Prepaid2018-01-20T14:57:03+01:00

PREPAID

Wspólna Orbita w Orange vs. Stan Darmowy w Play

By |28 maja 2011 19:17|Newsy, Operatorzy, Orange, Play, Prepaid, Taryfy komórkowe|

Darmowe minuty na komórki i stacjonarne. Coraz częściej podarowanych minut do przegadania jest tak wiele, że nie wystarcza czasu, aby je wszystkie wykorzystać. Uwielbiacie rozmawiać z jedną osobą lub nawet z wieloma innymi ? Specjalnie dla Was zrobiliśmy zestawienie dwoch różnych promocji u dwóch różnych operatorów. Którą wybierzecie decyzja należy do Was.

Kara dla Orange za Zetafon. PTK Centertel nie zgadza się z karą

By |27 maja 2011 16:26|Newsy, Prawo, Prepaid, Promocje, Rynek, Taryfy, Taryfy komórkowe|

Prezes UKE nałożył na PTK Centertel (Orange) karę pieniężną w wysokości 2,5 mln zł. Urząd podał, że w toku postępowania administracyjnego ustalono, że PTK Centertel nie wypełniła obowiązków informacyjnych wobec dokonywanej zmiany cennika względem ponad 1,15 mln użytkowników końcowych mających umowę w promocji "Zetafon".

Wspólna Orbita: nowa promocja Orange w pre-paid (video)

By |25 maja 2011 15:38|Internet, Newsy, Operatorzy, Orange, Prepaid, Promocje, Taryfy komórkowe|

Orange wprowadza kolejną usługę Wspólna Orbita, która sprawdzi się w rozmowach z przyjaciółmi. Działa to tak, że jedna osoba aktywuje usługę, a jak i ona i druga osoba dzwoni do niej za darmo. Również przy pustym koncie. Dzięki niej dwie osoby dostają po 600 minut na rozmowy między sobą w Orange na kartę, czyli razem macie 1200.

Tajemnicze kody: wczorajszy kod był ostatnim

By |17 maja 2011 14:21|Newsy, Operatorzy, Orange, Prepaid, Promocje, Taryfy komórkowe|

„Tajemnicze Kody Orange” - Promocja umożliwiająca Abonentom wszystkich taryf na kartę w Orange oraz Abonentom sieci Orange korzystającym z ofert Mix dla klientów indywidualnych uzyskanie dodatkowych minut lub SMS-ów wymiennych na MMS-y w zamian za wysłanie poprawnego kodu/hasła pod określony w Promocji numer - została ostatecznie zakończona.

Tajemnicze kody: Jak zrobić promocję skazaną na sukces?

By |16 maja 2011 11:08|Newsy, Operatorzy, Orange, Prepaid, Promocje, Reklama, Taryfy komórkowe|

Sukces odnosi taka reklama, która przekona potencjalnego nabywcę do zakupu danego produktu lub usługi. Przygotowując akcję z kodami widzieliśmy duże możliwości, ale szczerze mówiąc nie spodziewalismy aż tak wielkiego sukcesu i kilkuset tysięcy uczestników promocji - poinformował Telix.pl rzecznik Grupy TP Wojciech Jabczyński.

Zapisz się do Newslettera

[newsletter_signup_form id=1]

Przejdź do góry