W ramach imprezy „Heyah Bardziej Dębki” T-Mobile ujawniła nową wizualizację „łapy” Heyah. zmieniono także krój czcionki napisu heyah.
Heyah Bardziej Dębki
źródło: Heyah
Kan
W ramach imprezy „Heyah Bardziej Dębki” T-Mobile ujawniła nową wizualizację „łapy” Heyah. zmieniono także krój czcionki napisu heyah.
źródło: Heyah
Kan
Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.
Bardzo ladne logo ciekawe czy wprowadza je na stale
logo ładne, ale ta łapa – ohydna, nie zmieniajcie czerwieni łapy od lat symbolu Heyah
Ciekawe czy nowe logo zagości na stałe czy tylko czasowo 🙂 W drugim przypadku pomysł niezły, mnie osobiście kojarzy się bardziej wakacyjnie. Czyżby nadchodziła nowa kampania? ;]
Jakoś czerwona bardziej mi się podoba.
W zwiazku ze zmiana wlaciciela teraz zrobia ja pewnie rozowa
Ta nowa Łapa kojarzy mi się ze sztuką 'street artu’ a kolorystyka jest w sam raz na lato. Nie bójmy się nowego. Przyzwyczajenia nas ograniczają.
Po co zmieniać coś co jest już na rynku uznane i wszyscy wiedzą jak wygląda.
@Tigertygrys
wiesz, jeden lubi się przywiązywać do różnych rzeczy a innego kręcą zmiany. Jeden nadal ogląda filmy z vhs-ów i nie liczy się dla niego jakość tylko np przywiązanie czy klimat a drugi woli np blue ray i jakość obrazu. Tak samo jest ze zmianą designu marki. Poza tym Heyah nadal zostaje jako marka tylko zmienia się wygląd jej loga czy kolorystyka 'łapy’. Wydaje mi się, że będzie to jednak tylko na czas wakacji.
cóż jeśli mercedes by zmienił logo na inne to nie wiem czy by wpłynęło pozytywnie na markę – czy ktoś lubi zmiany czy nie – znak firmowy powinien być rozpoznawalny i niezmienny- mamy przykład Google – w jakich sumach liczy straty po zmianach?W przypadku Heyah oczywiście to nie będzie miało takiego znaczenia.
wiadomo że marka zostaje, oferta również ale ludzie przywiązują się do głównego symbolu, można go oczywiście oświeżać ale robić z tego mix kolorów , kwestia gustu
@TigerTygrys
Z Mercedesem masz racje, ale raczej bym nie porównywał. Jednak skoro zadałeś pytanie z branży motoryzacyjnej to ci odpowiem w ten sposób….Wyobraź sobie, że Mazda- japońska firma motoryzacyjna przez lata nie miała rozpoznawalnego loga, które to kojarzyło się z logami innych marek w tym Renault. Logo zmieniane było aż trzy razy. Dopiero w 1998roku zmieniono je na logo, które używane jest do dziś. Logo Heyah mimo iż rozpoznawalne to jednak wymagało moim zdaniem odświeżenia i drobnego retuszu…przynajmniej na czas wakacji. Być może więcej barw oznacza również więcej możliwości w nowej ofercie?!
Ciekawy design, zobaczymy czy się przyjmie.