Przejście Mumio do Internet jest bardziej o rzeczywistości, agencja postanowiła dosłownie potraktować obietnicę ze spotu TV, w którym Mumio zapowiada w salonie serię prób do nowego spektaklu.
Na jeden dzień warszawski punkt sprzedaży Play zamienił się w scenę Mumio. Ukryte kamery śledziły na żywo spektakl, w którym ucharakteryzowani członkowie grupy wciągali klientów Play w absurdalne sytuacje.
„Od początku wiedzieliśmy, że nie chodzi nam o kreowanie jednorazowych bodźców wywołujących jednorazowe emocje wśród „wkręcanych” klientów. To klienci swoim sposobem bycia, wpływali na charakter każdej sceny. Abstrakcyjne poczucie rzeczywistości reprezentowane przez MUMIO opiera się głównie na niuansach, pojedynczych sytuacjach, strzępkach zdań, które wybrzmiewają dopiero w szerszym kontekście. Dlatego bardzo ważne było dla nas rozmieszczenie kamer i mikrofonów tak, aby uzyskać jak najlepszy materiał nie zdradzając się przed klientami. Zdecydowaliśmy się na użycie GoPro, które znajdują się w ofercie sieci oraz zdalnie sterowanych kamer, dzięki którym mieliśmy kontrolę kadru live. Mikrofony ukryte były w stanowiskach obsługi, w długopisach oraz bezpośrednio na aktorach.” – mówi Mateusz Felsmann, dyrektor kreatywny artegence.
Akcja trwała nieustannie przez cały czas działania salonu. Podczas zdjęć powstało 110 godzin materiału wideo.
źródło: artegence.
Kan
jakoś słabe to jest
Zaraz słabe. Słabe bo reklamuje Playa. Gdyby W3 reklamowali to byłoby tak: [i]Dzięki niebywałym pomysłom, odkrywczej venie oraz solidnemu warsztatowi aktorskiemu, stworzyli swym wielowarstwowym humorem niebanalną odmianę satyry [/i]
Badziewna ta reklama. Do tego co reklama play to kolejny news.
Ale co się dziwisz, jak pod każdym newsem kilkadziesiąt komentarzy. Z „ekonomicznego” punktu widzenia, ja się wcale Andrzejowi nie dziwię, że to wrzuca 🙂
Andre sie powinien cieszyć, że Play ma takie a nie inne reklamy ;). Jeszcze działkę powinien odpalić.
A to im brakuje ? 😉
Reklama fajna, tylko ten net jakoś słaby. Jak się chcą porównywać netem lte z cp czy plusem, to nie mają żadnych szans.
Reklamy mają teraz lepsze niż w Tmobile z Wodeckim bo tych to szczerze nie cierpię
Wy tu gadu gadu, a tymczasem cichaczem wystartowało nowoczesne, ale za to beznadziejne Plyj24 :/
Patrząc kolejny raz na te wypociny, ma się wrażenie że to jest naśmiewanie się z operatora Play! Tekst do podstawionego klienta, ze Play wymyśla takie głupoty, i że oni muszą je spełniać, jednoznacznie wskazują odbiorcy tej reklamy, że ten operator jest niepoważny. Mało tego, reklama pokazuje że czas jaki poświęcają klientowi, jest stanowczo za krótki. Natomiast klient w tej reklamie rechocząc nie wiadomo z czego, bo nie pojmuje jak widać, wskazuje że klienci tej sieci to są jacyś niedorobieni i maja problemy z myśleniem. Kto się zgodził na puszczenie tej reklamy to aż się dziwię, bo z miejsca powinien być usunięty przez właścicieli tej spółki. Zapłacili miliony,a to jest działanie na szkodę spółki.
Jakoś równie idiotycznie brzmiące reklamy Mumio dla Plusa nie wywoływały u ciebie aż tak daleko idącej niechęci. Nie chce mi się szukać w archiwum ale pewnie sra…ś po nogach ze szczęścia ogladając „kopytko” „czasowstrzymywacz” i temu podobne absurdalne skecze. Wówczas Plusowi jakoś klientów nie ubywało.
Zaraz na szkodę. To jest dyskusja o gustach. Jak to mawiał mój matematyk „Jeden lubi ogórki, drugi sołtysa córki”
~metheor, na prawdę nie interesują mnie Twoje gusta seksualne, jeżeli dotyczą osób dorosłych, i w takim wypadku nic mi do nich. Oceniłem reklamę tak jak to widzę,(pewnie wiele osób podobnie pomyśli), i nie wydaje mi się że reklamując np proszek że jest beznadziejny to wzrośnie jego sprzedaż, podobnie może być z tą reklamą. Miała mnie rozbawić a wyszło coś odwrotnego.
Nie prozaczku, ona nie miała cię rozbawić. Za wysoki jest jej poziom. Ona miała sprawić by wszyscy o niej gadali a przespali Wodeckiego, Boskich i innych z W3. I tak się właśnie dzieje.
Teraz konkurencja powinna zrobić reklamę, że u nich nikt pracownikowi nie nakazuje robić głupot w trakcie obsługi klientów, nie przerywa im, a cały swój czas poświęcają klientowi aby był zadowolony. Pokazywanie ze w Play nie potrafią znaleźć telefonu, a LTE to tylko czcze gadanie reklamowe bo klienta to nie interesuje jest jak najbardziej zgodne z prawdą. Nie dziwi mnie już że dziwnymi reklamami od Play zachwycają się nieliczni, bo zachwyt nad bluzgami w reklamie przekonał mnie że są to osobnicy niedowartościowani, a intelektualnie na poziomie 20 IQ.
Konkurencja moze i powinna to zrobic ale nie uda jej sie bo akurat Orange przoduje w absurdach vide zmuszanie pracownikow do udzialu w filmiku propagandowym
Sama reklama nawet sympatyczna, mi jedynie nie podobają się hasła temu towarzyszące, które moim zdaniem są bardzo naciągane, mimo kreatywności słownej.
„przestrzeń digitalową” – WTF?!