Od 30 kwietnia 2012 roku polscy internauci nie będą mogli korzystać z połączeń telefonicznych przy pomocy Telefonii Internetowej NewFon. Platforma komunikacyjna Telefonii DIALOG zostanie zamknięta.

Oficjalny komunikat:

Szanowni Państwo!

Z przykrością informujemy, Ŝe mimo dołożenia wszelkich starań, by być Państwa operatorem,
usługa NewFon, jaką Państwu świadczymy w obecnym kształcie, z przyczyn ekonomicznych
nie moŜe być nadal oferowana przez Telefonię DIALOG S.A.

W związku z powyższym zmuszeni jesteśmy niniejszym wypowiedzieć Państwu umowę
o świadczenie usług telekomunikacyjnych NewFon ze skutkiem na dzień 31 lipca 2012 roku.
W konsekwencji, od dnia 1 lutego 2012 roku nie będzie moŜliwe założenie nowego konta
w usłudze. Jednocześnie informujemy, iŜ moŜliwość zasilania kont (dokonywania przedpłat)
w usłudze NewFon wygaśnie z dniem 30 kwietnia 2012 roku.

Zwracamy się zatem do Państwa z prośbą o wykorzystanie dokonanych przedpłat w usłudze
NewFon najpóźniej do dnia 31 lipca 2012 roku.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy Państwa do kontaktowania się z TeleCentrum
pod numerami 801 700 700 lub 71 791 01 01 (dla telefonów z sieci Diallo i Play)*. Nasi konsultanci
udzielą Państwu wszelkich wyjaśnień.

Mamy nadzieję, iż przedstawione informacje spotkają się z Państwa zrozumieniem. Korzystając
z okazji, chcielibyśmy podziękować Państwu za naszą dotychczasową współpracę.
Z poważaniem,

Magdalena Gałwa-Gruszka
p.o. Dyrektora Departamentu Obsługi Klienta

źródło:

Kan