Jak wynika z najnowszego raportu T-Bull, w ubiegłym miesiącu deweloperowi przybyło ponad 7 milionów nowych pobrań gier, co oznacza, że łączna skumulowana liczba to już prawie 316 milionów.

Wrocławskie studio T-Bull specjalizujące się w produkcji gier na platformy mobilne opublikowało raport za miesiąc marzec, który od lutego pojawia się w nowoczesnej formie. Inwestorzy mogą teraz śledzić działalność spółki w przystępnej formie – za pomocą infografik, pokazujących kluczowe dane w przejrzysty i klarowny sposób.

Jak wynika z najnowszego raportu, w ubiegłym miesiącu deweloperowi przybyło ponad 7 milionów nowych pobrań gier, co oznacza, że łączna skumulowana liczba to już prawie 316 milionów.

– Przy projektowaniu gier stawiamy na kontakt z użytkownikami, którzy mogą testować nasze gry w fazach beta i mieć realny wpływ na finalny wygląd produktu. Dzięki aktywnej komunikacji z inwestorami wypracowaliśmy nową formę comiesięcznego raportu, który obecnie oprócz skumulowanej liczby pobrań zawiera takie informacje jak wskaźniki monetyzacji czy aktualny poziom zainteresowania graczy danym tytułem. Tym samym pokazujemy, że na bieżąco aktualizowana i udoskonalana produkcja może cieszyć się dużą popularnością nawet wiele lat po premierze, generując każdego miesiąca setki tysięcy nowych pobrań – mówi Grzegorz Zwoliński, prezes zarządu i współzałożyciel studia T-Bull S.A.

Wśród najpopularniejszych i najbardziej dochodowych tytułów znajdują się niezmiennie Moto Rider Go i Top Speed. Pierwszy z wyżej wymienionych może pochwalić się wynikiem prawie 44 milionów pobrań łącznie. W samym marcu grę pobrano 1,66 miliona razy (1,5 mln to sklep Google Play), a średnia kwota transakcji wyniosła 5,45 dolara amerykańskiego. Wśród najbardziej dochodowych rynków znajdują się Stany Zjednoczone, Japonia i Brazylia, które odpowiadają kolejno za 17,57%, 8,77% i 8,51% wszystkich transakcji dokonanych przez użytkowników w ubiegłym miesiącu.

Jeśli chodzi o Top Speed, to gra została pobrana w marcu 650 tysięcy razy, przebijając tym samym 25,5 miliona pobrań łącznie. Średnia kwota transakcji jest jednak nieco wyższa niż w przypadku Moto Rider GO. Przeciętny użytkowników dokonujący zakupu w aplikacji, przeznaczył na ten cel 5,84 dolara amerykańskiego, a ponad 50% wszystkich transakcji dokonali mieszkańcy Stanów Zjednoczonych.

źródło: T-Bull

Czytaj też: Moto Rider GO, zyskuje uznanie zespołu Google Play