W wyniku pomyślnego zakończenia testów konsumenckich LTE,
najnowocześniejszej mobilnej technologii szerokopasmowego dostępu do
Internetu, Cyfrowy Polsat 30
sierpnia br. rozpoczyna sprzedaż usług LTE. Internet LTE
umożliwiający korzystanie z sieci z prędkością do 100 Mb/s jest
dostępny już od 30 zł miesięcznie. Usługi są realizowane przy
wykorzystaniu nowoczesnego modemu firmy Huawei obsługującego obydwie
technologie dostępu do Internetu zapewniane
przez Cyfrowy Polsat – LTE 1800 i HSPA+ 900.
Zgodnie z oczekiwaniami klientów
Trwające od 16 marca br. testy konsumenckie usługi LTE właśnie
dobiegły końca. Prawie 2000 testerów usługi, czyli uczestników akcji
„Zapisz się na Internet LTE”, pracowników i współpracowników operatora,
pracowników sieci sprzedaży Cyfrowego Polsatu oraz przedstawicieli
mediów miało okazję przez ten czas bezpłatnie korzystać z usługi,
oceniając jej jakość. Dostęp do sieci odbywał się za pomocą modemu LTE
Speed 1000 firmy IPWireless. Przeprowadzone badania satysfakcji
wykazały, że usługa LTE spełniła oczekiwania ponad 65% testerów. Ponad
60% użytkowników osiągało maksymalne prędkości powyżej 11 Mb/s, a 75% –
powyżej 5 Mb/s. Ponad 50% klientów generowało ruch nie większy niż 5
GB, a kolejne 33% od 5 do 20 GB. Pozytywnie oceniono wygodę korzystania
z usługi, szybkość łącza oraz obsługę klienta – odpowiednio 7,6, 7,7 i
9,0 w skali 10-stopniowej. Nawet początkowe kłopoty ze stabilnością
łącza (ocena 5,4) nie odwiodły użytkowników od wystawienia bardzo
dobrej oceny ogólnej – 6,8. Warto wspomnieć, że ponad 75% testerów nie
posiadała dotychczas łącza szybszego niż 10 Mb/s, co oznacza, że
Internet LTE był dla nich przez okres testów niewątpliwym skokiem
jakościowym.
– Testy konsumenckie wypadły
bardzo pomyślnie. Dzięki nim sprawne zdiagnozowaliśmy niedoskonałości
usługi i mogliśmy podjąć odpowiednie działania, tak aby dzisiaj
rozpocząć sprzedaż Internetu LTE. Nadal trwają prace nad optymalizacją
sieci radiowej mające na celu zapewnienie wysokich parametrów usługi i
możliwie najszerszego jej zasięgu – mówi Dominik Libicki, Prezes
Zarządu, Cyfrowy Polsat .
LTE już od 30 zł
Cyfrowy Polsat uruchamiając usługi LTE, przygotował z
myślą o swoich klientach ofertę uniwersalną, zapewniającą w ramach
jednej opłaty abonamentowej i jednego modemu dostęp do Internetu przy
wykorzystaniu dwóch technologii – LTE i HSPA+. Taka konstrukcja
oferty łączy w sobie zalety obydwu rozwiązań – wysokich parametrów LTE
i mobilności HSPA+, maksymalizując korzyści dla klienta.
Użytkownicy mają do wyboru cztery pakiety danych, dostosowane do
różnych potrzeb odbiorców. Internauci korzystający z zasobów sieci
jedynie w podstawowym zakresie – odbieranie maili, przeglądanie www,
korzystanie z komunikatorów – będą zadowoleni z Pakietu 3GB w cenie 29 zł. Pakiet 5GB, w
cenie 49 zł miesięcznie, jest adresowany do konsumenta, który
chce odbierać i wysyłać większe pliki, np. zdjęcia lub mp3 oraz oglądać
filmy w sieci. Trzecia propozycja, przygotowana dla bardziej
wymagających użytkowników to Pakiet
10GB za 69 zł. Klienci decydujący się na tę ofertę będą mogli
grać on-line, a także pobierać duże pliki, w tym albumy muzyczne. Z
kolei użytkownicy, którzy nie potrafią sobie wyobrazić życia bez
stałego dostępu do Internetu, będą mogli
wybrać Pakiet 25 GB, pozwalający na swobodne korzystanie z sieci w
dowolnym zakresie. Za każdy miesiąc korzystania z takiej usługi trzeba
zapłacić 99 zł.
Dodatkowo każdy użytkownik Internetu LTE Cyfrowego
Polsatu będzie miał do dyspozycji opcję „Darmowe noce”, czyli aż 50
GB do wykorzystania w godzinach 0.00 – 8.00. Dzięki temu nie tylko
zyska swobodę korzystania z Internetu, ale także spore oszczędności.
Dla osób aktywnie korzystających z zasobów sieci przygotowano także
jednorazowy pakiet danych o wielkości 1 GB, do wykorzystania przez całą
dobę, w cenie 15 zł.
