce by Ci którzy mają rozmowy w UE bez limitu przeszli na limit! Oczywiście 1000 minut to dużo i mało. Na miesiąc to może i dużo. Ale na 24 miesiące to już raczej jest mało. 1000:2=41,66 min./mies. Czyli średnio troszkę ponad półtorej minuty dziennie! Jednak PLAY to jest POjepana sieć!
Errata: Było: 1000:2=41,66;
POwinno być:
*1000(minut) : 24 (miesiące) = 41,66 (minut)/miesiąc. Miesiąc liczony jako 30 dni
tak , jednorazowy pakiet 1000 minut na cały okres umowy. Tak jest w regulaminie
jak wyłączyć tryb USB
W tej taryfie nie ma telefonów na raty więc dla niektórych klientów jest super szczególnie gdzie można było dodatkowe opłaty obniżyć cenę telefonu , znajomy który przynajmniej 2 tygodnie w m-cu jest w UE tak zrobił i zamiast za telefon zapłacić 1250 zł zapłacił 1 , umowę podpisał na początku grudnia , złożył już wypowiedzenie i przenosi się do Orange gdzie co miesiąc ma 400 minut do wykorzystania w UC co miesiąc ! na przychodzące i wychodzące !!!! I to za 68,98 !!! Super oferta bez sim ale ma świetny telefon z Play za 1 zika SUPER zadowolenie !!!
Oferta w Orange to tylko sim w ofercie Multi 2 . Sorki za pomyłkę
Zdjęcie typu 'photosphere’ wykonane pod Sanktuarium Maryjnym w Krośnie koło Ornety w woj. warmińsko-mazurskim. Tym zdjęciem chciałbym zachęcić do odwiedzin nie jednej miejscowości ale całej krainy – Warmii, która jest po prostu piękna. Tutaj się oddycha, tutaj znajdziemy naturę i zaznamy odpoczynku.
Macie jakąś informację czy listy z informacjami o zmianach w umowie zostały wysłane? Zmiany wchodzą w życie 10 czerwca, a ja jeszcze nie dostałem żadnej informacji od Play (mimo, że umowę podpisałem 6 grudnia). Jest możliwość sprawdzenia czy taki list został już wysłany?
Tak , sprawdzisz to za free w każdym salonie Play lub dzwoniąc pod *500 (790500500). Pzdr
Ja również czekam na list ,ale coś mi się wydaje że Play nas chyba nie chce powiadomić o zmianach>wczoraj dzwoniłem do Obsługi klienta i miła pani powiedziała mi że jeśli nie dostałem listu to znaczy że mnie regulamin nowy będzie obowiązywał bez możliwości rezygnacji . Widocznie sprawdzili kto korzystał z tej opcji i tylko do tych abonentów powysyłano pisma.Mam pytanie czy ktoś posiada regulamin usług z przed 19 grudnia,bo na ich stronie nie ma już śladu po tym dokumencie,a ja mam zamiar powiadomić Rzecznika Praw Konsumenta i UKE
Ja również czekam na list ,ale coś mi się wydaje że Play nas chyba nie chce powiadomić o zmianach>wczoraj dzwoniłem do Obsługi klienta i miła pani powiedziała mi że jeśli nie dostałem listu to znaczy że mnie regulamin nowy będzie obowiązywał bez możliwości rezygnacji . Widocznie sprawdzili kto korzystał z tej opcji i tylko do tych abonentów powysyłano pisma.Mam pytanie czy ktoś posiada regulamin usług z przed 19 grudnia,bo na ich stronie nie ma już śladu po tym dokumencie,a ja mam zamiar powiadomić Rzecznika Praw Konsumenta i UKE