Od 30 maja Huawei E5330.
HUAWEI E5330 to mobilny router WiFi o kompaktowych wymiarach, dzięki któremu uzyskacie bezprzewodowy dostęp do Internetu. Możecie połączyć z Internetem swojego laptopa, telefon, iPada czy konsolę do gier – do 10
urządzeń jednocześnie.
Urządzenie zapewnia dostęp
do transmisji danych 4G Play z szybkością pobierania danych do 21.6 Mbps oraz wysyłania do 5.76 Mbps. Funkcja szybkiego startu sprawia, że router jest w pełni gotowy do pracy już po 5 sekundach.
Szczegóły na stronie
usługi http://www.play.pl/oferta/play-internet/internet-na-karte/
Zestaw można kupić od dziś
w e-shopie oraz w salonach Play.
źródło: Play
Kan
Fajnie by było jakby dali te 20MBit, a w realu jest 5-6 MBit, co i tak nie jest źle.
Początek zdania „Urządzenie zapewnia dostęp do transmisji danych 4G Play…” może wprowadzić mniej uważnych Czytelników w błąd. Ruter nie korzysta z technologii LTE.
Racja… do 21Mbit jakie obsługuje router to chyba nie sa predkosci LTE, gdzie te powinny byc 100Mbit. 🙂 moze za 10 lat
Nadal stosują oszukańcze bajerki? UKE winien za to lać chłostą finansową bez litości. Piszę o chłoście jak wcoorvin, bo takie zagrywki w istocie irytują na maxa. Nie wiem, czy bulili karę za fałsz o jedynym 4G w Play, trąbiony medialnie od 2009 do 2013, ale jeśli nawet, to albo kara za niska była, albo są impregnowani na wszelkie nauczki.
Finansowe „chłosty” odbiją się zawsze rykoszetem na kliencie. Co za bzdury wypisujesz. Dlaczego ja mam płacić karę za jakiegoś cymbała.
Operator jakby chciał przerzucić te koszty kar na klienta to szybko by stracił na tym bo wielu odeszło by do konkurencji. Ten finansowy bat jest bardzo dobry i szybko przywołuje operatora do porządku.
Bzdura PROZAKu. Nawet się nie zorientujesz, że zapłaciłeś „daninę” na poczet kary jaką zasądzono operatorowi. To raz. Dwa to klient nigdzie nie ucieknie bo każdy operator otrzymuje jakieś kary finansowe i sobie je na klientach odbija. Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury wypisujesz. Karać? Oczywiście!!! Ale z głową.
Ciekawe jak podwyższą mi abonament żebym nie wiedział o tym?
Masz IQ kuny leśnej? Nie jesteś jedynym klientem danego operatora. To raz. Dwa to zmiana może dotyczyć usług nieobjętych ceną abonamentową. Wystarczy.
Chyba jasno się pytam bo mi zarzucasz że [quote] Nawet się nie zorientujesz, że zapłaciłeś „daninę” na poczet kary jaką zasądzono operatorowi. [/quote] ! Ciekawe jak podwyższą mi abonament żebym nie wiedział o tym? Nie jesteś w stanie na to proste pytanie odpowiedzieć?.
Ale tu nie ma mowy o podwyższeniu ceny abonamentu. Gdzie to wyczytałeś? Ja cały wątek po literce przeczytałem i nie widzę by ktoś pisał o podwyżce ceny abonamentu. Choć w przypadku Play podwyżką abonamentu można by nazwać likwidację ulgi za FV. Ja posiadam taki rabat ale jak mi go zabiorą to cena abonamentu wzrośnie.
Dalej nie otrzymałem odpowiedzi na zadane pytanie! Postawić zarzut łatwo było, a uzasadnić nie potrafisz. Bo jest to niemożliwe!!!!!!! Jak zwykle bzdury piszesz.
Jaki zarzut? Nie było zarzutu o zauważeniu podwyższenia ceny abonamentu a o niego pytałeś. Powtarzam to co napisałem wcześniej: [i] Nawet się nie zorientujesz, że zapłaciłeś „daninę” na poczet kary jaką zasądzono operatorowi. [/i] I to dalej podtrzymuję. Nie pisałem o podwyższeniu ceny abonamentu, choć i to jest możliwe w przypadku sztuczek Playa.
Dalej brednie piszesz, a odpowiedzi na moje pytanie nie widzę!
I nie otrzymasz odpowiedzi na pytanie nie na temat. Nikt bowiem nawet nie wspomniał o podwyższeniu ceny abonamentu a jedynie o tym że i tak będzie cię to kosztowało poza abonamentem. Powtórzę jeszcze milion razy ale moje będzie na wierzchu: zapłacisz, zapłacisz i wszystko jedno któremu z operatorów. Zapłacisz poza abonamentem jeśli usług użyjesz.
