Satysfakcja klienta z ofert operatorów stanowiła przedmiot dyskusji Czytelników, takze Telix.pl od wielu lat. Ostatnio ogromnie wzrosło zainteresowanie tym tematem, po sieci Plus swoją uwagę na badaniach i pomiarach satysfakcji klienta zaczyna skupiać Play.

Oczekiwania odgrywają kluczową rolę, jeśli chodzi o wpływ na satysfakcję klienta z usługi, a ta z kolei
uzależniona jest od całego szeregu czynników. Poziom zadowolenia z usług głównych sieci telefonii ruchomej (Era, Orange, Plus i Play) jest raczej wysoki i dla wszystkich kryteriów jest oceniany w pięciostopniowej skali w granicach 4,0. Odnotowuje się wyższe oceny sieci Play w zakresie prawie
wszystkich kryteriów – wszystkie aspekty w przypadku tej sieci zostały oceniane średnio na 4,2. Dla marki Plus odnotowuje się ogólnie najniższe oceny. Średnia ocena tej sieci wynosi około 4,0 – czytamy w Raporcie: Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2010 roku Klienci indywidualni. Za pomocą strony www.play.pl/pl/obsluga-klienta, Play próbuje przekonać, jak wielka jest satysfakcją klienta Operatora z Obsługi klienta.

Jak widać na dziś klient wysunął się na pierwszy plan w większości (o ile nie we wszystkich) operatorów komórek. Mamy nadzieję, że ta tendencja się nie odwróci, po zakończeniu rebrandingu Ery. Naszym zdaniem satysfakcja klientów powinna stać się czynnością priorytetową i najważniejszą wartością firmy.

Play – najwyższa satysfakcja klienta, na obecną chwile:

  • Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem Obsługi Klienta Play :16 s (Dane za ostatnie 7 dni)
  • Ocena rozmowy z konsultantem: 5,41 (Ocena podawana w skali od 2-6, dane za ostatnie 7 dni)

źródło: Czytelnik – Dziękujemy

Kan