Jesteś tutaj:---Wyniki finansowe

Wyniki finansowe2018-01-20T22:55:15+02:00

WYNIKI FINANSOWE

Solidne wyniki operacyjne i finansowe, zgodne z długoterminową strategią rozwoju T-Mobile Polska mimo zamrożenia gospodarki pod koniec kwartału

By |14 maja 2020 09:18|Finanse, Newsy, Operatorzy, Opinie ekspertów, Raporty i prezentacje, Rynek, T-Mobile, Top7|

W pierwszym kwartale 2020 r. T-Mobile Polska odnotowało poprawę kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych. Poprawa ta jest efektem konsekwentnej realizacji strategii biznesowej spółki, która z początkiem kwartału skupiona była na przejściu od działań optymalizacyjnych i wypracowania oferty konwergentnej do działań nastawionych na zwiększanie siły rynkowej.

Wyniki Orange Polska za 1 kwartał: biznes firmy ma mocne fundamenty, wpływ pandemii uwidoczni się w kolejnych miesiącach

By |29 kwietnia 2020 10:32|Finanse, Inne, Internet, Newsy, Operatorzy, Opinie ekspertów, Orange, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7, Wydarzenia|

Orange Polska osiągnął w pierwszym kwartale tego roku bardzo dobre wyniki– zarówno pod względem finansowym jak i komercyjnym. Przychody firmy zwiększyły się o prawie 1%, a wskaźnik rentowności operacyjnej EBITDAaL o 6% w porównaniu do tego okresu ub. roku. W pierwszych trzech miesiącach do Orange dołączyło 44 tysiące nowych klientów światłowodu, co jest drugim najlepszym kwartalnym wynikiem w historii. Wzrosła też liczba klientów korzystających z abonamentowych usług mobilnych od Orange. Wyniki za pierwszy kwartał w bardzo niewielkim stopniu odzwierciedlają niekorzystne skutki pandemii COVID-19.

Kingston Technology liderem w kanale sprzedaży dysków SSD w 2019 roku

By |21 kwietnia 2020 09:56|Akcesoria komputerowe, Finanse, Newsy, Opinie ekspertów, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Top7, Wydarzenia|

Kingston Digital Inc. poinformowała, że sprzedaż jej dysków SSD nadal dynamicznie rośnie po niezwykle udanym roku 2019. Zapotrzebowanie na dyski SSD w I kw. 2020 r. utrzymywało się na wysokim poziomie z uwagi na stały wzrost w segmentach rozwiązań dla klientów indywidualnych, przedsiębiorstw i producentów OEM.

5 lat BLIKA – 353 mln transakcji o wartości 47 mld złotych, czas na ekspansję międzynarodową

By |27 lutego 2020 09:35|Aplikacje, Bezpieczeństwo, Finanse, Inne, Internet, Newsy, Opinie ekspertów, Oprogramowanie, Płatności, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7|

W lutym mija 5 lat od udostępnienia systemu płatności mobilnych BLIK. Przez ten czas BLIK stał się powszechnie dostępny i masowo wykorzystywany. Użytkownicy zrealizowali nim łącznie 353 milionów transakcji o wartości 47 miliardów zł. BLIK najpopularniejszy jest w internecie, gdzie w 2019 roku wyprzedził płatności kartami. W ubiegłym roku z BLIKA skorzystało blisko 9 mln użytkowników.

Przychody LiveChat Software wyższe o 16,5% a zysk netto o 15,1%

By |27 lutego 2020 09:00|Aplikacje, Finanse, Inne, Internet, Newsy, Rynek, Top7|

W III kwartale roku finansowego 2019/20 skonsolidowane przychody grupy LiveChat Software wyniosły 32,4 mln zł a zysk netto 15,8 mln zł. Narastająco, w ciągu trzech kwartałów, przychody wzrosły o 18,8% do 94,9 mln zł a zysk netto o 11,5% do 47,0 mln zł. Spółka bardzo intensywnie zaczęła rok kalendarzowy.

Wyniki UPC Polska: 2019 rokiem dynamicznego wzrostu

By |17 lutego 2020 08:54|Finanse, Inne, Internet, Newsy, Operatorzy, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7, UPC, Wydarzenia|

Wprowadzenie usług komórkowych, dalsza Giga Ekspansja oraz najlepszy poziom obsługi klienta, potwierdziły pozycję UPC Polska jako najbardziej polecanego operatora i pozytywnie wpłynęły na wyniki 2019 roku. Na koniec czwartego kwartału liczba cyfrowych usług wzrosła w stosunku do poprzedniego roku o 4% i wyniosła 3 167 600.

