Play wdrożył kolejne zmiany w serwisie Play24, poprawiających funkcjonowanie serwisu.




Oto lista najważniejszych zmian i usprawnień:

  • Zmiana warstwy prezentacji – poprawa użyteczności, estetyki i spójność komunikacji w całym serwisie
  • Zmiany w architekturze serwisu, szczególnie w sekcji finansowej, gdzie użytkownicy karty i abonenci znajdą dedykowane dla siebie zakładki (zamiast zakładki FINANSE)
  • Zmiany wszystkich elementów aktywnych serwisu takich jak: filtry, formularze, przełączniki, przyciski
  • Dodanie wielu przydatnych funkcji jak stronicowanie długich list (np. historia połączeń), wyszukiwarki na listach numerów i kontaktów
  • Optymalizacja ładowania stron, zwłaszcza tych gdzie pobieranie danych trwa szczególnie długo
  • Poprawione podpowiedzi i opisy dla wielu funkcji i usług
  • Łatwiejsza kontrola kosztów przez usprawnienia w historii połączeń
  • KLIENCI BIZNESOWI: przełączanie między numerami w ramach konta portalowego i bilingowego w jednym miejscu – przełącznik Moje Numery nad menu

Jak zapowiada Play, to oczywiście nie koniec zmian.

Nowa struktura serwisu:

  • MOJE KONTO – aktualne wartości sald oraz dane klienta zarejestrowane w Play
  • FAKTURY – (Play Abonament, Play dla Firm) – faktury i e-faktury, historia wpłat klienta
  • DOŁADOWANIA (Play na Kartę, Play MIX) – możliwość doładowania karty, historia doładowań
  • USŁUGI – pakiety, usługi dodatkowe, zmiany taryfy, usługi finansowe (przeniesione z zakładki finanse)
  • POŁĄCZENIA – historia połączeń oraz raporty użycia
  • ZGŁOSZENIA – formularz kontaktowy z Obsługą Klienta

źródło: wł.

Dziękujemy Czytelnikowi za informację.

Kan