Netia, operator, który z sukcesem wykorzystał możliwości, związane z uwolnieniem rynku telekomunikacyjnego i RWE Polska, firma energetyczna, należąca do jednego z największych koncernów energetycznych w Europie, rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży prądu i usług telekomunikacyjnych klientom biznesowym w Polsce.

Netia, wraz z usługami telekomunikacyjnymi, oferować będzie nowym klientom biznesowym zakup energii od RWE Polska na atrakcyjnych warunkach.

W ramach współpracy Netii i RWE Polska, nowi klienci biznesowi RWE, będą mogli skorzystać z oferty o nazwie „Wyłącznik Podwyżek RWE”. W ramach pakietu, gwarantuje ona klientom stałą, atrakcyjną cenę energii elektrycznej do końca 2014 roku. Zawarcie jednocześnie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz na dostawy energii elektrycznej będzie premiowane dodatkowym miesiącem usług Netii gratis.

Jestem przekonany, że dzięki naszej atrakcyjnej ofercie, korzyści z uwolnienia rynku będzie czerpać jeszcze większa liczba przedsiębiorstw.” – powiedział Piotr Kolasiński, dyrektor zarządzający rynkiem SOHO/SME w Netii.

Taki alians to absolutna nowość na Polskim rynku. RWE Polska to część międzynarodowego koncernu i posiada doświadczenia z podobnymi, łączonymi ofertami z innych rynków zachodniej Europy.

Z naszych badań wynika, że klienci biznesowi oczekują prostych ale atrakcyjnych rozwiązań. Pakiet łączonych korzyści jest właśnie takim rozwiązaniem. Nasza oferta została skrojona na potrzeby małego i średniego biznesu. Kierujemy ją do przedsiębiorców, którzy cenią swój czas, przewidywalność wydatków i oczekują dobrego serwisu.” – mówi Przemysław Mężyński, Dyrektor ds. Sprzedaży w RWE Polska. „W przypadku współpracy z RWE, jeden podpis równa się wielu korzyściom. Decydując się na ten pakiet, klient otrzyma gwarancję niezmiennej ceny do 2014 roku. Ale cena to nie wszystko – klient w ramach umowy otrzymuje takie korzyści, jak: zarządzanie kosztami przez Internet, wysokie standardy obsługi klienta, 24-godzinny dostęp do telefonicznej infolinii, monitorowanie zużycia energii w e-boku, czy e-fakturę. A wszystko to połączone w jednym pakiecie.” – wylicza Mężyński.

Oferta skierowana jest do klientów biznesowych zużywających do 50 MWh (taryfa C) prądu rocznie. Podmiotów tego typu jest w naszym kraju ponad 2 miliony. Umowa pomiędzy RWE a Netią zakłada realizowanie sprzedaży wśród nowych klientów RWE.

źródło: Netia

Kan