Właśnie zaczęliśmy testować wideorozmowę. To bez wątpienia innowacyjna metoda kontaktu i nie przymominam sobie, aby jakiś operator miał podobne rozwiązanie – poinformował na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.

Na dzień początek Operator uruchomił 4 stanowiska obsługujące w ten sposób klientów usług stacjonarnych. Wystarczy zalogować się na portalu w zakładce „orange-online”. Usługa jest dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 z wyłączeniem dni świątecznych.

Wygląda to naprawdę fajnie i myślę, że dla wielu osób taka formuła, w której nie tylko chatujemy ale jeszcze widzimy rozmówcę, jest przyjaźniejsza. Jeśli po pilocie okaże się, że pomysł jest nie tylko nowoczesny, ale też efektywny dla obydwu, to będziemy go rozwijać – dodaje Wojciech Jabczyński.

źrodło: Orange

Kan