Właśnie zaczęliśmy testować wideorozmowę. To bez wątpienia innowacyjna metoda kontaktu i nie przymominam sobie, aby jakiś operator miał podobne rozwiązanie – poinformował na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.
Na dzień początek Operator uruchomił 4 stanowiska obsługujące w ten sposób klientów usług stacjonarnych. Wystarczy zalogować się na portalu w zakładce „orange-online”. Usługa jest dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 z wyłączeniem dni świątecznych.
– Wygląda to naprawdę fajnie i myślę, że dla wielu osób taka formuła, w której nie tylko chatujemy ale jeszcze widzimy rozmówcę, jest przyjaźniejsza. Jeśli po pilocie okaże się, że pomysł jest nie tylko nowoczesny, ale też efektywny dla obydwu, to będziemy go rozwijać – dodaje Wojciech Jabczyński.
źrodło: Orange
Kan
Będzie przynajmniej lepiej widać, jak konsultant kity wciska, panie Jabczyński. Mnie już tyle bajek nawciskaliście, że nie mam do Was sił się patyczkować. Nie pozdrawiam.
przeciez takie cos bylo w playu kiedy startowaly testy – wtedy chyba jako p4 dzialali czy jakos tak – video rozmowy byly w tych telefonach co dawali do testow – samsung z370 czy jakos tak – a to bylo ladnych pare lat temu 🙂 a orange teraz testuje … niezly zaplon :P:P:P
Jak widac czytanie ze zrozumieniem nie jest Twoja mocna strona… :]
😀 😀 to się uśmiałem …. heheh