Stało się. Po wielu latach świetlanej kariery i życia w szoł biznesie, Rysiek zdecydował, że czas odpocząć na wcześniejszej emeryturze. T-Mobile zrezygnował z Kota Ryśka w reklamach sieci Heyah.

Rysiek wydał oświadczenie, w którym pisze, że odchodzi na emeryturę.

Mama zawsze mi powtarzała, że życie kota płynie dużo szybciej niż człowieka. Nigdy do końca jej nie wierzyłem, ale okazało się, że miała rację. Dobrze sobie wszystko poprzeliczałem – poodejmowałem, pododawałem, wymnożyłem i wyszło mi, że na ludzkie lata mam ich już 45, a to oznacza, że zapracowałem sobie na wcześniejszą emeryturę! ^^

Zdecydowałem, że odchodzę z Heyah. Po latach ciężkiej pracy chcę odpocząć od bycia gwiazdą, ale z Wami się jeszcze nie żegnam. Będę wpadać, pisać co u mnie i opowiadać, jak to jest być kocim emerytem.

Najbliższa okazja będzie już w ten czwartek – Heyah zaprosiła mnie na pożegnalny wywiad o godz. 16:00 na ich Facebooku. Ustaliliśmy, że do tego czasu ani ja, ani oni nie będziemy komentowali mojej decyzji. Na wszystkie Wasze pytania odpowiem w czwartek.

Ostatni wywiad Kota Ryśka (PDF):

Kot Rysiek, jako kluczowa postać Heyah kampanii „NO TO SRU” pojawił się w reklamach operatora w czerwcu 2009 roku. Kampania odniosła ogromy sukces wizerunkowy i z dnia na dzień kot, obok łapy Heyah stał się jednym z najlepiej rozpoznawalnym elementów wizerunku Heyah. Była to jedna z najdłuższych kampanii reklamowych w historii polskich telekomów.

źródło: Heyah

Kan