Jesteś tutaj:-, Newsy, Operatorzy, Sprzęt, Taryfy komórkowe-Płatność BLIK-iem w smartfonie w placówkach Poczty Polskiej

Płatność BLIK-iem w smartfonie w placówkach Poczty Polskiej

Poczta Polska wdrożyła dla swoich klientów opcję płatności za pomocą telefonu przy użyciu systemu płatności BLIK. Każdy posiadacz smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK może wygodnie i szybko zapłacić za towary i usługi zakupione w pocztowej placówce.

Z końcem lutego Poczta Polska rozpoczęła wdrożenie w ponad 4600 placówkach sieci własnej możliwość płatności z wykorzystaniem bankowej aplikacji z funkcją BLIK za towary i usługi zakupione w placówkach pocztowych. Nowa opcja płatności była wdrażana sukcesywnie i dzisiaj jest już dostępna we wszystkich placówkach wyposażonych w terminale POS.

Szybkie zakupy bez gotówki lub karty płatniczej

Do skorzystania z oferty handlowej placówek pocztowych wystarczy posiadanie dowolnego modelu smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK. Dzięki niej można dokonać płatności bez posiadania przy sobie gotówki, czy karty płatniczej. W celu realizacji płatności klient powinien poinformować sprzedawcę, że chce zapłacić za pomocą BLIKA, odczytać kod BLIK w aplikacji swojego banku i wprowadzić go na terminalu, a następnie zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej w swoim telefonie.

Płatność za pomocą BLIKA to kolejne wprowadzone w krótkim czasie udogodnienie jakie oferujemy klientom naszych placówek. Klienci Poczty Polskiej mogą bez żadnych limitów kwotowych i dodatkowych kosztów zapłacić za usługi pocztowe, handlowe i finansowe (opłaty za rachunki np. za gaz, prąd, opłaty podatkowe). Dla nas to możliwość zapewnienia szybkiej i sprawnej obsługi, a dla klientów wygoda w formie wyboru sposobu płatności – opisuje nową usługę Paweł Kopeć, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży z Poczty Polskiej.

Cieszymy się z nawiązania współpracy z Pocztą Polską bo to oznacza dalsze umocnienie pozycji BLIKA jako powszechnej metody płatności. Dzięki temu użytkownicy BLIKA będą mogli realizować wszelkie opłaty w tak dużej sieci placówek Poczty Polskiej, w sposób w jaki oczekują, czyli wygodnie, szybko i bezpiecznie – mówi Grzegorz Długosz, prezes Polskiego Standardu Płatności.

Bezpieczne zakupy z aplikacją na smartfona

BLIKA w swoich aplikacjach bankowych aktywowało już prawie 3,5 miliona osób, a od momentu uruchomienia systemu dokonano nim już ponad 10 milionów transakcji. BLIKIEM można płacić niemal we wszystkich polskich sklepach internetowych, wypłacać gotówkę z większości bankomatów, realizować natychmiastowe przelewy na numer telefonu w pięciu bankach, płacić w ponad 170 tysiącach terminali POS, w biletomatach komunikacji miejskiej, a nawet podczas rozmowy z konsultantem na infolinii.

Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności – http://www.polskistandardplatnosci.pl.

Podstawowe informacje o Polskim Standardzie Płatności i systemie płatności mobilnych BLIK

BLIK – powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski i Inteligo) obejmujących swym zasięgiem ok. 60 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. System został zaplanowany w taki sposób, aby w szybkim czasie, na tych samych warunkach, dołączyły do niego inne krajowe banki i firmy rynku finansowego. Od maja 2016 r.

z BLIKA mogą korzystać klienci Getin Noble Banku, a od października 2016 r. klienci T-Mobile Usługi Bankowe. Kolejni wydawcy i agenci są w trakcie finalizacji ustaleń związanych z uczestnictwem w systemie BLIK.

źródło: Polski Standard Płatności

Kan



Autor |2017-04-11T11:27:08+02:0011 kwietnia 2017 11:27|Kategorie: Konsole, Newsy, Operatorzy, Sprzęt, Taryfy komórkowe|Tagi: , , , |1 komentarz

1 komenarz

  1. thx 11 kwietnia 2017 w 15:41 - Odpowiedz

    Dzisiaj na poczcie nie można było płacić zbliżeniowo. Poszedłem tylko z telefonem, żeby zapłacić z Android Pay, a musiałem wracać do samochodu po kartę :/

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.