LTE Cyfrowego Polsatu: Użytkownicy mają do wyboru cztery pakiety
danych
Klienci mogą wybierać pomiędzy umową na 12 i 24 miesiące. Przez
pierwszych 7 dni mogą testować usługę i bez ponoszenia dodatkowych
kosztów podjąć decyzję o kontynuowaniu umowy.
– Jestem przekonany, że
przyszłość polskiego rynku dostępu do Internetu należy do technologii
mobilnych, które będą zyskiwały na znaczeniu dla polskich konsumentów.
Usługi o parametrach zapewnianych przez LTE w dłuższej perspektywie
zrewolucjonizują rynek i nawiążą równorzędną walkę z Internetem
kablowym – podkreśla Dominik Libicki, Prezes Zarządu, Cyfrowy
Polsat.
Internet LTE w Multiofercie Cyfrowego Polsatu
Internet LTE w Cyfrowym Polsacie można kupić jako osobną usługę lub
razem z telewizją i telefonią
komórkową w ramach Multioferty, czyli pakietu 3 usług dostępnych z
jedną opłatą abonamentową, umową i fakturą. W Multiofercie klient w
ramach opłaty za telewizję co miesiąc
otrzymuje pakiet danych do wykorzystania w usłudze Internet oraz 90
minut w usłudze telefonicznej.
Internet LTE w Multiofercie Cyfrowego Polsatu
Test konsumencki LTE podsumowanie: Tutaj
źródło: Polsat
Kan
Warto przeczytać:
Startuje nowa oferta internetu w CP i komercyjnie LTE
Jak dla mnie świetna oferta, jeśli poprawią zasięg to biorę ;]
Luuuu jelsi dla ciebie to swietna oferta to jestes zacofanym w rozwoju 😀
LIMITY Przy 100MB.S !!!!!!!!
POTEM IMPULSY jak w 2001 roku wdzwaniany net
uahahha
Bedziecie płacić i płakać Big rachunki i te żałosne limity przy tak szybkim necie !!!
Zapomniałem dodać TO :
Ponad 60% użytkowników osiągało maksymalne prędkości powyżej 11 Mb/s
A GDZIE ICH SUPER HIPER 100MB/S ?????????
I TO
Pakiet 5GB, w cenie 49 zł miesięcznie, jest adresowany do konsumenta, który chce odbierać i wysyłać większe pliki, np. zdjęcia lub mp3 oraz oglądać filmy w sieci.
Do mp3 i ogladania filmow w sieci hahahahahaha
nie moge matko boska alleluja
kilka filmów w HD na youtube i po limicie w 1 dzień
POLSAT OBUDZCIE SIE !!!!!!!
Jak widać oferta kierowana jest dla osób starszych którzy potrzebują internetu do oglądania stron informacyjnych takich jak wp, onet 🙂 i tylko tyle…
@stalewiak
Nie myl jednostek. 100 MB/s = 800 Mb/s
Ale fakt faktem, nawet połowy ze 100 Mb/s nie można zobaczyć w LTE.
A sorki fakt 100Mb.s
pomyłka w druczku 🙂
Ale zobaczycie jak ludzie sie tego nachapią i potem rachunki i pozew zbiorowy
Już szkoda mi tych ludzi
Ku… impulsy w 21 wieku ….. masakra
pozwów nie będzie – po to jest „Limit”. Możesz sobie ograniczyć max kwotę ponad abonament do 0, 10, 25, 50 i 100zł a jak wykorzystasz i to, to możesz sobie ten limit dokupić.
Oferta ma sens w przypadku osob placacych za telewizje polsatu. W multiofercie za 100 kilka zlotych jest pelna oferta + 5GB netu. Sam pelny pakiet kosztowal okolo 99zl wiec jest to oplacalne jesli ktos chce miec wszystkie programy oferowane przez polsat cyfrowy. Najgorsze jest to ze jak na razie usluga jest swiadczona w bardzo malej ilosci miejsc w Polsce. Zobaczymy jak szybko beda sie rozbudowywali.
Oferta jest całkiem przystepna. Zamierzam wziąc na próbę i sprawdzic czy jest roznica miedzy orange i Play, jesli bedzie stabilny (oby trafiła mi sie burza w te 7 dni) to bedzie zmiana, tymbardziej ze mam koniec lojalki w Play.
Jestem ciekaw ,który operator mobilnego internetudaje go bez limitu danych.A co do prędkości LTE to ja mam 45Mb/s i to wcale nie jest chwilowa prędkośc.Oczywiście jeśli ktoś chce mieć 4G to niech weźmie PLAYa z limitem prędkości ,ale pewnie bez limitu na pakiet danych 🙂 pozdrawiam wszystkich niezadowolonych z życia i mobilnego internetu
Ja również się skuszę, tym bardziej że jestem już z polsatem kilka lat, ale do tej pory korzystałem tylko z TV. Teraz zamierzam wziąć Multi razem z LTE i telefonem. Co najlepsze – telefon z cp będzie działał, bo polsat ma podpisane umowy ze wszystkimi operatorami.
Nie moge do nikogo wysłać sms , wgl nie dochodzą . Pisze oczekiwanie , a gdzieś tak po 5 minutach nieudane .; Z kartą wszystko okej , a telefon kupiłam kilka dni temu .Nie wiem o co chodzi .