Kursy co 15 sekund i dojazd do klienta w 5 minut – iTaxi podsumowuje kolejny rok działalności

By |14 lutego 2020 08:52|Aplikacje, Finanse, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7|

Miliony przejazdów zrealizowanych w 2019 roku, o 40% więcej kierowców, liczne inwestycje w rozwój oferty skierowanej do biznesu i powołanie Łukasza Wejcherta do Rady Nadzorczej firmy – tak zakończył się 2019 rok dla iTaxi, czołowego dostawcy usług związanych z podróżowaniem.

Polacy coraz bardziej mobilni – już 9 na 10 użytkowników smartfona za jego pomocą robi przelewy

By |13 stycznia 2020 11:00|Aplikacje, Finanse, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Płatności, Rynek, Top7, Wydarzenia|

Trzy czwarte Polaków nosi w swojej kieszeni smartfon, a niemal co drugi za pośrednictwem zainstalowanej na nim aplikacji bankowej wykonuje szereg różnych operacji – tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Alior Banku. Nie ma wątpliwości, że kanały mobilne systematycznie zdobywają coraz więcej zwolenników. Dziś dzięki nim możemy już nie tylko sprawdzić stan konta, ale także opłacić zakupy lub zgłosić wniosek o pożyczkę.

41 milionów złotych wypłaciła youtuberom grupa LTTM w 2019 roku

By |3 stycznia 2020 12:42|Finanse, Inne, Internet, Newsy, Płatności, Raporty i prezentacje, Rozrywka, Rynek, Top7|

Stworzona w październiku grupa LTTM, czyli LifeTube, TalentMedia oraz Mellon Media, tylko na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy wypłaciła youtuberom ponad 41 milionów złotych. Podsumowując rok 2019, największa grupa influencer marketingu w Polsce zdradza również, ile średnio kosztuje jedna kampania z influencerem oraz jakie wyświetlenia generują filmy youtuberów zrzeszonych w sieci.

Glovo zyskuje kolejne 150 milionów euro i osiąga status jednorożca

By |20 grudnia 2019 14:00|Aplikacje, Finanse, Inne, Internet, Newsy, Opinie ekspertów, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7|

Glovo, jeden z najszybciej rozwijających się graczy w kategorii on-demand delivery, ogłosił pozyskanie 150 milionów euro (167 milionów dolarów) ze środków inwestycyjnych z serii E. Najnowsza runda została przeprowadzona przez Mubadala, przy dalszym wsparciu poprzednich inwestorów: Drake Enterprises, Idinvest i Lakestar.

Co Polacy kupowali w Internecie – podsumowanie roku według AliExpress

By |17 grudnia 2019 08:00|Aplikacje, e-Handel, Finanse, Inne, Internet, Newsy, Płatności, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7, Wydarzenia|

Miesiąc temu koncepcja „Dnia Singla” zaczęła podbijać serca konsumentów, a coroczne szaleństwo zakupów rozpoczęte w Chinach stało się największym międzynarodowym festiwalem tego typu na świecie. Pod koniec roku, gdy większość z nas albo czeka na nadejście przesyłek zamówionych 11.11, albo już cieszy się z nowych produktów, AliExpress podsumowuje, co Polacy najczęściej wybierali na największej światowej platformie zakupowej.

BLIK: Black Friday najsilniejszym impulsem zakupowym, Cyber Monday wciąż z potencjałem do zagospodarowania w ecommerce

By |6 grudnia 2019 16:35|e-Handel, Finanse, Inne, Internet, Newsy, Płatności, Rozrywka, Rynek, Top7, Wydarzenia|

Podczas 4 dni obejmujących dwa marketingowe wydarzenia – Black Friday i Cyber Monday użytkownicy zapłacili BLIKIEM blisko 4 miliony razy, wartość transakcji wyniosła w tym czasie blisko 600 milionów złotych. Analiza danych pokazuje, że polski ecommerce wciąż nie wykorzystuje potencjału marketingowego Cyber Poniedziałku, koncentrując swoje działania promocyjne głównie na Czarnym Piątku.

