Przejście Mumio do Internet jest bardziej o rzeczywistości, agencja postanowiła dosłownie potraktować obietnicę ze spotu TV, w którym Mumio zapowiada w salonie serię prób do nowego spektaklu.


Na jeden dzień warszawski punkt sprzedaży Play zamienił się w scenę Mumio. Ukryte kamery śledziły na żywo spektakl, w którym ucharakteryzowani członkowie grupy wciągali klientów Play w absurdalne sytuacje.

Od początku wiedzieliśmy, że nie chodzi nam o kreowanie jednorazowych bodźców wywołujących jednorazowe emocje wśród „wkręcanych” klientów. To klienci swoim sposobem bycia, wpływali na charakter każdej sceny. Abstrakcyjne poczucie rzeczywistości reprezentowane przez MUMIO opiera się głównie na niuansach, pojedynczych sytuacjach, strzępkach zdań, które wybrzmiewają dopiero w szerszym kontekście. Dlatego bardzo ważne było dla nas rozmieszczenie kamer i mikrofonów tak, aby uzyskać jak najlepszy materiał nie zdradzając się przed klientami. Zdecydowaliśmy się na użycie GoPro, które znajdują się w ofercie sieci oraz zdalnie sterowanych kamer, dzięki którym mieliśmy kontrolę kadru live. Mikrofony ukryte były w stanowiskach obsługi, w długopisach oraz bezpośrednio na aktorach.” – mówi Mateusz Felsmann, dyrektor kreatywny artegence.

Akcja trwała nieustannie przez cały czas działania salonu. Podczas zdjęć powstało 110 godzin materiału wideo.

źródło: artegence.

Kan