Spodziewałem się że będziesz dalej bredził i wymyślał kolejne bzdury, bo nie jesteś w stanie cokolwiek w tym temacie napisać. Straszenie że”kiedyś, coś tam, i tak, jak użyjesz usług” są to po prostu śmieszne wymysły. Moim zdaniem trzeba karać operatorów, tak aby odczuli że oszukańcze praktyki są nieopłacalne. I tyle w tym temacie.
Trzeba karać ale sensownie, tak by zabolało operatora. Finansowa kara zawsze zaboli jednak klienta, i nie ma znaczenia czy w sieci pozostaniesz, czy się ze złości przeniesiesz do innej sieci. Każda bowiem z sieci w Polsce jest karana za jakieś tam przewinienia i jak widzisz goozik sobie z tego robią bo koszty zrzucają na klienta – na ciebie i na mnie. Kiedyś musisz przecież aneks podpisać, kiedyś musisz zgłosić awarię, usterki, poprosić o zablokowanie karty w efekcie zagubienia lub kradzieży itd itp. Za to wszystko zapłacisz i to tyle ile się będzie operatorowi podobało, przy czym [b]cena twojego abonamentu [/b]o którą pytałeś nie ulega zmianie. Ot takie [i]krew wychłeptać a dziurki nie zrobić [/i]. I co powiesz na to???? 😀 😀 😀 😀
Że dalej bzdury piszesz, to nie czasy kiedy minuta kosztowała ponad 3 zł a operator robił z klientami co chciał. A teraz jest inaczej, i twoje przykłady mnie śmieszą, są po prostu oderwane od rzeczywistości, bo klient jest świadomy i wie czy operator zaczyna oszukiwać. Dalej nie odpowiedziałeś na moje pytanie, i nie odpowiesz! Bo na twoje brednie jest tylko odpowiedź: że nie miałeś racji i przepraszasz za te brednie które piszesz .
A to ma znaczenie ile kosztuje minuta połączenia??? Opłacisz karę operatorowi podpisując aneks, opłacisz karę operatorowi dzwoniąc do BOK-u i zgłaszając np usterkę lub kradzież i opłacisz operatorowi karę jeśli operator zniesie (a może to zrobić) rabat na abonament za eFV. Czy napisałem nieprawdę? Jeśli tak to co jest nieprawdą i jak ona brzmi?
Zapomniałeś napisać że operator obniża cenę z 29 na 18 groszy za minute i w tych 18 groszach opłacam kare, albo w aneksie zamiast 29 groszy dostaje 10 groszy za minute i w 10 groszach opłacam kare. Więc pisz dalej swoje kolejne brednie, a i tak wychodzi że im większe kary dostaje jakaś firma tym lepiej ma klient tej firmy.
Jesteś trzeźwy? Chyba nie. Zamiast połączyć się z BOKiem za 1zł+VAT będziesz się musiał łączyć za 1.20zł+VAT, aneks podpisujesz na słabszych warunkach niż miałeś dotychczas choć wirtualnie dostajesz więcej minut, MB czy SMSów. Ceny telefonów też skaczą w górę.
Te 20 groszy różnicy pomiędzy ceną sprzed kary i po otrzymaniu kary, to właśnie twoja zrzutka wraz z innymi kilkoma mln klientów, na nieszczęsnego ukaranego operatora. Im więcej kar finansowych i im są one wyższe tym mniej masz w portfelu. Nie obalisz tego bzdurą że klient świadomym jest.
Oczywista prawda jest taka że im większe kary dostaje jakaś firma tym lepiej ma klient tej firmy. To co piszesz, to bzdury, nie podparte niczym. Karać , jeszcze raz karać cwaniaków, którzy próbują oszukiwać klientów. A opłata z BOK to nie opłata za otrzymane kary, a koszty utrzymania konsultantów i innych osób związanych z taka działalnością. Czy firma dostanie kare czy nie to opłata i tak będzie. Poza tym można to łatwo ominąć. Walnąłeś bzdurę i nie potrafisz jej sensownie uzasadnić , a teraz z każdym komentarzem coraz większe idiotyzmy piszesz. Odpowiedzi dalej nie otrzymałem na pytanie i nie otrzymam. Temat uważam za zakończony.
