Sukces marki nju.mobile, skierowanej do klientów wrażliwych na cenę, potwierdzony przez ponad 80 tys. klientów pozyskanych w 2 kw – podała Grupa Orange w opublikowanych danych finansowych za drugi kwartał 2013 roku.

Odnosząc się do wyników Grupy w drugim kwartale 2013 roku, Maciej Witucki, Prezes Zarządu, stwierdził:

Strategia komercyjna, jaką wdrażamy od kilku miesięcy temu, zaczyna przynosić rezultaty: w szczególności, zarówno oferta konwergentna Orange Open jak i oferta nju mobile notują zachęcający popyt ze strony klientów. Zgodnie z przewidywaniami, te rozwiązania nie przekładają
się jeszcze na poprawę trendu przychodów i rentowności, ale dzięki dyscyplinie kosztowej i koncentracji na generowaniu wolnych przepływów pieniężnych, w pierwszym półroczu osiągnęliśmy wyniki zgodne z celami całorocznymi. Korzystając z okazji, chciałbym podkreślić, że jestem dumny z tego, że zespół Orange Polska, którym kieruję przez ostatnie siedem lat, pokazuje umiejętność skutecznego dostosowania się do wymogów niezwykle wymagającego otoczenia zewnętrznego, tworząc innowacyjną i atrakcyjną ofertę produktów. Będzie to miało krytyczne znaczenie w dalszej ewolucji Spółki, zwłaszcza że wszyscy jesteśmy zdeterminowani, by
wygrywać bitwy o wiodącą pozycję na rynku. Pozostając w pełni zaangażowany w sukces Spółki, będę stopniowo oddalał się od bieżącego zarządzania Orange Polska, koncentrując się na kluczowych dla przyszłości Grupy projektach.”

źródło: Orange

Kan