Allegro Black Week 2019 był największym festiwalem zakupowym w historii

By |5 grudnia 2019 16:11|e-Handel, Finanse, Inne, Internet, Newsy, Płatności, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7, Wydarzenia|

Od 25.11 do 2.12 klienci kupowali średnio 2,2 miliona przedmiotów dziennie. To o jedną trzecią więcej, niż średnia w dniach poza promocjami. Dzięki Allegro Black Week klienci oszczędzili średnio 20% w porównaniu do zakupów poza promocjami - dane były weryfikowane dzięki monitoringowiśrednich cen w ofertach przez 30 dni przed promocją. Do tego kupujący oszczędzili 19,3 miliona złotych dzięki darmowym dostawom z Allegro Smart!

Maxcom po III kwartałach 2019 roku z 12-proc. wzrostem sprzedaży i blisko 17 mln zł przepływów operacyjnych

By |3 grudnia 2019 10:54|Finanse, Newsy, Pozostałe, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Telefony, Top7|

Maxcom, notowany na GPWwiodący europejski dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych - m.in. tradycyjnych aparatów telefonicznych dedykowanych Seniorom, w okresie styczeń - wrzesień 2019 roku osiągnął 86,9 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz wygenerował 16,8 mln zł cash flow z działalności operacyjnej.

Wyniki UPC Polska w III kwartale 2019: czwarty z rzędu kwartał wzrostu liczby klientów

By |8 listopada 2019 11:00|Finanse, Newsy, Operatorzy, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7, UPC|

W III kwartale 2019 roku UPC Polska rozbudowało ofertę internetu i cyfrowej rozrywki o usługi mobilne, stając się operatorem konwergentnym, oraz kontynuowało pozyskiwanie nowych klientów. Ich liczba w porównaniu do ubiegłego roku wzrosła o 39 700 do 1 470 600, a trzeci kwartał 2019 był czwartym z rzędu, w którym operator zanotował wzrost bazy. Znacznie wzrosła również liczba cyfrowych subskrypcji – w porównaniu z ubiegłym rokiem o 125 000 do 3 135 200.

Klienci Alior Banku coraz bardziej mobilni. W trzecim kwartale tego roku płacili smartfonem prawie co sekundę

By |2 listopada 2019 10:37|Aplikacje, Finanse, Inne, Internet, Newsy, Płatności, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7|

W ciągu roku liczba użytkowników aplikacji mobilnych Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe wzrosła o 60 proc. W trzecim kwartale tego roku wyniosła blisko 398 tys. osób. W tym czasie za pomocą swojego smartfona klienci banku wykonali prawie 11 mln transakcji.

Najwyższa w historii wartość sprzedaży w trzecim kwartale 2019 – wyniki finansowe LG

By |31 października 2019 08:48|Finanse, Inne, Internet, LG, Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt, Top7, Wydarzenia|

Firma LG Electronics Inc. (LG) ogłosiła wyniki finansowe za trzeci kwartał 2019: rekordowa wartość skonsolidowanych przychodów w trzecim kwartale wyniosła 13,15 mld USD (15,7 bln KRW), a zysk operacyjny w okresie lipiec-wrzesień osiągnął wartość 654,4 mln USD (781,4 mld KRW).

Wyniki Orange Polska za 3 kwartał: wyższe przychody i EBITDAaL. Rośnie liczba klientów najszybszego internetu i usług mobilnych.

By |29 października 2019 07:39|Finanse, Newsy, Operatorzy, Orange, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7|

Z Orange Światłowodu korzysta 473 tys. klientów, tylko w trzecim kwartale przybyło ich prawie 40 tys. Sieć światłowodowa dociera do 141 miast. Nadal rośnie liczba klientów konwergentnych pakietów Orange Love oraz abonamentowych usług mobilnych. Przychody firmy wzrosły o 4,3% w porównaniu do trzeciego kwartału ubiegłego roku m.in.  dzięki rosnącym przychodom z usług konwergentnych oraz usług IT i integratorskich dla biznesu.

Pierwszy w Europie telewizor LG OLED 8K sprzedany w Polsce

By |11 października 2019 16:07|Android, Finanse, LG, Płatności, Raporty i prezentacje, Rozrywka, Rynek, Sprzęt, Telewizja, Top7|

Najlepsza technologia i kinowa jakość zawsze znajdzie swoich wielbicieli, dla których cena nie jest wyzwaniem. Kosztujący 130 000 zł, pierwszy na świecie 88-calowy telewizor OLED 8K od LG, bardzo szybko znalazł swojego nabywcę w Polsce i to w zaledwie dwa tygodnie od momentu polskiej premiery.

FORUM TELEKOMUNIKACYJNE

Sekcje Forum

PRZEJDŹ DO FORUM

Zapisz się do Newslettera

[newsletter_signup_form id=1]