Firma wprowadza nowe funkcje w karcie Aktualizacje, w której znajdziemy zarówno Kanały, jak i Status.
Przez ostatnie dwa lata pracowaliśmy nad tym, aby to miejsce w WhatsApp umożliwiało Ci odkrywanie nowości. Obecnie z karty korzysta codziennie aż 1,5 mld osób. Ogromnie motywuje nas to do dalszego działania i rozwijania funkcji, które pomagają administratorom, organizacjom i firmom budować swoją obecność w WhatsApp.
Trzy sposoby na osiągnęcie celu:
- Subskrypcje kanałów: wspieranie ulubionego kanału w ramach subskrypcji, która pozwala otrzymywać specjalne aktualizacje w zamian za miesięczną opłatę.
- Promowane kanały: odkrywanie nowych, interesujących kanałów podczas przeglądania katalogu. Po raz pierwszy administratorzy zyskają możliwość zwiększenia widoczności swojego kanału.
- Reklamy w statusie: Z łatwością znajdujesz nowe firmy i rozpoczynasz z nimi rozmowy na temat promowanego produktu lub promowanej usługi bezpośrednio w karcie Statusu.
Te nowe funkcje pojawią się wyłącznie w karcie Aktualizacje, czyli z dala od Twoich czatów prywatnych. Oznacza to, że jeśli korzystasz z WhatsApp wyłącznie do rozmów z bliskimi i przyjaciółmi, ta zmiana nie wpłynie na Twój sposób korzystania z aplikacji.
Reklamy tworzone z myślą o prywatności
Jak zawsze w WhatsApp nowe funkcje opracowaliśmy w taki sposób, aby najwyższym priorytetem była Twoja prywatność. Twoje prywatne wiadomości, rozmowy i statusy jak zawsze pozostają w pełni zaszyfrowane, co oznacza, że nikt nie ma do nich dostępu (nawet my).
Aby pokazywać Ci interesujące reklamy w Statusie lub Kanałach, korzystamy z ograniczonych informacji na Twój temat, takich jak kraj lub miasto, język, obserwowane kanały oraz to, w jaki sposób wchodzisz w interakcje z wyświetlanymi Ci reklamami. W przypadku użytkowników, którzy dodali WhatsApp do Centrum kont, będziemy również stosować ich preferencje reklamowe i wykorzystywać informacje z różnych kont Meta.
Nigdy nie sprzedamy ani nie udostępnimy Twojego numeru telefonu reklamodawcom. Nie wykorzystujemy Twoich prywatnych wiadomości, rozmów ani grup, do których należysz, aby określić, jakie reklamy zobaczysz.
Zostaw komentarz