Play zaprezentował reklamy, jakie można spotkać w metrze. Najważniejsze, że zasięg działa. Sam sprawdziłem- napisał na swoim blogu rzecznik Play Marcin Gruszka.
Play, jako jedyny operator komórkowy w Polsce, umożliwił swoim abonentom rozmowy, SMS-y i surfowanie po Internecie w całym metrze. Kampania outdoorowa obejmuje nośniki w metrze (w tym billboardy konsekutywne)informujące o rewolucyjnym wprowadzeniu zasięgu oraz citylighty przed wejściem do metra, kierujące do najbliższego salonu Play. Kreacje na billboardach będą rotowały przez cały czas trwania kampanii.
Wczoraj skorzystało z połączeń w metrze ok. 10 tysięcy uzytkowników sieci Play. – Liczba rośnie każdego dnia – podkreślił Rzecznik Play.
Kan
„Liczba rośnie każdego dnia ” – to ile już czasu tam jest zasięg?
Bez mała 4 miesiące.
Nie wiem jak wy, ale ja nie jestem z tego zadowolony. Jak nikt nie mógł rozmawiać przez telefon, to przynajmniej był spokój, a teraz się przekrzykiwanie :/ Lepiej niech poprawią zasięg na terenie Polski, bo przy plusie nadal dość blado wyglądają.
A ja tam jestem zadowolony. Wcale do nikogo ani nikogo nie przekrzykuję ale za to nie musze kończyć rozmowy jak wagoniki wjada do tunelu. Już niedługo W3 tez wprowadzi możliwość rozmów w tunelu. Jestem jednak niezmiernie ciekaw czym uzasadni wcześniejszy ich brak.