Odpowiedź dostałeś. Brzmi ona: nie podwyższą ci abonamentu. Nie muszą. A nawet gdyby podwyższyli cenę abonamentu to co zrobisz??? Koszt kary pokryjesz dzwoniąc do BOK za 20 groszy więcej niż dotychczas i nie jest to cena za utrzymanie konsultantów, bo kiedyś telefon do BOKu był darmowy. Ta opłata to właśnie pokrycie „dziury budżetowej” operatora. Do tej pory płaciłeś za połączenie 1zł+VAT a teraz zapłacisz bez mrugnięcia okiem 1,20+VAT. Zapłaci tak każdy kto zadzwoni do BOKu i w ten sposób operator wyrówna sobie straty związane z zasądzoną karą. Każda kolejna kara dla operatora spowoduje, że szukać on będzie innego źródła skąd weźmie pieniądze na karę. Jakie by jednak to źródło nie było nie będzie ono w kieszeni właściciela tylko w kieszeni klienta. Lucek to ci lepiej wyjaśni bo on się lepi zna na „nie ma nic za darmo”
Może nie świeżynka ale jednak coś ci rozjaśni. http://www.spidersweb.pl/2013/07/orange-blokuje-youtube.html
Temat zakończony będzie wtedy, gdy ja go za taki uznam. Póki co, jest on dopiero na „otwarciu” a ty otrzymałeś odpowiedź na nurtujące cię pytanie i dalej nie masz kontrargumentów by obalić tezę, że to klient pokrywa koszty kary.
Coś ci się popieprzyło z tym udowadnianiem, bo spór wynikł z powodu twojego twierdzenia ze nie zorientuje się kiedy operator przerzuci koszty kary na mój abonament. Zmieniłeś celowo temat sporu bo nie miałeś nic do powiedzenia w tamtym. Na tak proste pytanie nie byłeś w stanie odpowiedzieć przez tyle wpisów , więc szkoda mojego czasu na twoje bezużyteczne teksty.
To tobie się popierwiastkowało bo ja [b]NIE PISAŁEM, ŻE OPERATOR PRZERZUCI KOSZT KARY NA ABONAMENT [/b]. W ogóle w mojej wypowiedzi nie padło słowo [b]ABONAMENT [/b] zanim ty go nie użyłeś. Nie wiem zresztą po co i na co.
Teraz grasz takiego niedorozwoja umysłowego bo nie jesteś w stanie odpowiedzieć na proste zadane z mojej strony pytanie. Bo zaczynam mieć wątpliwości po twoim ostatnim komentarzu czy to tylko gra.
Nie było z mojej strony w ogóle mowy o [b]ABONAMENCIE [/b]. To ty sobie ubzdurałeś coś na jego temat. Ja napisałem tylko i wyłącznie o tym, że karę za błędy operatora zapłacisz ty i nawet możesz się o tym nie zorientować. Właściwie tak na dobrą sprawę to już tą karę płacisz ponieważ kilka lat temu telefon do BOK-u jaki wykonywałeś nic cię nie kosztował, a teraz płacisz 1.50zł za zdarzenie lub za minutę połączenia. Jeśli twój operator otrzyma jeszcze ze dwie-trzy kary to w 2015 roku będziesz do BOKu dzwonił za 2zł+VAT pokrywając tym samym straty operatora :lol :lol :lol
Twierdzisz ze się nie zorientuje a mając abonament zadałem proste pytanie na które teraz odpowiadasz ze ci co maja abonament(bo tak z tego komentarza wynika) nie są obciążeni.Sprawy reklamacyjne rozwiązuje internetowo bądź listownie więc muszę stwierdzić że bzdury i kłamstwa pisałeś twierdząc ze się nie zorientuje.
Twierdzę, że się możesz nawet nie zorientować. Z mojego posta wynika, że ci co maja abonament także są obciążani choć cena ich abonamentu nie musi ulec zmianie. Ty po prostu nie rozumiesz co czytasz. Nawala ci nadajnik z którego ciągniesz net a ty będziesz zgłaszał reklamację listownie i czekał na odpowiedź przez 2tyg nie mając dostępu do netu?
To ty czegoś nie rozumiesz. Wymyślając coraz większe bzdury teoretyczne które praktycznie się nie zdarzają. Płace stały abo 32,50 miesięcznie od dłuższego czasu i nic poza tym, z BOK nie korzystam, więc się ciebie pytam jeszcze raz, jak doliczą mi kare jak ciągle płace tyle samo? Kolejne idiotyczne mądrości będziesz pisał czy prawdę, że nie wiesz i przepraszasz ze głupoty pisałeś 😀
Płacisz 32,50 i cena abonamentu nie wzrośnie. FV zapłacisz jednak wyższą bo powiększoną o np cenę połączenia do BOK praktycznie każdy doświadcza jakichś tam awarii. To właśnie brak awarii jest czysto teoretyczny, tak samo jak błędnie wystawiona/naliczona faktura a wtedy musisz do nich zadzwonić. Mało tego: już wkrótce nie zgłosisz problemu listownie bo operatorzy kombinują jak się pozbyć lizania kopert z odpowiedzią na twój list.
