Spółdzielcza Grupa Bankowa poinformowała o wprowadzeniu pierwszej wspólnej oferty, dostępnej w zrzeszonych Bankach Spółdzielczych. „Konto za Złotówkę” to propozycja, która obejmuje prowadzenie konta osobistego, kartę zbliżeniową Mastercard oraz nową aplikację mobilną Portfel SGB. Udostępnieniu nowej oferty towarzyszy pierwsza wspólna kampania produktowa Banków Spółdzielczych SGB, pod hasłem „Odkryj wartość jednej złotówki”.


Wprowadzając „Konto za Złotówkę” Banki Spółdzielcze SGB stawiają na jasne zasady dla klientów. Brak dodatkowych opłat za prowadzenie rachunku i posiadanie karty nie jest uzależniony od spełnienia dodatkowych warunków, co wyróżnia ofertę na tle innych banków. Nowa oferta Banków Spółdzielczych SGB to wysokiej klasy usługi bankowe, dostępne za minimalną opłatę w wysokości jednej złotówki miesięcznie. Nowy pakiet produktowy dostępny jest w tej samej formie w bankach spółdzielczych dysponujących łącznie 1,4 tys. placówek. Ich lista, wraz z mapą, znajduje się na stronie www.sgb.pl.



Wspólna oferta Banków Spółdzielczych SGB pozwala realizować zrzeszonym Bankom cele obowiązujące w strategii Spółdzielczej Grupy Bankowej, związane z dotarciem do nowych klientów. Wartości, które był fundamentem tego projektu, to uczciwość i nowoczesność. Zależało nam na wkomponowaniu wspólnego produktu w dotychczasową ofertę Banków Spółdzielczych, jednocześnie nie naruszając ich niezależności biznesowej. To poszczególne banki najlepiej znają potrzeby i oczekiwania swoich Klientów. Dzięki temu powstał produkt finansowy, którym Banki Spółdzielcze mogą śmiało konkurować z innymi propozycjami dostępnymi na rynku
– mówi Paweł Pyzik, Wiceprezes Zarządu, p.o. Prezesa Zarządu SGB-Banku SA.

We wprowadzeniu i promowaniu nowej oferty Banki Spółdzielcze SGB wspiera Mastercard, który oferuje karty zbliżeniowe do „Konta za Złotówkę”.


Cieszę się, że mamy okazję realizować kolejny innowacyjny projekt z Bankami Spółdzielczymi SGB. Mają one wyjątkową możliwość docierania z usługami finansowymi również do mniejszych miejscowości, gdzie problem wykluczenia finansowego jest szczególnie widoczny. Warto pamiętać, że 7 milionów Polaków nadal nie ma konta bankowego. Wychodząc do nich z przejrzystą ofertą na miarę ery cyfrowej, Banki Spółdzielcze SGB mogą w znaczący sposób przyczynić się do zmniejszenia tego problemu
– mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

Do obsługi „Konta za Złotówkę” będzie służyła m.in. całkowicie odświeżona aplikacja mobilna pod nazwą Portfel SGB. Jej użytkownik będzie mógł sprawdzić saldo swojego rachunku powiązanego z kartą i stan zadłużenia na karcie kredytowej oraz śledzić historię operacji. W najbliższych miesiącach aplikacja będzie uzupełniana o kolejne funkcjonalności, takie jak: zarządzanie kartą, płatności mobilne telefonem, a także inne funkcjonalności pozabankowe.

Głównym partnerem technologicznym wspierającym wprowadzenie nowej aplikacji mobilnej jest First Data Polska.


Klienci zyskali szybki i wygodny sposób aktywacji mobilnej aplikacji płatniczej. Zamiast stosowania jednorazowego kodu dostępnego tylko w oddziale banku, wprowadzają dane karty płatniczej, którą mają zawsze przy sobie. Mogą to zrobić w każdym miejscu, o każdej porze. Jest to dla nich znaczne ułatwienie i oszczędność czasu – mówi Jolanta Rycerz, członek zarządu First Data Polska. – Warto podkreślić, że jest to pierwsze w Polsce wdrożenie aplikacji o takich możliwościach aktywacji.

źródło: SGB

Kan