W wyniku pomyślnego zakończenia testów konsumenckich LTE,
najnowocześniejszej mobilnej technologii szerokopasmowego dostępu do
Internetu, Cyfrowy Polsat 30
sierpnia br. rozpoczyna sprzedaż usług LTE. Internet LTE
umożliwiający korzystanie z sieci z prędkością do 100 Mb/s jest
dostępny już od 30 zł miesięcznie. Usługi są realizowane przy
wykorzystaniu nowoczesnego modemu firmy Huawei obsługującego obydwie
technologie dostępu do Internetu zapewniane
przez Cyfrowy Polsat – LTE 1800 i HSPA+ 900.

Zgodnie z oczekiwaniami klientów

Trwające od 16 marca br. testy konsumenckie usługi LTE właśnie
dobiegły końca. Prawie 2000 testerów usługi, czyli uczestników akcji
„Zapisz się na Internet LTE”, pracowników i współpracowników operatora,
pracowników sieci sprzedaży Cyfrowego Polsatu oraz przedstawicieli
mediów miało okazję przez ten czas bezpłatnie korzystać z usługi,
oceniając jej jakość. Dostęp do sieci odbywał się za pomocą modemu LTE
Speed 1000 firmy IPWireless. Przeprowadzone badania satysfakcji
wykazały, że usługa LTE spełniła oczekiwania ponad 65% testerów. Ponad
60% użytkowników osiągało maksymalne prędkości powyżej 11 Mb/s, a 75% –
powyżej 5 Mb/s. Ponad 50% klientów generowało ruch nie większy niż 5
GB, a kolejne 33% od 5 do 20 GB. Pozytywnie oceniono wygodę korzystania
z usługi, szybkość łącza oraz obsługę klienta – odpowiednio 7,6, 7,7 i
9,0 w skali 10-stopniowej. Nawet początkowe kłopoty ze stabilnością
łącza (ocena 5,4) nie odwiodły użytkowników od wystawienia bardzo
dobrej oceny ogólnej – 6,8. Warto wspomnieć, że ponad 75% testerów nie
posiadała dotychczas łącza szybszego niż 10 Mb/s, co oznacza, że
Internet LTE był dla nich przez okres testów niewątpliwym skokiem
jakościowym.

Testy konsumenckie wypadły
bardzo pomyślnie. Dzięki nim sprawne zdiagnozowaliśmy niedoskonałości
usługi i mogliśmy podjąć odpowiednie działania, tak aby dzisiaj
rozpocząć sprzedaż Internetu LTE. Nadal trwają prace nad optymalizacją
sieci radiowej mające na celu zapewnienie wysokich parametrów usługi i
możliwie najszerszego jej zasięgu
– mówi Dominik Libicki, Prezes
Zarządu, Cyfrowy Polsat .

LTE już od 30 zł

Cyfrowy Polsat uruchamiając usługi LTE, przygotował z
myślą o swoich klientach ofertę uniwersalną, zapewniającą w ramach
jednej opłaty abonamentowej i jednego modemu dostęp do Internetu przy
wykorzystaniu dwóch technologii – LTE i HSPA+. Taka konstrukcja
oferty łączy w sobie zalety obydwu rozwiązań – wysokich parametrów LTE
i mobilności HSPA+, maksymalizując korzyści dla klienta.

Użytkownicy mają do wyboru cztery pakiety danych, dostosowane do
różnych potrzeb odbiorców. Internauci korzystający z zasobów sieci
jedynie w podstawowym zakresie – odbieranie maili, przeglądanie www,
korzystanie z komunikatorów – będą zadowoleni z Pakietu 3GB w cenie 29 zł. Pakiet 5GB, w
cenie 49 zł miesięcznie
, jest adresowany do konsumenta, który
chce odbierać i wysyłać większe pliki, np. zdjęcia lub mp3 oraz oglądać
filmy w sieci. Trzecia propozycja, przygotowana dla bardziej
wymagających użytkowników to Pakiet
10GB za 69 zł
. Klienci decydujący się na tę ofertę będą mogli
grać on-line, a także pobierać duże pliki, w tym albumy muzyczne. Z
kolei użytkownicy, którzy nie potrafią sobie wyobrazić życia bez
stałego dostępu do Internetu, będą mogli
wybrać Pakiet 25 GB, pozwalający na swobodne korzystanie z sieci w
dowolnym zakresie. Za każdy miesiąc korzystania z takiej usługi trzeba
zapłacić 99 zł.

Dodatkowo każdy użytkownik Internetu LTE Cyfrowego
Polsatu
będzie miał do dyspozycji opcję „Darmowe noce”, czyli aż 50
GB do wykorzystania w godzinach 0.00 – 8.00. Dzięki temu nie tylko
zyska swobodę korzystania z Internetu, ale także spore oszczędności.
Dla osób aktywnie korzystających z zasobów sieci przygotowano także
jednorazowy pakiet danych o wielkości 1 GB, do wykorzystania przez całą
dobę, w cenie 15 zł.

LTE Cyfrowego Polsatu: Użytkownicy mają do wyboru cztery pakiety danych
LTE Cyfrowego Polsatu: Użytkownicy mają do wyboru cztery pakiety
danych

Klienci mogą wybierać pomiędzy umową na 12 i 24 miesiące. Przez
pierwszych 7 dni mogą testować usługę i bez ponoszenia dodatkowych
kosztów podjąć decyzję o kontynuowaniu umowy.

Jestem przekonany, że
przyszłość polskiego rynku dostępu do Internetu należy do technologii
mobilnych, które będą zyskiwały na znaczeniu dla polskich konsumentów.
Usługi o parametrach zapewnianych przez LTE w dłuższej perspektywie
zrewolucjonizują rynek i nawiążą równorzędną walkę z Internetem
kablowym
– podkreśla Dominik Libicki, Prezes Zarządu, Cyfrowy
Polsat.

Internet LTE w Multiofercie Cyfrowego Polsatu

Internet LTE w Cyfrowym Polsacie można kupić jako osobną usługę lub
razem z telewizją i telefonią
komórkową
w ramach Multioferty, czyli pakietu 3 usług dostępnych z
jedną opłatą abonamentową, umową i fakturą. W Multiofercie klient w
ramach opłaty za telewizję co miesiąc
otrzymuje pakiet danych do wykorzystania w usłudze Internet oraz 90
minut w usłudze telefonicznej.

Internet LTE w Multiofercie Cyfrowego Polsatu
Internet LTE w Multiofercie Cyfrowego Polsatu

Test konsumencki LTE podsumowanie: Tutaj

źródło: Polsat

Kan

Warto przeczytać:
Startuje nowa oferta internetu w CP i komercyjnie LTE