Drodzy Klienci!
W obecnej sytuacji związanej z wirusem COVID-19 jesteśmy świadomi, jak ważny jest kontakt z rodziną, bliskimi, czy też możliwość kontynuowania aktywności zawodowej.
W ostatnich dniach natężenie ruchu głosowego w sieci Play wzrosło o 30%, natomiast ruch transmisji danych w ciągu dnia wzrasta o 40% i wyrównuje się wieczorem do standardowego poziomu. Nasz dział techniczny nieustannie monitoruje i optymalizuje funkcjonowanie sieci, aby zapewnić niezakłócony dostęp do świadczonych usług. Sieć Play została zaprojektowania w sposób, który uwzględnia jej większe niż standardowe wykorzystanie, tak jak na przykład w Sylwestra lub podczas największych wydarzeń sportowych.
Salony Play pozostaną otwarte w lokalizacjach, na które zezwalają obecne rozporządzenia. Z uwagi na dynamiczną sytuację, przed wizytą w sklepie zachęcamy do sprawdzenia, czy jest on czynny. Numery telefonów do salonów można znaleźć na stronie play.pl/pomoc/salony-play.html. Wszyscy pracownicy sklepów, które pozostaną otwarte, zostali poinstruowani o zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Rozszerzyliśmy też codzienne procedury higieny i bezpieczeństwa zapewniając m. in. silniejsze środki do dezynfekcji.
Zachęcamy jednak wszystkich do zdalnych form kontaktu. Biuro Obsługi Klienta Play pozostaje dostępne pod numerem telefonu 790 500 500 i w aplikacji Play24. Przypominamy również, że kontynuujemy dostawę kurierską kart SIM oraz urządzeń zakupionych w zdalnych kanałach sprzedaży bez dodatkowych opłat.
Play ściśle stosuje się do zaleceń polskich władz i monitoruje informacje przekazywane przez Główny Inspektorat Sanitarny.
O wszelkich nowych rozwiązaniach będziemy informować na bieżąco.
Zespół PLAY
Your post is great and engaging, the content is very practical, and gets people’s attention. Thank you for sharing. mapquest driving directions