W internecie rozpoczęła się kampania DIALOGu skierowana do małych firm. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy usług telekomunikacyjnych dla małego biznesu. Sercem kampanii jest nowy, specjalnie uruchomiony serwis internetowy twojafirma.dialog.pl.

Tegoroczną kampanię produktową DIALOGu dla małych firm wyróżnia oryginalna kreacja przygotowana w oparciu o animacje rysunkowe typu 2D. Została ona zbudowana na zasadzie: komunikat + rozrywka + zaskoczenie. – I jak to bywa w takich historiach, dzieją się tu bardzo nieoczekiwane sytuacje. Owe zaskoczenie to klasyczny dowcip typu slapstick. Styl ten charakteryzuje się dużą ilością ruchu, postaci są mocno przerysowane i przeżywają groteskowo niebezpieczne przygody. To estetyka mocnego zaskoczenia, dzięki któremu możemy porwać widza i przykuć jego uwagę – mówi Ewa Hełpa, kierownik Działu Komunikacji Marketingowej DIALOGu.

Nowa kampania operatora trwa do 11 grudnia br. i obejmuje przede wszystkim internet: reklamy i mailingi w ogólnopolskich portalach oraz w sieciach afiliacyjnych, a także materiały video, BTL i POS. Z myślą o skutecznej komunikacji z małymi firmami DIALOG uruchomił też dedykowany serwis internetowy twojafirma.dialog.pl

Dla DIALOGu każda firma, nawet ta najmniejsza, to bardzo ważny klient – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu DIALOGu.– Z myślą o małych przedsiębiorcach uruchomiliśmy portal internetowy skierowany specjalnie do nich. Nasza komunikacja opiera się bowiem na założeniu, że właściciel małej firmy to „ktoś, kogo znamy, ktoś, kogo problemy i oczekiwania są nam bliskie”. Potwierdzają to wyniki naszych ostatnich badań – aż 94% małych firm jest zadowolonych ze współpracy z nami, a 89% – poleciłoby usługi DIALOGu innym*. Dlatego w nowym serwisie bardzo łatwo można zidentyfikować swoje potrzeby telekomunikacyjne, zapoznać się z ofertą i wybrać interesujący produkt – dodaje.

Portal twojafirma.dialog.pl w sposób bardzo przejrzysty prezentuje szczegółowe informacje na temat internetu, telefonii komórkowej i stacjonarnej oraz oferty pakietowej, czyli produktów DIALOGu przygotowanych specjalnie dla małych firm. Użytkownicy mają tu także możliwość łatwego kontaktu z operatorem i zapisu do subskrypcji newslettera, z którego będą mogli na bieżąco dowiadywać się o nowościach w ofercie DIALOGu.

Koncept kreatywny kampanii i formaty do kampanii online przygotowała wrocławska agencja Acztery. Za budowę i wdrożenie nowego serwisu internetowego DIALOGu dla małych firm odpowiadała agencja hyperCREW, a media zaplanował domy mediowy Media Contacts.


* Badanie segmentacyjne klientów biznesowych Telefonii DIALOG S.A., Grupa IQS, wrzesień 2011.

źródło: Telefonia Dialog

Kan