Znany wszystkim YouTube debiutował w 2005 roku. Po kilkunastu latach z serwisu korzysta co miesiąc godna podziwu liczba 1,8 miliarda użytkowników.
TikTok, po zaledwie 3 latach, gromadzi już jedną trzecią tej liczby – czyli 600 milionów użytkowników każdego miesiąca. W zdecydowanej większości są to osoby młode, wśród których aplikacja już teraz jest jedną z najpopularniejszych i najczęściej pobieranych na telefon.
600 milionów użytkowników. Ta liczba mówi sama za siebie. Co więcej, duży procent osób korzystających z TikTok stanowią ludzie młodzi — licealiści oraz dzieciaki ze szkół podstawowych. Ta aplikacja jak żadne inne narzędzie daje możliwość dotarcia do „Pokolenia Z”, które nie wyobraża sobie życia bez elektroniki. Siłę platformy dostrzegły liczne marki, bardzo chętnie podejmują współpracę z TikTokerami z całego świata, widząc w nich wielki potencjał. Nawet na naszej rodzimej scenie możemy pochwalić się działaniami marketingowymi, które przeprowadzaliśmy z dużymi firmami z wielu branż. Udało nam się w ten sposób dotrzeć do młodego pokolenia
KOMENTUJE TOBIASZ WYBRANIEC.
jak czytam dzieciaki to mi się coś dzieje, to że potocznie tak niektórzy określają dzieci nie oznacza aby tak pisać. Dla mnie mówienie na dzieci dzieciaki jest obraźliwe. Wystarczy poczytać o początkach tego zwrotu
I znowu pseudo marketer wyraża swoją opinię…
Dlaczego pierwszego września? Bo taniej? Z Córką nie był na rozpoczęciu roku bo ma złotówki w oczach…
Oj Panie Tobiasz kompromitujesz się cały czas…
Nie użyję tu bardziej dosadnego języka.
this was something great for us.
We were out for something like this.