Firma wprowadza nowe funkcje w karcie Aktualizacje, w której znajdziemy zarówno Kanały, jak i Status.

 

Przez ostatnie dwa lata pracowaliśmy nad tym, aby to miejsce w WhatsApp umożliwiało Ci odkrywanie nowości. Obecnie z karty korzysta codziennie aż 1,5 mld osób. Ogromnie motywuje nas to do dalszego działania i rozwijania funkcji, które pomagają administratorom, organizacjom i firmom budować swoją obecność w WhatsApp.

 

Trzy sposoby na osiągnęcie celu:

  • Subskrypcje kanałów: wspieranie ulubionego kanału w ramach subskrypcji, która pozwala otrzymywać specjalne aktualizacje w zamian za miesięczną opłatę.
  • Promowane kanały: odkrywanie nowych, interesujących kanałów podczas przeglądania katalogu. Po raz pierwszy administratorzy zyskają możliwość zwiększenia widoczności swojego kanału.
  • Reklamy w statusie: Z łatwością znajdujesz nowe firmy i rozpoczynasz z nimi rozmowy na temat promowanego produktu lub promowanej usługi bezpośrednio w karcie Statusu.

Te nowe funkcje pojawią się wyłącznie w karcie Aktualizacje, czyli z dala od Twoich czatów prywatnych. Oznacza to, że jeśli korzystasz z WhatsApp wyłącznie do rozmów z bliskimi i przyjaciółmi, ta zmiana nie wpłynie na Twój sposób korzystania z aplikacji.

 

Reklamy tworzone z myślą o prywatności

Jak zawsze w WhatsApp nowe funkcje opracowaliśmy w taki sposób, aby najwyższym priorytetem była Twoja prywatność. Twoje prywatne wiadomości, rozmowy i statusy jak zawsze pozostają w pełni zaszyfrowane, co oznacza, że nikt nie ma do nich dostępu (nawet my).

Aby pokazywać Ci interesujące reklamy w Statusie lub Kanałach, korzystamy z ograniczonych informacji na Twój temat, takich jak kraj lub miasto, język, obserwowane kanały oraz to, w jaki sposób wchodzisz w interakcje z wyświetlanymi Ci reklamami. W przypadku użytkowników, którzy dodali WhatsApp do Centrum kont, będziemy również stosować ich preferencje reklamowe i wykorzystywać informacje z różnych kont Meta.

Nigdy nie sprzedamy ani nie udostępnimy Twojego numeru telefonu reklamodawcom. Nie wykorzystujemy Twoich prywatnych wiadomości, rozmów ani grup, do których należysz, aby określić, jakie reklamy zobaczysz.