Właśnie zakończył się ostatni wywiad z kotem Ryśkiem., który opuścił Heyah, i wybrał się na emeryturę. Publikujemy najciekawsze fragmenty ostatniej „Godziny z Kotem Ryśkiem”

Zainteresowanie czatem było bardzo ogromne, Ryszard nie nadążał nad odpisywaniem na zadawane pytania.

Z czatu dowiedzieliśmy się że:

T-Mobile nie ma nic wspólnego z odejściem Ryśka z Heyah

Wraz z kotem z Heyah odchodzą jego przyjaciele: Pies Schabeusz, oraz Owca

Ryszard nie opuści swoich fanów, będzie co jakiś czas wchodził na swój profil na FB i kontaktował się z fanami, oraz sprawdzał co słychać w Heyah

Rysiek na swojej emeryturze, planuje się lenić, oraz prowadzić swój biznes z rybkami

Wyprowadzając się z Heyah wywiózł 18 ciężarówek poduszek i kociej karmy

W najbliższym czasie Rysiek z kumplami planuję wypad nad morzę

Maskotka sieci Heyah ma już 45 lat ludzkich, a 7,5 kocich

Heyah w czasie kadencji Kota Ryśka rozszerzyło swoją ofertę o ofertę mix, wprowadziło nową taryfę- Nowa Heyah, oraz wprowadziło wiele innych promocji, również obniżając stawkę za min do 30gr

Kot Rysiek, jako kluczowa postać Heyah kampanii „NO TO SRU” pojawił się w reklamach operatora w czerwcu 2009 roku. Kampania odniosła ogromy sukces wizerunkowy i z dnia na dzień kot, obok łapy Heyah stał się jednym z najlepiej rozpoznawalnym elementów wizerunku Heyah. Była to jedna z najdłuższych kampanii reklamowych w historii polskich telekomów.

Cały wywiad będzie dostępny wkrótce na oficjalnym Fan Page Heyah na Facebooku.

źródło: Heyah,wł

potter28