Satysfakcja klienta z ofert operatorów stanowiła przedmiot dyskusji Czytelników, takze Telix.pl od wielu lat. Ostatnio ogromnie wzrosło zainteresowanie tym tematem, po sieci Plus swoją uwagę na badaniach i pomiarach satysfakcji klienta zaczyna skupiać Play.
Oczekiwania odgrywają kluczową rolę, jeśli chodzi o wpływ na satysfakcję klienta z usługi, a ta z kolei
uzależniona jest od całego szeregu czynników. Poziom zadowolenia z usług głównych sieci telefonii ruchomej (Era, Orange, Plus i Play) jest raczej wysoki i dla wszystkich kryteriów jest oceniany w pięciostopniowej skali w granicach 4,0. Odnotowuje się wyższe oceny sieci Play w zakresie prawie
wszystkich kryteriów – wszystkie aspekty w przypadku tej sieci zostały oceniane średnio na 4,2. Dla marki Plus odnotowuje się ogólnie najniższe oceny. Średnia ocena tej sieci wynosi około 4,0 – czytamy w Raporcie: Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2010 roku Klienci indywidualni. Za pomocą strony www.play.pl/pl/obsluga-klienta, Play próbuje przekonać, jak wielka jest satysfakcją klienta Operatora z Obsługi klienta.
Jak widać na dziś klient wysunął się na pierwszy plan w większości (o ile nie we wszystkich) operatorów komórek. Mamy nadzieję, że ta tendencja się nie odwróci, po zakończeniu rebrandingu Ery. Naszym zdaniem satysfakcja klientów powinna stać się czynnością priorytetową i najważniejszą wartością firmy.
Play – najwyższa satysfakcja klienta, na obecną chwile:
- Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem Obsługi Klienta Play :16 s (Dane za ostatnie 7 dni)
- Ocena rozmowy z konsultantem: 5,41 (Ocena podawana w skali od 2-6, dane za ostatnie 7 dni)
źródło: Czytelnik – Dziękujemy
Kan
„Ocena rozmowy z konsultantem: 5,41 (Ocena podawana w skali od 2-6, dane za ostatnie 7 dni)”
Z całą pewnością 5,41 w skali 2-6 rzuca się lepiej w oczy jak 4,41 w skali 1-5.
I w związku z tym….
Strasznie ten Play kłamie..;/
Przecież to nie Play zrobił. O czym ty piszesz?
Dzwonię do BOK PLAY, miła konsultatnka móże nie może udzielić żadnego info bo jest rekonfiguracja systemu. Na pytanie czy za połączenie z BOK zapłacę? Odpowiedź: tak zapłci Pan ale może Pan ubiegać się o rekompensatę w następnym kontakcie z BOK. Następny kontakt pierwszy raz bardzo kompetentnie jak nigdy:)) konsultant udziela informacji, przy okazji opowiadam kwestię o połączeniach kiedy była rekonfiguracja systemy, konsultant pisze zgłoszenie reklamacyjne. Odpowiedź
na zgłoszenie: Klient dzwoniący do BOK musi się liczyć z opłatą za połączenie. SATYSFAKCJA GWARANTOWANA !!!!!!!!!!!!!!!!! PANIE i Panowie z sieci Pley nie lepiej zrobić konkurs w stylu Dziś zostałeś milionerem tak jak zriobił Era napewno statysfakcja z sieci wzrośnie do 8 pkt w sześciostopniowej skali!!!
Dzwonią do mnie z BOK Orange i mówią, że maja dla mnie super ofertę przedłuuuużeniową. Babka nie da sobie w słowo wejść i trajkocze, trajkocze. Gdy skończyła powiedziałem jej: [i]od 3 miesięcy jestem z waszym numerem w sieci Play. Nie wiedziała pani o tym? [/i]
Play dba o satysfakcję?
Tylko swoją chyba…
Poniżej kilka przykładowych tytułów z informacji prasowych dotyczących Play:
-Internet 4G po polsku, czyli jak nas nabierają operatorzy
-Zrobiony w promocję Play
-Niebezpiecznik: Pracownicy PLAY’a pytają o hasła klientów
-„Ściema roku”, czyli prawie 4G w Play
-4G nie znaczy nic – Pies czyli kot. 4G czyli 3G. Konsument czyli frajer.
-Telesfałszowani: Zgłaszają się kolejni poszkodowani przez Play
-Uważaj na lewe podpisy (w Play)
-Play przyznał się do błędu. Panu Tomkowi z Gorzyc zrobią korekty faktur
-Głuchy Telefon 2010 czytelników TELEPOLIS.PL dla Play