Dalej nie odpowiedziałeś na moje proste pytanie czy zorientuje się że mi doliczono kare jak płacę stały abo i nie korzystam z BOK i innych bzdurnych opcji zwanych promocjami. Twierdzisz ze się nie zorientuje, a ja twierdze ze zorientuje się bo zapłacę więcej niż do tej pory płace. Kolejne idiotyczne mądrości będziesz pisał czy prawdę, że nie wiesz i przepraszasz ze głupoty pisałeś 🙂
Korzystasz z BOK i płacisz daninę na kare dla operatora. Jak zobaczysz FV to jest już po ptokach.
No to każdy teraz widzi ze brak odpowiedzi od trolla Miami jest faktem oczywistym. Jednak karanie operatora jest jednym z najlepszych opcji. Im wyższe kary tym lepiej dla klienta.
No to każdy teraz widzi, że mimo iż odpowiedź padła to prozak i tak w zaparte będzie szedł. Ma jednak pecha, bo ja nie odpuszczam nigdy. Prozaku, zapłacisz abonament w stałej kwocie jaką sam podałeś czyli 32,50, oraz dodatkowo za każde zdarzenie typu telefon do BOKu do którego przecież dzwoniłeś. Każda kara nałożona na operatora uderzy i tak w klienta bo jakoś operator musi sobie powetować tą stratę. Karać należy tak by to tylko operatora zabolało a nie klienta.
500 MB to faktycznie oferta na czasie:)
4 lata mi służył bez żadnych problemów w 100 % byłam z niego zadowolona, niestety …właściwie z dnia na dzień zaczął szwankować wyświetlacz. Nie mogłam odblokować ekranu. Później działał w miarę dobrze i tak wkoło.Mój problem polega na tym , że na karcie sim nie miałam zapisanych kontaktów wszystko zostało w telefonie. Jak mogę je odzyskać.Na dzień dzisiejszy już w ogóle nie mam dostępu do menu, nie można otworzyć ekranu blokującego.Zdjęcia zgrałam za pomocą kabla USB ale kontakty i ewentualnie sms-y nie. Proszę o jakieś wskazówki co i jak.
Z góry dziękuję za pomoc.
czym się różni modem E5220 i E5330 ?
[quote] są po prostu oderwane od rzeczywistości, bo klient jest świadomy i wie czy operator zaczyna oszukiwać.[/quote]
Łojjojoj!!! I co takiego ten świadomy klient zrobi z faktem, że cena za połączenie do BOK wzrosłą ze 1zł+VAT na 1,20+VAT??? Pomacha dużym palcem w prawym bucie? :lol :lol :lol
Zaraz zostanę opluty, ale bardzo proszę o komentarze na temat.
PROZAK i Miami! Zajefajną dyskusję tu prowadzicie 😉 hehe… kłócicie się nie wiadomo o co, bo oboje macie rację. Wszystko zależy od zarządu firmy, czy taką karę zapłaci, a jeśli zapłaci, to skąd weźmie środki na jej pokrycie. Oczywistym jest, że skoro firma korzysta z „oszukańczych metod” w stosunku do klienta, to na pewno również stosuje „oszukańcze metody” w innych obszarach działalności. Zapłacona kara generuje podwyższanie kosztów, a co za tym idzie stratę w działalności firmy i wtedy nie muszą płacić podatku. Taka finansowa kara nie jest więc dotkliwa dla firmy, lecz dla Państwa. Oczywiście, że firma znajdzie sposób na pokrycie kosztów działalności, a przede wszystkim na wypłaty pensji prezesów i zarządu, bo takie wypłaty są również kosztem działalności. Oczywistym jest, że jeśli zacznie brakować pieniędzy na wypłaty pensji prezesom, to podwyższą ceny usług lub wymyślą inne usługi dodatkowe, bądź użyją kolejnych „oszukańczych metod” na przyciągnięcie klienta, który oczywiście zapłaci za te koszty. Im większe kary tym bardziej obniżana rentowność firmy i dążenie do jej upadku. Jeśli firma będzie rok w rok generować coraz większą stratę, to doprowadzi to do zgłoszenia upadłości, a aktywa firmy zostaną za śmiesznie niskie ceny wyprzedane, a klient po prostu już nigdzie ze swojego telefonu w tej sieci nie zadzwoni. Wysokie kary finansowe moim zdaniem faktycznie nie mają sensu. W takim razie, PROZAKU!, jak myślisz, jak inaczej można karać firmy za stosowanie „oszukańczych metod”?
Sorrki, chyba Was pomyliłam.. Przepraszam.. Poprawiam 😉
W takim razie, Miami!, jak myślisz, jak inaczej można karać firmy za stosowanie „oszukańczych metod”?
Nie wiem czy chcesz czytać kolejne brednie osobnika który nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie które mu zadałem. Szkoda Twojego czasu a i tak z jego odpowiedzi niczego wartościowego nie wyniknie.