Podczas wczorajszej 18 gali Effie Awards, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej Orange Polska i nju mobile otrzymały dwie srebrne statuetki za kampanie zgłoszone w kategorii telekomunikacja. – Jury doceniło całość naszych działań prowadzonych w ramach kampanii Orange Światłowód oraz format reklamowy Only nju – komentuje Stella Widomska z Orange Polska.


Effie Awards – coroczny konkurs marketingowy, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. Nazwa pochodzi od angielskiego słowa effective („skuteczny”). Wyjątkowość konkursu Effie polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji.

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 219 kampanii w 24 kategoriach. Prace oceniało 104-osobowe jury pod opieką ośmiu przewodniczących grup eksperckich oraz przewodniczącego jury. Nie przyznano nagrody Grand Pix. Rozdano natomiast siedem złotych, 31 srebrnych i 16 brązowych statuetek. Za najbardziej efektywną agencję uznano Saatchi & Saatchi IS, a najbardziej efektywnej agencji mediowej roku Mediacom Warszawa. Zajęli oni pierwsze miejsca w rankingach Effie 2017.

źródło: Orange

Kan